De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 08:43 uur
aERodynamIC schreef:
Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.
Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.
Qua ondersteuning voor "vreemde" tekens zijn er inderdaad diverse bekende problemen op de sites. Ik weet niet in hoeverre dit haalbaar is met dit soort albums, maar het idee waarmee dit destijds gebouwd is, is dat de titel altijd volgens een Westerse tekenset zou zijn, met eventueel in de alternatieve titel een titel in de originele tekenset. Het probleem met dit album is dat het momenteel volgens mij nooit gevonden kan worden, en dat sommige mensen de titel uberhaupt niet kunnen lezen omdat ze de betreffende tekenset niet geinstalleerd hebben.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:04 uur
Njal schreef:
Volgens de Wiki moet je er inderdaad het land van geboorte invullen, maar ik kan me uitzonderingen voorstellen. B.v. in het geval van Freddie Mercury zou dat Tanzania zijn, want hij is op Zanzibar geboren. Dat lijkt me niet de bedoeling. Gewoon je verstand gebruiken lijkt mij het best.
(quote)
Volgens de Wiki moet je er inderdaad het land van geboorte invullen, maar ik kan me uitzonderingen voorstellen. B.v. in het geval van Freddie Mercury zou dat Tanzania zijn, want hij is op Zanzibar geboren. Dat lijkt me niet de bedoeling. Gewoon je verstand gebruiken lijkt mij het best.
Lijkt me juist wel de bedoeling.
Manfred Mann bijvoorbeeld is in Zuid-Afrika geboren.
Geen geschiedvervalsing toepassen.
Alleen, inderdaad, de elpees/ceedees van bijv. Manfred Mann en Freddie Mercury komen uit de UK. Omdat ze daar als artiest gevestigd zijn en daar dus ook de eerste persing vandaan komt (want daar gaat het om)
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:15 uur
Hier wordt het geboorteland van de artiest ingevuld. Wanneer een album een samenwerkingsproject is tussen bv. een Duitse en een Chileense artiest, dienen zowel Duitsland als Chili te worden ingevuld.
Ook wanneer een artiest is geëmigreerd, wordt het geboorteland ingevoerd. Bij de albums van de in Berlijn woonachtige Richie Hawtin staat bv. Canada, het land waarin hij geboren is.
Ook wanneer een artiest is geëmigreerd, wordt het geboorteland ingevoerd. Bij de albums van de in Berlijn woonachtige Richie Hawtin staat bv. Canada, het land waarin hij geboren is.
Dus waarom worden er dan uitzonderingen gemaakt bij de 'grote' artiesten?
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 16:59 uur
Jordy schreef:
Het probleem met dit album is dat het momenteel volgens mij nooit gevonden kan worden, en dat sommige mensen de titel uberhaupt niet kunnen lezen omdat ze de betreffende tekenset niet geinstalleerd hebben.
Het probleem met dit album is dat het momenteel volgens mij nooit gevonden kan worden, en dat sommige mensen de titel uberhaupt niet kunnen lezen omdat ze de betreffende tekenset niet geinstalleerd hebben.
Nooit bij stil gestaan. Misschien dat de toevoegende user een westerse, aangepaste tekst als correctie kan invoeren.
edit: ik heb het zelf aangepast naar Egor i Opizdenevshije - Sto Let Odinochestva, de titels van de songs zijn minder nodig om aan te passen vanwege die zoekfunctie denk ik zo.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 17:32 uur
In De Site > Gebruikers > goodbye:
Mods: zet deze maar in de geschikte topic ...
ik heb net mijn laatste post gezet op deze album van Bad Lieutenant
Bad Lieutenant - Never Cry Another Tear (2009)
Wat vorige week was gebeurd met die posts van Djarend en hoe ze zijn afgehandeld heb ik een weekje over nagedacht maar ben er op uitgekomen dat voor MuMe zitten ze duidelijk meer te wachten op "een eigenaar van een platen winkel in NL zonder smaak" en zijn alter-egos dan over muziek zelf.
kan gebeuren maar is niet mijn stijl en hierdoor ook geen behoefte om mee verder te gaan ... dus hierbij mijn goodbye
Mods: zet deze maar in de geschikte topic ...
ik heb net mijn laatste post gezet op deze album van Bad Lieutenant
Bad Lieutenant - Never Cry Another Tear (2009)
Wat vorige week was gebeurd met die posts van Djarend en hoe ze zijn afgehandeld heb ik een weekje over nagedacht maar ben er op uitgekomen dat voor MuMe zitten ze duidelijk meer te wachten op "een eigenaar van een platen winkel in NL zonder smaak" en zijn alter-egos dan over muziek zelf.
kan gebeuren maar is niet mijn stijl en hierdoor ook geen behoefte om mee verder te gaan ... dus hierbij mijn goodbye
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 17:58 uur
Volgens mij verdwijnen er de laatste tijd behoorlijk veel trouwe users.
TerryA, eigelijk moet je er niets van aan trekken en gewoon je ding doen, maar.....
TerryA, eigelijk moet je er niets van aan trekken en gewoon je ding doen, maar.....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 oktober 2009, 19:48 uur
De site flipt weer helemaal. Ontzettend traag of 'de pagina kan niet weergeven worden'.
Komt toch geregeld voor, waar kan dat aan liggen?
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 20:04 uur
't lijkt wel idd de A2 afgelopen weekend: bepaalde stukken geen verkeer mogelijk.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 20:09 uur
TerryA schreef:
Ik weet niet precies wat er allemaal speelt, maar vind het jammer dat je je zo druk maakt, terwijl er nauwelijks iets aan de hand is. De berichten die ik zelf heb weggehaald (een tijdje terug bij Moke) hadden een bijzonder hoog 'modder-gooi'-karakter en gingen nauwelijks meer over de muziek.
En wat het "alter ego's" gedeelte betreft: de moderators kunnen zien wie van welk ip-adres post en in dit geval post er niemand met alter egos (komt sowieso niet vaak voor, gelukkig).
Het enige wat er gebeurt is (in mijn optiek) is dat een paar discussies tussen wat users iets te verhit zijn geraakt, dat heeft verder niets te maken met op wie MuMe zit te wachten. Zelf zie ik zowel jou als djarend graag posten.
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 oktober 2009, 23:39 uur
waarom is scheiding der geesten weg?
heb natuurlijk weer allerlei leuks gemist hehehe.
heb natuurlijk weer allerlei leuks gemist hehehe.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 00:49 uur
Kingsnake schreef:
Alleen, inderdaad, de elpees/ceedees van bijv. Manfred Mann en Freddie Mercury komen uit de UK. Omdat ze daar als artiest gevestigd zijn en daar dus ook de eerste persing vandaan komt (want daar gaat het om)
Als je de richtlijnen uit de Wiki volgt zou een album van Freddie Mercury uit Tanzania komen en niet uit de UK.
0
The Oath
geplaatst: 8 oktober 2009, 02:07 uur
Njal schreef:
Als je de richtlijnen uit de Wiki volgt zou een album van Freddie Mercury uit Tanzania komen en niet uit de UK.
(quote)
Zanzibar bedoel je waarschijnlijk?

