MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
fastpulseboy
Zo!
Mensen, bij deze de mededeling dat ik er vandoor ga!
Voor velen een opluchting
voor sommigen misschien jammer
Ik kan het niet laten "grappig" te doen op deze site, wat velen niet grappig vinden. Ik praat graag over muziek, maar relativeer dingen ook erg graag. Dat is helaas moeilijk (meer) mogelijk hier. Teveel mensen die dingen te serieus of te persoonlijk opvatten. Nuances worden niet gelezen en veel mensen nemen zichzelf te serieus. Er zijn er een heel aantal mensen met een fantastische smaak waar ik veel door heb leren kennen, daarnaast is er een boel wansmaak (mijn god, een hele updates pagina met gabberpiet commentaren).
Vaak is het zo dat je fijn lieve berichtjes bij platen mag zetten, ga je dingen afkraken dan wordt het snel als persoonlijk gezien en worden er berichten verwijderd... Dat is mi niet "discussiëren" over muziek. Je mag best de "waarheid" zeggen en dat hoeft echt niet andermans "waarheid" te zijn, natuurlijk niet.
En natuurlijk mag je anderen best in hun waarde laten. Dat heb ik in eerste instantie eigenlijk altijd gedaan (volgens mij....Paar uitzonderingen, bijvoorbeeld als ik het iets te "jiskefet" begon te vinden , sorry nog daarvoor). Meestal pas wanneer mensen erg zielig begonnen te doen en als een kat in het nauw persoonlijk naar mij werden, vond ik het erg leuk om een stuk bottere persoonlijke reactie terug te geven.
Maar goed, genoeg erover, voor ik weer te ver ga!
Mensen bedankt voor alle leuke dingen! En voor de fantastische muziek en (virtuele)persoonlijkheden die ik heb leren kennen!
Ik zal nog regelmatig de site checken om dingen op te doen, maar niet meer posten (Ik hoor de zuchten van opluchting al geslaakt worden )
En om maar met een Morrissey quote af te sluiten.......
Maybe I will see you, somewhere safe, in far-off places!
Greetzzzzzzzzzzzzzz

wijsneus
fastpulseboy schreef:
Teveel mensen die dingen te serieus of te persoonlijk opvatten.

Daar heb je wmb helemaal gelijk in; en daar ontstaan dan weer die oeverloze discussies van, kan ik ook niet tegen.

Ik vind het jammer, maar snap erg goed jouw reactie.

Hoera, weer iemand waar ik vaak om kon lachen om zeep geholpen. Het wordt er hier weliswaar "rustiger" maar zeker niet leuker op.

Gallow
R.I.P.

Stijn_Slayer
Ik snap het ook wel. Zeker bij bepaalde artiesten wordt je haast gedwongen om ze te waarderen. Toch jammer dat je weggaat.

handsome_devil

ik kan me alleen maar bij graf aansluiten.

Kingsnake
hmmm

handsome_devil schreef:

ik kan me alleen maar bij graf aansluiten.

Dat doet dan filosofie maar heeft niet eens een eigen mening.

...en ik vind dat sommigen vaak opgaan als een plakwaaier alhoewel ik me er kostelijk mee amuseer....

jeko
plakwaaier

handsome_devil
GrafGantz schreef:
(quote)

Dat doet dan filosofie maar heeft niet eens een eigen mening.

volgens mij was jouw post eerder geïnspireerd door dat wat ik gisteravond op soulseek zei

sxesven
jeko schreef:
plakwaaier

Heb even gekoekeld: vlieger! Je leert nog eens wat op MuMe

Tevens, jammer, en volledig eens met het geschrevene, vooral het stuk over die aardige mensen hier met goede smaak, ik herken mijzelf daar zéér in.

Excuus nu, de plicht roept; ik ga een stel klassiekers luisteren en ze weldra ophemelen. 60s 70s 80s rules, 90s en verder is KUT menschen!

jellorum schreef:
opgaan als een plakwaaier....

uitdrukking : zich (nodeloos) ergeren, opwinden, aanstellen...

handsome_devil schreef:
(quote)

volgens mij was jouw post eerder geïnspireerd door dat wat ik gisteravond op soulseek zei

Nee, mijn post vloeit voort uit mijn eerdere post van 3 november jl. aangaande dit onderwerp, terug te vinden op pagina 414. Je kent jezelf weer eens teveel eer toe.

sxesven
@jellorum: Ja, toen viel het kwartje weer wel; dat opgaan als... laat zich nog wel snappen, maar bij plakwaaier moesten degenen van boven de rivieren waarschijnlijk even krabbelen. Voor hetzelfde geld was het een snee boterham met boter, en die waait dan juist weer níet zo makkelijk op.

Mooie uitdrukking trouwens, die ga ik eens gebruiken.

sxesven
GrafGantz schreef:
(quote)

Nee, mijn post vloeit voort uit mijn eerdere post van 3 november jl. aangaande dit onderwerp, terug te vinden op pagina 414. Je kent jezelf weer eens teveel eer toe.

Tja, content wordt links en rechts gejat hier.

/edit/

Gepindakaast.

