De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2009, 22:04 uur
Kingsnake schreef:
Sommige users ook.
Anders komt er hier toch ook geen hond
(quote)
Sommige users ook.
Anders komt er hier toch ook geen hond
Ik dacht dat ik de enige was.

Gaat er zaterdag nog meer veranderen trouwens? Of zal de schok niet al te groot worden als we in de avond weer lekker kunnen MuMe'en? Ik ben iig tevreden met het uiterlijk van MuMe.
0
geplaatst: 26 november 2009, 22:45 uur
Ik zou zeggen: "Succes met de verhuizing Jordy!!
Wij wachten wel even."
Wij wachten wel even."
0
geplaatst: 26 november 2009, 22:54 uur
GrafGantz schreef:
Lekker is dat, er wordt maar gewoon van uitgegaan dat iedereen hier een leven heeft. Ik zie nu al tegen de zaterdagmiddag op
Lekker is dat, er wordt maar gewoon van uitgegaan dat iedereen hier een leven heeft. Ik zie nu al tegen de zaterdagmiddag op

0
geplaatst: 26 november 2009, 22:55 uur
Belachelijk! Weten jullie wel wat voor weer het wordt!!
Een ban voor de verantwoordelijken.
Een ban voor de verantwoordelijken.

0
geplaatst: 27 november 2009, 09:15 uur
dazzler schreef:
Die reclamebanner over gewichtsverlies
rechts op mijn scherm is een doorn in het oog.
Die reclamebanner over gewichtsverlies
rechts op mijn scherm is een doorn in het oog.
Te confronterend?

0
haveman
geplaatst: 27 november 2009, 09:19 uur
Wat is er de laatste dagen allemaal aan de hand hier?
Eerst Father geband, nu Joy en beaster1256. Blijf ik straks alleen over?

0
geplaatst: 27 november 2009, 09:50 uur
haveman schreef:
Het klopt inderdaad dat deze users geband zijn. Wij snappen de menselijke behoefte om het hier weer uitgebreid, al dan niet aangevuld met krokodillentranen, over te hebben. Echter ons rest simpelweg weinig anders dan onderstaande tekst nogmaals onder de aandacht te brengen en over te gaan tot leukere dingen.
Dank voor jullie begrip.
VanDeGriend schreef:
Naar aanleiding van discussies over bans, willen wij graag onderstaande algemene toelichting geven.
Alle users van MusicMeter kunnen vrijelijk hun mening posten over alle onderwerpen die binnen de bedoeling van de site vallen. Er zijn echter een aantal grondregels waarvan wij, en eigenlijk alle users, verwachten dat men zich er aan houdt. Deze regels zijn hier te raadplegen
Moderators beoordelen posts aan de hand van deze criteria. Post die niet voldoen aan deze, naar onze mening duidelijke en normale richtlijnen, zullen worden verwijderd. Tevens wordt in geval van een stevige afwijking op die regels, contact gezocht met de poster. Indien ondanks dit, post -en/of pm gedrag ernstig blijft afwijken van de richtlijnen, kan een ban volgen.
Wij realiseren ons dat dit een zware maatregel is. Deze wordt dan ook niet lichtzinnig en veelal in onderling overleg met de crew, genomen.
