De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 november 2009, 18:48 uur
Ik heb alle berichten van Patrick gelezen tot een uur voor zijn ban. Tot op dat moment zei hij alleen dat hij het flauw vond dat hij niet mocht zeggen dat Invincible een 'shitplaat' is, en dat een moderator hem maar moest bannen als hij dat niet mocht zeggen. Dit naar aanleiding omdat zijn eerdere bericht verwijderd was. Goed, hij had zijn mening al enkele keren eerder verteld, maar hij overtrad volgens mij geen regels.
TENZIJ er iets gebeurd is NA dat bericht, dat weet ik niet. Dit zal dan wel zo moeten zijn (?), want ik heb absoluut de indruk dat de moderators hier hun werk goed uitvoeren.
Ik ben het er wel mee eens dat Patrick één van de meest waardevolle MuMe leden is, wat mij betreft zelfs de meest waardevolle. Jammer dat dit zo gelopen is.
TENZIJ er iets gebeurd is NA dat bericht, dat weet ik niet. Dit zal dan wel zo moeten zijn (?), want ik heb absoluut de indruk dat de moderators hier hun werk goed uitvoeren.
Ik ben het er wel mee eens dat Patrick één van de meest waardevolle MuMe leden is, wat mij betreft zelfs de meest waardevolle. Jammer dat dit zo gelopen is.
0
tuktak
geplaatst: 19 november 2009, 18:50 uur
waarschijnlijk komt er binnenkort een biografie en gaat dit verfilmt worden...
0
geplaatst: 19 november 2009, 19:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
TENZIJ er iets gebeurd is NA dat bericht, dat weet ik niet. Dit zal dan wel zo moeten zijn (?)
TENZIJ er iets gebeurd is NA dat bericht, dat weet ik niet. Dit zal dan wel zo moeten zijn (?)
Natuurlijk is er meer gebeurd. Die paar berichten bij dat Michael Jackson-album zijn echt niet genoeg aanleiding voor een ban, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken.
Kan het nu dan eindelijk een keer ophouden? Of moeten we voortaan maar de beerput opentrekken, zodat geen enkele user meer fatsoenlijk terug kan keren na een ban?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 november 2009, 19:07 uur
Dat is dan zo, ik twijfel geen moment aan je eerlijkheid herman.
Ik weet nu dan genoeg, we zien vanzelf wel of Patrick de oorzaak met ons wil delen of niet. Dat is inderdaad zijn goed recht.
Ik weet nu dan genoeg, we zien vanzelf wel of Patrick de oorzaak met ons wil delen of niet. Dat is inderdaad zijn goed recht.
0
tangmaster
geplaatst: 19 november 2009, 19:25 uur
Ik kan de complete ophef hier niet volgen. Er zal altijd wel een reden zijn voor een ban, maar om nu zoveel tijd hierin te steken vind ik buiten proporties. Was VanDeGriend al niet duidelijk genoeg in een eerder bericht? Laten we ophouden met zoeken naar oorzaken en in dit topic bezig gaan met de normale zaken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 november 2009, 20:23 uur
Amen. De eerste ban waar ik rouwig om ben moet nog gegeven worden trouwens.
0
geplaatst: 19 november 2009, 22:02 uur
Ik ontdek nu pas de grafische weergave in "mijn albums". Geweldig!
0
geplaatst: 19 november 2009, 22:19 uur
rayman schreef:
(quote)
Dan kijk je zeker bij mijn albums.
Waar anders

0
geplaatst: 19 november 2009, 22:29 uur
herman schreef:
Ik kan in die modus alleen mijn eerste 500 albums zien helaas......
Wel mooi om je albums op die manier voor bij te zien komen

