MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hier werkt het prima onder Chrome.

sxesven
Hier ook, misschien toch iets anders dan?

mathieudc
lebowski schreef:
(quote)

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar onder 'Zoek bericht' kan je zoeken op usernaam, krijg je al je berichtjes in een topic onder elkaar.

Ja, maar dat zijn enkel de berichten op de forums, niet die bij de albums.

Bedankt Arrie, sxesven en Jordy voor de info. Ik zal eens allerhande instellingen resetten. Ik houd jullie op de hoogte.

Da's ook wel een handige inderdaad.

Proxy

Maar ook Dr. Lektroluv ( Dr. Lektroluv - Live Recorded at Pukkelpop 2008 (2008) ) heeft al wel eens een nummer van Proxy gebruikt (en vast nog wel wat dj's).

mathieudc
Vreemd, ik kan nog steeds niet zoeken of selecteren uit het zoekveld. Behoorlijk ambetant aangezien ik dus ook m'n rotatielijst en top-10 niet kan updaten. Ondertussen mijn cache en cookies verwijderd, maar nog steeds zonder resultaat.

Ploppesteksel schreef:
Proxy

Maar ook Dr. Lektroluv ( Dr. Lektroluv - Live Recorded at Pukkelpop 2008 (2008) ) heeft al wel eens een nummer van Proxy gebruikt (en vast nog wel wat dj's).

Klopt, die Cd van Bang Gang Deejays stond als 'nieuwe tracks' op de site, terwijl het 'oude tracks, meerdere artiesten' moest zijn. Proxy heeft dus helemaal geen artiestenpagina eigenlijk.

Ik heb het al een keer eerder aangekaart, waarom krijg je bij de zoekfunctie nier meer dan 100 resultaten te zien? Kan het niet in pagina's worden verdeeld? tot een max van 10 bv?

Berichten over uitgeschreven/gebande gebruikers verwijderd.

Opgelost! In plaats van mumbo jumbo de échte Japanse tekens geplaatst. Verder 'Air Doll' als alt. titel ingevuld zodat hij tenminste terug te vinden is in het zoekveld.

freddze schreef:
Opgelost! In plaats van mumbo jumbo de échte Japanse tekens geplaatst. Verder 'Air Doll' als alt. titel ingevuld zodat hij tenminste terug te vinden is in het zoekveld.

Mooi dat het gefixed kon worden, maar de sites ondersteunen zoals eerder gemeld helaas niet (fatsoenlijk) het gebruik van niet-westerse tekens. Er staat iets in die richting op de wensenlijst, maar op korte termijn zal dit helaas niet structureel opgelost worden.

Jordy schreef:
(quote)

Mooi dat het gefixed kon worden, maar de sites ondersteunen zoals eerder gemeld helaas niet (fatsoenlijk) het gebruik van niet-westerse tekens. Er staat iets in die richting op de wensenlijst, maar op korte termijn zal dit helaas niet structureel opgelost worden.

Is het dan niet beter om alles in normale letters te veranderen?

tangmaster

Okay, is er weer vanaf.

Editoor schreef:
Deze is dubbel:
Friska Viljor - Bravo (2007) (gone)
Friska Viljor - Bravo! (2006)

Done! Dank voor het melden.

Kingsnake
Ligt het aan mij? Of ging het vandaag niet zo lekker?
Had de gehele dag last met de site inladen.

Kingsnake schreef:
Ligt het aan mij? Of ging het vandaag niet zo lekker?
Had de gehele dag last met de site inladen.

Bij mij gaat het ook niet goed vandaag.
Voortdurend een wit scherm van zodra je een bericht wil opslaan.
Deze reactie heb ik dus ook weer in drie "takes" moeten doen.

Ruby1966
Het gaat echt heel moeizaam vandaag inderdaad

De server is de hele dag nogal aan het sputteren, oorzaak ligt/lag bij MusicMeter. Ik heb de site offline moeten halen en heb nu pas tijd gehad om er naar te kijken. Hopelijk blijft het goed gaan, zal het de komende minuten in de gaten houden.

Het lijkt vooralsnog weer te werken. Bedankt voor het reanimeren van het een en ander.

Kingsnake
Ja bedankt. Volgens mij gaat het nu weer gesmeerd.
Helaas geen updates, natuurlijk

aslan (crew)
wow heftig zonder mume, pfff - fijn dat alles weer werkt

jeko
Werkt weer als vanouds Kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen

nieuwe poging...

Sheplays
Volgens mij komt het allemaal door de nieuwe flashadds

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:18 uur

geplaatst: vandaag om 03:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.