Het onbegrip dat in het bericht van fastpulseboy naar voren komt is geloof ik het enige grappige (misschien is het trouwens wel tragisch) dat ik ooit van hem gelezen heb.

Verder kan de site dat trollgedrag missen als kiespijn. Good riddance!

Ach, mensen die van zoiets onschuldigs de lol niet inzien en de bovenkant van de kast gaan inspecteren zie ik persoonlijk liever vertrekken. Maar ieder zijn meug wellicht.

Kingsnake
Gezellig zo'n slowchat-room. Om maar in de woorden van de aanstaande president van fort Europa te spreken: "Mensen, heb wat respect voor elkander!"

Jammer voor fastpulseboy dat hij ervandoor is, aangezien de Fall-KO bijna begint.
Maar ook gewoon jammer dat hij ervandoor is.

Meelopen kunnen velen, klunen kunnen er minder en kritisch notenkraken stuit op allergie.

Dacht dat ik samen met hem en Hans Brouwer (if willing) nog de inslag van het laatste Anouk-album zou evalueren aan de hand van de eindejaarslijstjes van de diverse critici.

BoordAppel schreef:
Het onbegrip dat in het bericht van fastpulseboy naar voren komt is geloof ik het enige grappige (misschien is het trouwens wel tragisch) dat ik ooit van hem gelezen heb.

Verder kan de site dat trollgedrag missen als kiespijn. Good riddance!
Co-sign. Wie volgt?

Ik zit nog niet lang op deze site, en ik heb in die tijd dat ik erop zit niet alleen maar elke dag Fastpulseboy in de gaten gehouden, dus daar wil ik verder geen uitspraak over doen.

De redenering om te vertrekken vind ik wel een beetje krom: als je toegeeft dat je vaak dingen een beetje chargeerde als het 'te Jiskefet' (?) werd, dan moet je ook rechtop blijven staan bij tegengas, en alle commentaar en woede en bans waarmee je wordt geconfronteerd erbij nemen, en toch eigenwijs je eigen ding blijven doen, als je daar in gelooft.
Jaja, je eigen mening hebben is geen spelletje.

Bovendien is het ook wel prettig als de site niet alleen maar toegankelijk is voor mensen met een vlijmscherp ontwikkeld gevoel voor sarcasme, en dat er dus grenzen worden aangegeven en gehandhaafd.
Anders lopen alle topics uit op een welles-nietes discussie tussen twee of meer regulars, en wordt de rest weggejaagd. Ik heb dit vaak genoeg zien gebeuren op andere fora.

Ikzelf chargeer bijna nooit, ik ga niet in discussie over onderwerpen die me niet boeien of met mensen die zich aan het aanstellen zijn, en niet mijn tijd verspillen aan harde kritiek plaatsen bij muziek die ik klote vind.
Daarom zal ik misschien nooit de schouderklopjes krijgen dat ik zo lekker 'kritisch' en 'scherp' ben, maar ik heb daar wel vrede mee. De puberhumor en het cyberpestgedrag dat vaak als scherp en kritisch wordt aangemerkt, heeft sowieso toch weinig te maken met wat ik graag lees of schrijf over muziek.

Nogmaals, dit is geen directe aanval op Fastpulseboy, maar het zijn wel het soort gedachtes dat door me heen ging wanneer ik zijn afscheidspost lees.

handsome_devil
GrafGantz schreef:
(quote)

waar jij het over hebt, dat geluid liet ik al horen toen jij nog niet eens actief was op musicmeter!

Ruby1966
GrafGantz schreef:
Ach, mensen die van zoiets onschuldigs de lol niet inzien en de bovenkant van de kast gaan inspecteren zie ik persoonlijk liever vertrekken. Maar ieder zijn meug wellicht.

Aangezien ik ook geen eigen mening heb, wil ik dit graag onderschrijven

Pastichio Rocker
fastpulseboy schreef:
verhaal

Nou, dat is niet alleen hier het geval dat mensen sommige humor niet snappen, ik ben er namelijk (wederom) voor geband op MovieMeter. Er zijn er daar echt een paar die hun werk te serieus nemen/aparte humor niet snappen. Maar goed, das MovieMeter. Wat ik ervan heb begrepen is dit niet nieuw op MusicMeter. En anders zal ik het snel genoeg merken. Ik ben de koning van aparte humor.

Je bent wel een dramakoningin, fastpulsboy . Maar jammer hoor, ik had je tussen mijn userupdates staan.

GrafGantz schreef:
Hoera, weer iemand waar ik vaak om kon lachen om zeep geholpen. Het wordt er hier weliswaar "rustiger" maar zeker niet leuker op.

GrafGantz schreef:

Eens met deze twee puntjes.

Jammer dat fastpulseboy het zo opneemt (want ja, ik heb vaak hartelijk gelachen om zijn humor en zijn smaak staat me ook wel aan), maar op het moment dat hij andere users van de site af jaagt door voortdurend opmerkingen te maken als:
tijd voor een afspraak bij een psycholoog en doe er ook meteen een IQ test bij
wanneer iemand positief is over een artiest die hem niet aanstaat, dan ben ik er niet zo rouwig om.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.