0
wijsneus
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:25 uur
Niet uitgeschreven, dus hij bedoelt dit topic maar denk ik .....
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:34 uur
Stijn_Slayer schreef:
De site flipt weer helemaal. Ontzettend traag of 'de pagina kan niet weergeven worden'.
Dat ervaar ik dus ook regelmatig de laatste paar maanden. Nu steevast met toevoegen loopt de laatste pagina vast (verzenden) en krijgt de crew een toevoeging dubbel of soms wel 3 keer binnen. Ik voeg momenteel amper toe, gewoonweg omdat ik het beu ben dat de site steeds vastloopt.. En het ligt toch echt aan de site zelf, want met anderen geen last.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 14:00 uur
Gisteren was bij mij bij vlagen ook wel erg extreem, met name rond spitsuur (na 5 uur). Later op de avond (9 uur) ook wel. Soms laden de pagina's minutenlang helemaal niet.
Ik zal weer eens wat grote topics splicen, wellicht helpt dat een beetje.
Ik zal weer eens wat grote topics splicen, wellicht helpt dat een beetje.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 14:58 uur
Ik ervaar zelf bijna nooit traagheid, maar ben dan ook niet zo vaak aanwezig. Er wordt in ieder geval gewerkt aan de aanschaf van nieuwe servers, maar dat kost tijd (en geld).
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 16:50 uur
Wanneer ik met google chrome rechts bovenin iets wil zoeken, zoekt hij wel, maar kan ik er niet op klikken. Dit is nu pas sinds een paar dagen. Eerst kon het wel. Kan d'r wat aan gedaan worden?
Thank You
Thank You
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 20:52 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 8 oktober 2009, 22:33 uur
Stijn_Slayer schreef:
God, bij mij net ook. Komt idd wel vaker voor de laatste tijd.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 01:46 uur
Oeps, de "Sleeping Seagulls EP" van mijn Spiderworld staat er een keertje te veel in!
Spiderworld - Sleeping Seagulls EP (2009) (deze mag weg)
Spiderworld - Sleeping Seagulls EP (2009) (deze mag weg)
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 02:30 uur
Ik heb net The Diary of a Band van John Mayall & The Bluesbreakers apart toegevoegd (Vol.1 & Vol. 2, beide uit '68), zoals ze ook origineel zijn uitgegeven. De 2CD versie (zoals die voor het eerst is verschenen in 2007, niet in 1967) staat wel nog op de site.
Kan deze verwijderd worden? (Met eventueel behoud van berichten en stemmen).
Kan deze verwijderd worden? (Met eventueel behoud van berichten en stemmen).
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 13:27 uur
Spiderworld en Diary of a Band zijn er vanaf.
Bedankt voor het melden, heren!
Bedankt voor het melden, heren!
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 14:57 uur
Sheplays schreef:
Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.
Ja, ik zie die Castle-reclame ook de helft van de tijd. Vrij vervelend.Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.
0
mathieudc
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:42 uur
Het zoeken werkt bij mij niet goed meer in Google Chrome. Als ik titels intik krijg ik nog steeds meteen de lijst te zien, maar op de titels klikken geeft geen effect. 

0
mathieudc
geplaatst: 10 oktober 2009, 00:58 uur
btw, zou wel fijn zijn moest je berichten-aantal een klikbare link zijn met een link naar alle berichten die je plaatste, in chronologische volgorde? Of is dit onmogelijk? 

0
geplaatst: 10 oktober 2009, 01:02 uur
mathieudc schreef:
btw, zou wel fijn zijn moest je berichten-aantal een klikbare link zijn met een link naar alle berichten die je plaatste, in chronologische volgorde? Of is dit onmogelijk?
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar onder 'Zoek bericht' kan je zoeken op usernaam, krijg je al je berichtjes in een topic onder elkaar.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 10:01 uur
mathieudc schreef:
Het zoeken werkt bij mij niet goed meer in Google Chrome. Als ik titels intik krijg ik nog steeds meteen de lijst te zien, maar op de titels klikken geeft geen effect.
Vervelend, maar ik heb daar niets aan gewijzigd de afgelopen maanden, ik vermoed dat het probleem dus bij Chrome ligt. Ik kan het helaas ook niet zelf testen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.