MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Is ook wel triest. Sta je er twee keer op met hetzelfde album. Heb je nog nul stemmen.

tangmaster schreef:
Deze is dubbel

Nu niet meer.

Casartelli (moderator)
Sinds enkele maanden gebruik ik de persoonlijke updates (je bent immers nooit te oud om te leren). Nu het er gaandeweg wat meer zijn geworden, krijg ik de indruk dat aan de onderkant updates weer verdwijnen. Zit er een maximum aantal of een maximum tijd op of zo?

Bij mij gaat het tot een week terug, volgens mij is dat overal zo.

Wel aardig overigens dat verwijderde berichten ook blijven staan, zo kun je soms na een opveegactie van een mod tenminste nog een voorstelling van de conversatie maken. Zelfs bans zijn soms beter te begrijpen... was meneer die-en-die echt alleen maar bij zus-en-zo aan het posten? Moet je hem er natuurlijk wel eerst tussen hebben gezet

Volgensmij heeft Casartelli het niet over de gebruikersupdates.

Ik heb sinds de serververplaatsingen van 28 nov het probleem dat ik iets intyp in de zoekbalk, maar de site zoekt niet. Meestal moet ik dan een aantal keren refreshen of zelfs mijn FF afsluiten eer het weer werkt. Zijn er nog mensen met dit probleem?

Casartelli (moderator)
freitzen schreef:
Bij mij gaat het tot een week terug, volgens mij is dat overal zo.

Wel aardig overigens dat verwijderde berichten ook blijven staan, zo kun je soms na een opveegactie van een mod tenminste nog een voorstelling van de conversatie maken. Zelfs bans zijn soms beter te begrijpen... was meneer die-en-die echt alleen maar bij zus-en-zo aan het posten? Moet je hem er natuurlijk wel eerst tussen hebben gezet

Ik bedoelde inderdaad de "Mijn Updates" --> "Albums" en "Topics". Niettemin lees je zo ook nog eens wat.

Fake_world schreef:
Ik heb sinds de serververplaatsingen van 28 nov het probleem dat ik iets intyp in de zoekbalk, maar de site zoekt niet. Meestal moet ik dan een aantal keren refreshen of zelfs mijn FF afsluiten eer het weer werkt. Zijn er nog mensen met dit probleem?

Ja, hier nog een. Best irritant zo op z'n tijd.

Pooiertje schreef:
Volgensmij heeft Casartelli het niet over de gebruikersupdates.

O ja, dat heet allemaal 'persoonlijke updates' natuurlijk. Van de albums en topics zou ik zo'n limiet ook niet weten.

Fake_world schreef:
Ik heb sinds de serververplaatsingen van 28 nov het probleem [..]
Is de verplaatsing dus alsnog gelukt?

Kunnen tribute-albums niet op de één of andere manier gelinkt worden aan de desbetreffende artiest?

Ik had er al wel eens last van voor de verplaatsing.

Ja, ik ook. Zal wel een glitch in de matrix zijn.

nieuwe poging wordt waarschijnlijk morgenavond, misschien vanavond

Doe maar vanavond, dan sta ik toch in Ahoy

Doe maar morgenavond, dan moet ik werken.

Haha, nee doe wat je zelf het best uitkomt.

Laat het morgenavond zijn...

Doe maar woensdagavond. Dan is er weer voetbal.

Sietse
rayman schreef:
Doe maar woensdagavond. Dan is er weer voetbal.

Wat Jordy zelf toch niet hoeft te zien?

GrafGantz schreef:
Ja, ik ook. Zal wel een glitch in de matrix zijn.

Heb het altijd al een slechte film gevonden...

Jordy schreef:
nieuwe poging wordt waarschijnlijk morgenavond, misschien vanavond

Daar zijn we weer, als er problemen zijn hoor ik het graag.

Voor sommigen zal het nog (maximaal) een paar uur kunnen duren voor ze naar de juiste server worden verwezen, het zal hier dus nog niet gelijk de gebruikelijke drukte zijn.

Ik kan geen albums meer toevoegen aan Mijn Albums.......

wat gaat er precies mis?

Als ik aanklik toevoegen aan mijnalbums krijg ik alleen te zien voeg toe aan de volgende map:

Alle mappen zijn weg

Sterker nog mijn hele mijn albums is leeg zie ik net

Geen last van.

Hier ook niet. Ziet er allemaal prima uit, alleen die banner van Nines valt enorm op.

thelion schreef:
Als ik aanklik toevoegen aan mijnalbums krijg ik alleen te zien voeg toe aan de volgende map:

Alle mappen zijn weg

Sterker nog mijn hele mijn albums is leeg zie ik net

Laat het svp even weten als dit probleem morgen nog speelt, ik vermoed dat het zichzelf gaat oplossen.

musicfriek schreef:
Hier ook niet. Ziet er allemaal prima uit, alleen die banner van Nines valt enorm op.
Is Nines ook al geband?
En Rob is er niet eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:10 uur

geplaatst: vandaag om 11:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.