De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2009, 01:12 uur
Ik had 4 dagen geleden een cd toegevoegd maar nog niks van gehoord. Iemand die weet hoe het daar mee zit 

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 26 november 2009, 01:45 uur
Het kan een week duren las ik net toen ik een album toevoegde.
0
geplaatst: 26 november 2009, 01:48 uur
Pastichio Rocker schreef:
over het algemeen zijn ze wel een stuk sneller. Er word volgens mij sowieso weinig toegevoegd de laaste week. Misschien dat er een paar op vakantie zijn.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 10:04 uur
Ik heb wat Drum & Bass ep's en albums toegevoegd.
Het gaat er natuurlijk ook om, uit welke muziekstijl je platen toevoegd. Metal rock en pop zijn over het algemeen het snelst toegevoegd door het team.
Het gaat er natuurlijk ook om, uit welke muziekstijl je platen toevoegd. Metal rock en pop zijn over het algemeen het snelst toegevoegd door het team.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 26 november 2009, 10:14 uur
Dat vind ik vreemd. Waarom zouden sommige genres voorgetrokken worden?
0
sxesven
geplaatst: 26 november 2009, 10:22 uur
Heeft niks met voortrekken te maken, meer met expertise.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 10:33 uur
Of hoe vaak bepaalde crewleden online zijn.
Volgens mij doet trouwens iedereen pop/rock.
Maar voor bijv. hiphop, jazz en wereldmuziek is er maar één die het beoordeelt.
Inderdaad, het gaat om expertise.
Volgens mij doet trouwens iedereen pop/rock.
Maar voor bijv. hiphop, jazz en wereldmuziek is er maar één die het beoordeelt.
Inderdaad, het gaat om expertise.
0
titan (crew)
geplaatst: 26 november 2009, 10:39 uur
Op hiphop zitten twee crewleden, op jazz en wereldmuziek drie. Op pop en rock zitten inderdaad de meesten (niet allemaal), maar dat zijn dan ook de twee meest voorkomende genres.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 11:17 uur
titan schreef:
Op hiphop zitten twee crewleden, op jazz en wereldmuziek drie. Op pop en rock zitten inderdaad de meesten (niet allemaal), maar dat zijn dan ook de twee meest voorkomende genres.
Kijk, dat zijn er al meer dan ik dacht

En op drum&bass?
0
titan (crew)
geplaatst: 26 november 2009, 13:57 uur
Drum&bass is geen afzonderlijk genre binnen onze site.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 14:02 uur
Nou electronic/dance, dan....
Hoe lang wacht dat meestal?
0
tangmaster
geplaatst: 26 november 2009, 15:15 uur
Gewoon net zolang als de rest. Waar gaat het over. Ik begrijp dit hele verhaal niet. Soms moet je dagen wachten en soms gaat het vlot. Kom op jongens het zijn ook maar vrijwilligers. Doen dat ook in hun eigen tijd.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 15:24 uur
tangmaster schreef:
Gewoon net zolang als de rest. Waar gaat het over. Ik begrijp dit hele verhaal niet. Soms moet je dagen wachten en soms gaat het vlot. Kom op jongens het zijn ook maar vrijwilligers. Doen dat ook in hun eigen tijd.
(quote)
Ik begon er niet eens over.
Ik zette alleen het gesprek voort.
Je moet wel even teruglezen.
Het wekte mijn nieuwsgierigheid slechts.
0
titan (crew)
geplaatst: 26 november 2009, 15:40 uur
Kingsnake schreef:
Dat is niet per genre aan te geven, dat houden we niet bij.
0
geplaatst: 26 november 2009, 17:39 uur
We hebben op elk genre een aantal crewleden gezet, afhankelijk van hoeveel albums er per genre worden toegevoegd.
Toevallig 'zit' ik zelf op dance/electronic en dat duurt zelden langer dan een week, volgens mij. Van andere genres zou ik het niet weten, daar let ik niet op.
Toevallig 'zit' ik zelf op dance/electronic en dat duurt zelden langer dan een week, volgens mij. Van andere genres zou ik het niet weten, daar let ik niet op.
0
geplaatst: 26 november 2009, 17:43 uur
Editoor schreef:
over het algemeen zijn ze wel een stuk sneller. Er word volgens mij sowieso weinig toegevoegd de laaste week. Misschien dat er een paar op vakantie zijn.
Het is vrijwilligerswerk, kan ook zijn dat mensen het druk hebben met werk, hun gezin of andere zaken.
Momenteel staat er 1 album 4 dagen in de wachtrij, de rest allemaal korter. Maar we streven er wel naar het niet op te laten lopen naar een week (al is dat soms lastig in vakantieperiodes).
0
geplaatst: 26 november 2009, 18:18 uur
De andere moderators krijgen hier gewoon geld voor Herman, wist jij dat nog niet? 

0
geplaatst: 26 november 2009, 18:25 uur
In De Site > Algemeen > Downtime ivm verhuizing:
Zaterdagmiddag 28 november gaan de sites verhuizen naar een nieuwe server. Hierdoor is de site (als alles goed gaat) een paar uur niet bereikbaar. Ik verwacht begin van de middag te beginnen met de verhuizing.
De verhuizing is noodzakelijk omdat de huidige servers oud beginnen te worden, en het groeiende bezoek op drukke momenten nog maar net aan kunnen.
updates tijdens de downtime via Twitter
Zaterdagmiddag 28 november gaan de sites verhuizen naar een nieuwe server. Hierdoor is de site (als alles goed gaat) een paar uur niet bereikbaar. Ik verwacht begin van de middag te beginnen met de verhuizing.
De verhuizing is noodzakelijk omdat de huidige servers oud beginnen te worden, en het groeiende bezoek op drukke momenten nog maar net aan kunnen.
updates tijdens de downtime via Twitter
0
geplaatst: 26 november 2009, 19:05 uur
Lekker is dat, er wordt maar gewoon van uitgegaan dat iedereen hier een leven heeft. Ik zie nu al tegen de zaterdagmiddag op 

0
The Oath
geplaatst: 26 november 2009, 19:36 uur
Twitter 
Nog nooit gezien en gebruikt.
Wel al van gehoord.

Nog nooit gezien en gebruikt.
Wel al van gehoord.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 november 2009, 20:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De andere moderators krijgen hier gewoon geld voor Herman, wist jij dat nog niet?
Sommige users ook.
Anders komt er hier toch ook geen hond

0
geplaatst: 26 november 2009, 20:50 uur
Ik ben zaterdagmiddag zelden online, maar als de site 's avonds nog plat ligt, ga ik wel even kijken.
0
geplaatst: 26 november 2009, 21:59 uur
Die reclamebanner over gewichtsverlies
rechts op mijn scherm is een doorn in het oog.
rechts op mijn scherm is een doorn in het oog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.