MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik beschouw die tracklisting-bug trouwens officieel als opgelost, er zijn de afgelopen weken zo'n 2000 correcties gedaan waar zich geen problemen voordeden.

En hoe zit het met het toevoegen van labels Jordy? Wat is de stand van zaken?

We zitten op zo'n 3000 albums mét label. Als we over de helft zijn zal ik het mogelijk maken om lijstjes per label te genereren.

't Gaat de goede kant op dus , maar er moeten er nog een hoop!

Bizarre bug: als het label een ' in de naam heeft (Coup d'Etat) en je doet volgende, dan zet ie automatisch een / (maar dan omgekeerd die ik niet kan plaatsen dan verdwijnt ie ) voor de ' maar als je dan naar het album kijkt is weer niets te zien. Het maakt dus niets uit maar bizar is t wel.

Yak
Dat lijkt me een ghost in the machine, computer maar snel het raam uit flikkeren BoordAppel!

BoordAppel schreef:

Bizarre bug: als het label een ' in de naam heeft (Coup d'Etat) en je doet volgende, dan zet ie automatisch een / (maar dan omgekeerd die ik niet kan plaatsen dan verdwijnt ie ) voor de ' maar als je dan naar het album kijkt is weer niets te zien. Het maakt dus niets uit maar bizar is t wel.

Nee is niet zo bizar. Die slash wordt voor elk aanhalingsteken gezet omdat de database anders moeilijk doet bij inserten. En die wordt weer gestript voordat de naam getoond wordt (heb ik destijds niet zo netjes geprogrammeerd). Zal er even naar kijken eerdaags.

Wat ook irritant is: als je gebruik maakt van de freedb.org optie en je doet volgende dan haalt ie alles weg wat voor een - teken staat.

neo
Ja klopt. Of met lange titels worden ook delen weggehaald.

Alles voor het - teken intepreteert het scriptje als artiest, alles er achter als titel.

Perfect is het inderdaad niet, maar in veel gevallen zal dit tooltje werk kunnen schelen.

FeZ
Ik zag gisteren de film Fever Pitch, en daar kwam een vrij bekend numer in voor, maar ik heb geen idee hoe het nummer heet of wie de artiest is. Dus kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet en/of de artiest van de muziek (spoiler van de film:)nadat Paul net met zijn schoolelftal heeft verloren?

Staat hij hierbij ?

Op de Box draaien ze vaak een metalnummer (in de stijl van Within Temptation) waarin ze voortdurend "into your life" zingen. Wat mij vooral opvalt is dat de zangeres blond is en knalrode lippenstift op heeft, dus wat dat betreft niet heel erg standaard. Iemand een idee welk nummer ik bedoel?

neo
En hoe zijn de cijfers van labels nu Jordy?

Hey Herman,

Hij komt toevallig net langs:

het is Leaves' Eyes met Into Your Light.

Heb jij btw ook pas sinds een week The Box? Leiden liep weer eens hopeloos achter...

er zijn er 3385 ingevoerd. Nog niet op de helft dus

Misschien is het al geschreven, maar als je een nummer zoekt en je weet een klein stukje tekst, tik dat in google en dan tussen " "

9 van de 10 keer heb je num. ZO kan je dat ook doen met films. Google rules!

Ja, Cruella, ik heb ook pas sinds een week The Box. Ik had verwacht dat het heel erg verschrikkelijk zou zijn, maar het valt erg mee.

The Box is juist de beste muziekzender. Daar hebben ze tenminste nog clips die ze op MTV niet draaien.

neo
Tja dat kan dan nog wel even duren zeg

Jordy, is er voor ons ook een makkelijke lijst te genereren van welke albums er nog geen label hebben? Dan kan iedereen ze makkelijker toevoegen (ipv te moeten zoeken).

Dat moet ik dan maar even maken inderdaad, als dat nu al een probleem is (had gedacht dat dat pas later zou zijn)

neo
Grotendeels heb ik mijn eigen toevoegingen al gehad en veel andere van een zelfde filmcomponist. Dus dat probleem is dadelijk al zo'n beetje van de baan

Sorry hoor maar de muziekzenders zijn bar en bar slecht

: Mrgreen :

neo
(neo vind muziekzenders ook waardeloos ) Alhoewel er heel af en toe wel eens een aardig live concert te zien is.

Op duitsland wel tenminste. Rockpalast ofzo. Weet niet precies hoe het heet

Rockpalast bestaat niet meer, is een jaar of 2 geleden opgeheven.

herman schreef:

Rockpalast bestaat niet meer, is een jaar of 2 geleden opgeheven.

Vannacht nog een stukje zitten kijken! Rock am Ring werd uitgezonden bij Rockpalast.... lijkt me dat het nog bestaat dz?

Blijkbaar wel, maar dan in andere vorm (alleen bij festivals enzo). Een tijd geleden zonden ze nog elke zaterdagnacht uit (en dan ook echt van 1 tot 6 oid).

Klopt ook idd. Was echt standaard op zaterdag. Thuiskomen vanuit de kroeg en nog even toch 6 uur bandje kijken.

Gister was the Rasmus op TV. Men dat was echt slecht. Als je gaat luisteren naar de cd heb je een heel vol geluid. Tijdens het optreden miste er dynamiek. Het geluid was ook niet helemaal top, maar de volheid van de cd kunnen ze live niet waarmaken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:56 uur

geplaatst: vandaag om 22:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.