MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Site is wel supersnel moet ik zeggen

dat was inderdaad de bedoeling

maar de echte test komt pas als MovieMeter ook verhuisd is naar deze server

Heerlijk dat de site weer in de lucht is, kreeg bijna afkick verschijnselen.

Ook bij mij zie ik niets meer onder 'Mijn Albums'.

Bij (tracks van) albums toevoegen werken de database zoekfuncties en het tekst-importeerveld niet meer.

sq
Met dank aan de berichtgeving twitter: ik ben inmiddels ingelogd op de draadloze van de buren en zie mijn geliefde site nu weer!

Svendra schreef:

Bij (tracks van) albums toevoegen werken de database zoekfuncties en het tekst-importeerveld niet meer.

Ik denk dat ook dit zichzelf oplost, zo niet ga ik er later naar kijken.

CHIEP (crew)
Ik kreeg net deze error toen ik een alternatieve titel bij een Elvis-box wilde invullen:
(knip - Jordy)

Dat ga ik melden aan het hostingbedrijf

Vergis ik me of is de zoekfunctie - het zoekvenstertje rechtsboven - nog niet geheel optimaal?

Cirkeltje blijft draaien zonder dat er iets (zichtbaars) gebeurt -of verdwijnt dat vanzelf (als de migratie/import is afgerond)?

Jordy schreef:

tangmaster
Svendra schreef:

Hier ook nog steeds het geval.

wijsneus
Mjuman schreef:
Vergis ik me of is de zoekfunctie - het zoekvenstertje rechtsboven - nog niet geheel optimaal?

Cirkeltje blijft draaien zonder dat er iets (zichtbaars) gebeurt -of verdwijnt dat vanzelf (als de migratie/import is afgerond)?

Dit werkt hier ook niet, en bij stemmen op een album blijft ie ook steeds maar draaien.

Later zag ik dat ie de stem wel verwerkt had trouwens

Het mapje Mijn Albums is leeg, komt dit wel weer terug, anders heb ik een hoop uitzoekwerk

Albums in persoonlijke lijsten toe voegen lukt ook niet meer.

Jordy schreef:

Wow! Lekker zo'n snelle site!!! Heel fijn, Jordy!

Pastichio Rocker
Merk niet echt veel verschil qua snelheid?

Hey daar zijn we weer, kan eindelijk op de site. Het is mooi geworden Jordy!

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:

Dit probleem speelt hier nu ook nog steeds.

Ik weet niet precies wat de reden is, het heeft in ieder geval met de verhuizing te maken en het is geen "echte" bug waar ik iets aan kan doen helaas

probeer je browser eens af te sluiten en opnieuw te starten, je cache te legen of desnoods te rebooten... of misschien moet je toch nog even een paar uur wachten tot je provider alle wijzigingen heeft doorgevoerd. Is het toevallig zo dat www.musicmeter.nl het wel doet, en musicmeter.nl (zonder www) nog niet? of andersom?

Jordy schreef:
Probeer je browser eens af te sluiten en opnieuw te starten

Geen succes.

Jordy schreef:
Probeer je cache te legen of desnoods te rebooten...

Idem.

Jordy schreef:
Is het toevallig zo dat www.musicmeter.nl het wel doet, en musicmeter.nl (zonder www) nog niet? of andersom?

Zoekvenster werkt in geen van beiden.

Jordy schreef:
of misschien moet je toch nog even een paar uur wachten tot je provider alle wijzigingen heeft doorgevoerd.

Laten we het hopen

Casartelli (moderator)
Een aanvulling op bovenstaand issue: bij het toevoegen van een album werkt de auto-correctie bij het invoeren van de tracks ook niet (de correctie die hoofdletters aan het begin van de woorden zet, etc.).

Het lijkt (toch) een Internet Explorer gerelateerde bug, zal vanavond even kijken

Hm, goed punt. Zit nu op werk met IE, zal vanavond wel even checken of het bij FF wel werkt.

Eindelijk terug op MuMe.

Vlaanderen (?) heeft langer moeten wachten ...

Frankrijk ook. Maar we zijn er weer, en op volle snelheid

bone machine (crew)
Gisterenavond al terug op MM (ROESELARE)
Zoekfuncie werkt momenteel nog niet.

Ruby1966
Met een trucje gevonden op Moviemeter kan ik er eindelijk ook weer op......pffff....zucht, steun...gelukkig

dazzler schreef:
Vlaanderen (?) heeft langer moeten wachten ...

Duitsland ook sinds een uurtje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:32 uur

geplaatst: vandaag om 09:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.