De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2009, 21:42 uur
Nu vond ik de reclame (of hoe ik het ook moet noemen) op de site net wat te ver gaan, er stond gewoon een half naakte vrouw met haar billen te schudden.
Met mensen uit Staphorst wordt kennelijk geen rekening meer gehouden.
0
geplaatst: 6 november 2009, 21:46 uur
En nu krijg ik bij deze pagina allemaal google ads over dating. 

0
geplaatst: 6 november 2009, 22:06 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nu vond ik de reclame (of hoe ik het ook moet noemen) op de site net wat te ver gaan, er stond gewoon een half naakte vrouw met haar billen te schudden.
Met mensen uit Staphorst wordt kennelijk geen rekening meer gehouden. Je laat je te snel afleiden jongen. Concentreer je op de muziekcontent van de site, niet op de "randverschijnselen".

0
geplaatst: 6 november 2009, 22:17 uur
Daar is niks mis mee, maar op andere sites is daarvoor betere content te vinden. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 november 2009, 15:09 uur
Als ik op een album gestemd heb en daarna m'n favoriete tracks heb ingevoerd staan ze er daarna niet (allemaal) meer. Dus als ik op F5 druk, of de pagina opnieuw open zijn ze weg.
Dit komt lang niet altijd voor, maar soms dus wel.
Dit komt lang niet altijd voor, maar soms dus wel.
0
geplaatst: 8 november 2009, 17:15 uur
Berichten verplaatst naar Overigen > Apparatuur > PC (centraal topic)
0
geplaatst: 8 november 2009, 20:44 uur
tangmaster schreef:
Pablo Reche & Ubeboet - Duae (2006)
Kan er af staat hier al:
Kan er af staat hier al:
Okay, hij is er weer vanaf.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 november 2009, 07:47 uur
Bij de laatste stap om een album toe te voegen verschijnt volgende melding: "Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak."
0
Kingsnake
geplaatst: 10 november 2009, 13:24 uur
WTF?
Misterfool geband?
Ik zal er verder niet naar informeren, want da's niet gepast.
Maar was wel even verbaasd.
Misterfool geband?
0
geplaatst: 10 november 2009, 16:04 uur
Sir Spamalot schreef:
Bij de laatste stap om een album toe te voegen verschijnt volgende melding: "Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak."
Ligt waarschijnlijk aan je afbeelding. Als je een .GIF-afbeelding (of iets anders behalve .JPG) opslaat als een .JPG-afbeelding, dan krijg je die foutmelding bij het toevoegen. Als die uitleg duidelijk genoeg is...

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 november 2009, 16:48 uur
Bedankt bennerd, maar dat ligt het niet aan, denk ik. Bij een GIF-afbeelding geeft hij een andere melding en krijg je opnieuw de kans om een JPG-afbeelding te importeren. Zal wel een tijdelijke bug zijn of twee linkerhanden
.
.
0
lambf
geplaatst: 10 november 2009, 16:51 uur
Als een instrumentaal album in jaar X op CD-R is uitgegeven, en later in jaar Y met toevoeging van vocalen op CD opnieuw is uitgegeven, dit dan als 1 release toevoegen ?
0
geplaatst: 10 november 2009, 17:13 uur
Kingsnake schreef:
WTF?
Misterfool geband?
WTF?
Misterfool geband?
Ja veraste ik me ook over.
Nou ja hij zou wel wee terug komen...hij komt altijd weer terug

0
geplaatst: 10 november 2009, 17:16 uur
Sir Spamalot schreef:
Bedankt bennerd, maar dat ligt het niet aan, denk ik. Bij een GIF-afbeelding geeft hij een andere melding en krijg je opnieuw de kans om een JPG-afbeelding te importeren. Zal wel een tijdelijke bug zijn of twee linkerhanden
.
. Ik weet het, maar ik heb het over een afbeelding die als .GIF op het internet staat, en die je opslaat op je eigen pc als een .JPG. Heb ik al een paar maal geprobeerd, en dan krijg ik die foutmelding

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 november 2009, 17:27 uur
Zal wel eens kunnen kloppen: het was inderdaad een GIF-afbeelding die ik als JPG-geval had opgeslaan. Bedankt! Nog een beetje en ik heb er duizend.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 10 november 2009, 20:38 uur
GrafGantz schreef:
Als een phoenix? Zou ook gelijk dat "verassen" verklaren.
Als een phoenix? Zou ook gelijk dat "verassen" verklaren.
Ik kwam hier ook even een kijkje nemen om te zien wat Misterfool precies verkeerd had gedaan, maar de mods moeten zich natuurlijk niet verantwoorden tegenover ons. Het zal wel ernstig genoeg geweest zijn.
0
geplaatst: 10 november 2009, 22:23 uur
Waarom is het zo omslachtig om op de rejection pagina te komen?
Kan dat niet onder het kopje "albums"? Links in het menu?
Kan dat niet onder het kopje "albums"? Links in het menu?
0
geplaatst: 10 november 2009, 22:27 uur
Het is geen basisfunctionaliteit van deze site, lijkt me. Alleen maar interessant voor die mensen die zich actief bezig houden met albums toevoegen en die weten het toch wel te vinden.
0
geplaatst: 11 november 2009, 09:44 uur
Misschien zou er op de toevoegpagina zelf een linkje http://www.musicmeter.nl/rejections kunnen komen, bijvoorbeeld bij de zin als je toevoeging niet aan de regels voldoet loop je het risico dat je toevoeging de prullenbak in gaat. En anders moet je achter musicmeter.nl gewoon maar /rejections intypen als je er snel wil komen.
0
Kingsnake
geplaatst: 11 november 2009, 10:59 uur
herman schreef:
Het is geen basisfunctionaliteit van deze site, lijkt me. Alleen maar interessant voor die mensen die zich actief bezig houden met albums toevoegen en die weten het toch wel te vinden.
Ach. Een beetje pc-kenner, heeft die link gewoon in zn favorieten staan.
Ben wel blij dat niet iedereen er direct bij kan, dan zou er een hoop gedoe van komen, van users die maar wat aan klungelen.
0
geplaatst: 12 november 2009, 09:32 uur
0
geplaatst: 12 november 2009, 11:04 uur
Kingsnake schreef:
Juist, staat bij mij al jaren tussen favorieten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.