0
The Oath
geplaatst: 19 november 2009, 22:42 uur
Casartelli schreef:
Das niet echt vriendelijk vind ik.
Das alsof je na de dood van iemand zegt: "ik ben er niet rouwig om dat ie dood is"
0
geplaatst: 19 november 2009, 22:52 uur
Wacht eens even, dit is heel het "memorabele quotes" topic niet.
0
Sietse
geplaatst: 19 november 2009, 23:23 uur
Hey Jordy misschien een raar verzoek, maar is het mogelijk om de Mijn Albums lijsten te exporteren op een manier dat ook de stemmen die de gebruiker er aan heeft gegeven?
Of anders om de Mijn Albums te sorteren op stemmen die gegeven zijn (vooral de albums waar nog geen stem op gegeven zijn).
Hopelijk kan je er iets mee, of helemaal niet. Ik merk het wel.
Of anders om de Mijn Albums te sorteren op stemmen die gegeven zijn (vooral de albums waar nog geen stem op gegeven zijn).
Hopelijk kan je er iets mee, of helemaal niet. Ik merk het wel.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 19 november 2009, 23:26 uur
Ik heb een vraagje: hoe komt het dat deze in de toplijsten is beland? Ik dacht dat verzamelaars daarvoor niet in aanmerking kwamen?
0
geplaatst: 19 november 2009, 23:41 uur
Inderdaad dit is een document, waarbij een rug het zwaar moet ontgelden. Kijk maar uit dat je geen hernia krijg.
0
geplaatst: 19 november 2009, 23:41 uur
Ad Brouwers schreef:
Da's geen verzamelaar, dat is een DOCUMENT!!!!!
Da's geen verzamelaar, dat is een DOCUMENT!!!!!
Oh, ben ik even blij dat het geen artefact is; nu ben jij vast op naar een goed Document Management Systeem

0
geplaatst: 20 november 2009, 09:26 uur
The Oath schreef:
Das alsof je na de dood van iemand zegt: "ik ben er niet rouwig om dat ie dood is"
(quote)
Dat zeg ik ook regelmatig.
Overigens komen gebande hier gewoon weer tot leven.
0
geplaatst: 20 november 2009, 12:48 uur
Big Country - Big Country (1984)
zou mogen verdwijnen ten voordele van ...
Big Country - Big Country Mini Album (1984)
Staat er dubbel op en een mini-album
hoort toch bij de EPs, dacht ik.
Ik herhaal daarom nog eens graag mijn eerder verzoek
waarop nauwelijks werd gereageerd. Zou het niet beter zijn
om de rubriek EP's / Mini-albums te noemen naar analogie
met de rubrieken Reguliere Albums en Verzamel / Live?
zou mogen verdwijnen ten voordele van ...
Big Country - Big Country Mini Album (1984)
Staat er dubbel op en een mini-album
hoort toch bij de EPs, dacht ik.
Ik herhaal daarom nog eens graag mijn eerder verzoek
waarop nauwelijks werd gereageerd. Zou het niet beter zijn
om de rubriek EP's / Mini-albums te noemen naar analogie
met de rubrieken Reguliere Albums en Verzamel / Live?
0
geplaatst: 20 november 2009, 13:49 uur
Ik heb Big Country verwijderd en het bericht dat er stond verplaatst naar Big Country Mini Album.
Eigenlijk zou er dan Singles/EP's/Mini-albums moeten staan, want er staan waarschijnlijk meer singles onder EP's dan Mini-albums.
Het klinkt als een logisch verzoek, maar ik weet ook niet waarom er in den beginne voor deze indeling is gekozen.
Eigenlijk zou er dan Singles/EP's/Mini-albums moeten staan, want er staan waarschijnlijk meer singles onder EP's dan Mini-albums.
Het klinkt als een logisch verzoek, maar ik weet ook niet waarom er in den beginne voor deze indeling is gekozen.
0
geplaatst: 20 november 2009, 15:24 uur
Hier is iets raars aan de hand, Set It Off staat twee keer vermeld, één keer regulier, één keer als verzamelaar, edoch hetzelfde albumnummer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.