Naar aanleiding van discussies over bans, willen wij graag onderstaande algemene toelichting geven.
Alle users van MusicMeter kunnen vrijelijk hun mening posten over alle onderwerpen die binnen de bedoeling van de site vallen. Er zijn echter een aantal grondregels waarvan wij, en eigenlijk alle users, verwachten dat men zich er aan houdt. Deze regels zijn hier te raadplegen
Moderators beoordelen posts aan de hand van deze criteria. Post die niet voldoen aan deze, naar onze mening duidelijke en normale richtlijnen, zullen worden verwijderd. Tevens wordt in geval van een stevige afwijking op die regels, contact gezocht met de poster. Indien ondanks dit, post -en/of pm gedrag ernstig blijft afwijken van de richtlijnen, kan een ban volgen.
Wij realiseren ons dat dit een zware maatregel is. Deze wordt dan ook niet lichtzinnig en veelal in onderling overleg met de crew, genomen.
0
geplaatst: 27 november 2009, 10:32 uur
Wat is dat toch met MuMe? Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten: 00:03 - 00:04 wil ik een refresh doen: wit scherm, reload screen, rechts boven naast adresbalk, helpt ook niet. Telkens vlak na twaalven: poef, exit - is kabouter Pim dan de tabellen van de database recht aan het leggen? Maakt Humptydumty de uitgangen schoon? Minuten geen enkele actie mogelijk - how come?
0
geplaatst: 27 november 2009, 10:49 uur
Mjuman schreef:
Wat is dat toch met MuMe? Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten: 00:03 - 00:04 wil ik een refresh doen: wit scherm, reload screen, rechts boven naast adresbalk, helpt ook niet. Telkens vlak na twaalven: poef, exit - is kabouter Pim dan de tabellen van de database recht aan het leggen? Maakt Humptydumty de uitgangen schoon? Minuten geen enkele actie mogelijk - how come?
Ik denk effectief dat het een soort update zal zijn van de stemgemiddeldes.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 27 november 2009, 11:06 uur
Mjuman schreef:
Niet alleen op MuMe. Denk dat alle sites dat hebben. Had het ook altijd toen ik op MoMe zat.
0
geplaatst: 27 november 2009, 11:10 uur
herman schreef:
Ik ben zaterdagmiddag zelden online, maar als de site 's avonds nog plat ligt, ga ik wel even kijken.
Ik ben zaterdagmiddag zelden online, maar als de site 's avonds nog plat ligt, ga ik wel even kijken.
Als het zaterdagavond nog niet werkt gaan we nog maar even door op de oude servers
heb ook nog andere plannen met m'n weekend 
Ach ja dat twitter, als alles een paar uur offline is is het handig om even de status te kunnen melden. Als alles goed gaat zullen er twee berichten staan: "begonnen" en "klaar"
0
Sietse
geplaatst: 27 november 2009, 12:23 uur
ik ga je volgen op Twitter 
(Ik ben Moving Furniture, dus mocht je mij willen volgen
)

(Ik ben Moving Furniture, dus mocht je mij willen volgen
)
0
Sietse
geplaatst: 27 november 2009, 12:26 uur
ohh en heel veel succes morgen met het verhuizen.
Hopelijk gaat alles naar wens
Hopelijk gaat alles naar wens

0
geplaatst: 27 november 2009, 12:54 uur
Mjuman schreef:
backups, zal een verzoek indienen of dit later in de nacht kan
0
geplaatst: 27 november 2009, 12:55 uur
Om de verhuizing te vieren krijgt iedere honderdste bezoeker een uur lang moderator rechten.
0
geplaatst: 27 november 2009, 15:02 uur
Verdere discussie over bans verwijderd. Bedankt voor de alerts/misbruikmeldingen.
0
geplaatst: 28 november 2009, 01:19 uur
herman schreef:
Bedankt voor de alerts/misbruikmeldingen.
Bedankt voor de alerts/misbruikmeldingen.
Ik heb nooit zo bedacht waar die knop voor was. Dacht eigenlijk dat die gebruikt kon worden als er een achtjarig meisje contact me je zocht via de P.M. omdat ze haar K3 verzameling bij haar thuis wilde laten zien. Blijkt het een knop tegen zeurpieten in het algemeen te zijn. Is toch wat minder spannend
Maar dat soort meldingen kan toch ook gewoon via een P.M. naar een moderator?
0
geplaatst: 28 november 2009, 08:56 uur
divart schreef:
Maar dat soort meldingen kan toch ook gewoon via een P.M. naar een moderator?
Ja dat kan natuurlijk. Verschil is dat een alert door alle mods kan worden ingezien en een PM natuurlijk alleen door de mod naar wie de PM is verstuurd.Maar dat soort meldingen kan toch ook gewoon via een P.M. naar een moderator?
0
geplaatst: 28 november 2009, 09:55 uur
Jordy schreef:
Om de verhuizing te vieren [...]
Praat me svp. even bij, wat gaat er vandaag gebeuren?Om de verhuizing te vieren [...]
0
geplaatst: 28 november 2009, 13:14 uur
het wil helaas niet lukken met het overzetten van de databases
we gaan nog even verder op de oude servers, later een nieuwe poging
we gaan nog even verder op de oude servers, later een nieuwe poging
0
geplaatst: 28 november 2009, 14:51 uur
Ik was ook voor het eerst twitter op geweest. Leuk hoe je het aantal volgers zag stijgen. Jammer dat het mislukt is.
0
geplaatst: 28 november 2009, 19:30 uur
Begin er in vredesnaam gewoon niet over. Ik weet het, ik doe nu precies hetzelfde - namelijk deze oeverloze discussie weer op gang helpen - en dat terwijl ik er de afgelopen dagen zo hard mijn best op had gedaan niet op het gedonder te reageren. Maar ik wil nu toch even kwijt dat hoewel ik Patrick ook graag mag, op de meeting in het voorjaar nog een fijn biertje met hem (en z'n moeder) gedronken heb, hij echt niet voor niets geband zal zijn. Zoveel vertrouwen heb ik nog wel in onze geliefde moderators.
Bovendien, verplaats je nu eens in zijn positie. Stel dat deze ban tijdelijk is en hij dus over niet al te lange tijd weer terug kan komen op de site. Wat dan? Met stille trom zal hij, na al dat gezeur van sommige users hier, niet meer binnen kunnen komen. Gaan er dan topics geopend worden om hem te bewierroken en als verloren zoon binnen te halen? Moet hij dan tegenover de complete MuMe bevolking zijn zonden op komen biechten omdat we nu allemaal zo betrokken (lees: nieuwsgierig) zijn? Zoals het nu gaat, wordt voor mijn gevoel Patricks positie op deze site juist door degenen die het hardst roepen dat ze hem zo missen, alleen maar onmogelijker gemaakt.
Bovendien, verplaats je nu eens in zijn positie. Stel dat deze ban tijdelijk is en hij dus over niet al te lange tijd weer terug kan komen op de site. Wat dan? Met stille trom zal hij, na al dat gezeur van sommige users hier, niet meer binnen kunnen komen. Gaan er dan topics geopend worden om hem te bewierroken en als verloren zoon binnen te halen? Moet hij dan tegenover de complete MuMe bevolking zijn zonden op komen biechten omdat we nu allemaal zo betrokken (lees: nieuwsgierig) zijn? Zoals het nu gaat, wordt voor mijn gevoel Patricks positie op deze site juist door degenen die het hardst roepen dat ze hem zo missen, alleen maar onmogelijker gemaakt.
0
geplaatst: 28 november 2009, 21:53 uur
Oké nu houd iedereen zijn mond gewoon over dit onderwerp 
Begint zwaar irritant te worden. Steeds dat gezeik terwijl VanDeGriend al 2 keer uitleg geeft over die bans.
Al ben ik het eens met Bertus

Begint zwaar irritant te worden. Steeds dat gezeik terwijl VanDeGriend al 2 keer uitleg geeft over die bans.
Al ben ik het eens met Bertus

0
geplaatst: 29 november 2009, 02:11 uur
Grappig van Google dat je de bladzijdes in een andere taal kunt vertalen; nu kun je raad de User spelen.
Dit ben ik in het Fins Derice Korpin, Chinees %u5FB7%u91CC%u5947%u70CF%u9D09, Servisch %u0414%u0435%u0440%u0438%u045B %u0413%u0430%u0432%u0440%u0430%u043D
Alleen slaat hij het dan weer niet op; dat is dan weer jammer.
Dit ben ik in het Fins Derice Korpin, Chinees %u5FB7%u91CC%u5947%u70CF%u9D09, Servisch %u0414%u0435%u0440%u0438%u045B %u0413%u0430%u0432%u0440%u0430%u043D
Alleen slaat hij het dan weer niet op; dat is dan weer jammer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.