MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Kingsnake
GrafGantz schreef:
(quote)

Ging natuurlijk teveel over dat vorige album. En dan komen de NSBezems tevoorschijn

Smakeloze opmerking.

Ik doe ook feesten en partijen.

Kingsnake
GrafGantz schreef:
Ik doe ook feesten en partijen.

En dan maak je bijv. de gasten uit voor nazi's? Of ga je niet verder dan mensen uitmaken voor NSB'ers?

Niet iedereen kan om dat soort opmerkingen lachen, maar we worden wel eens voor ergere dingen dan nazi uitgemaakt.

Enne:
deric raven schreef:
Deze p.m. was niet aan jou gericht Herman.
Met jou kan ik altijd in discussie gaan over beslissingen.
Met de andere moderators ook hoor.

Staat er niet nog een album dubbel op de site ofzo?

Kingsnake schreef:
(quote)

En dan maak je bijv. de gasten uit voor nazi's? Of ga je niet verder dan mensen uitmaken voor NSB'ers?

Nee, ik laat m'n snor staan.

En kunnen we nu alsjeblieft verder gaan met waar dit topic voor bedoeld is?

De NSBezems is toch gewoon de schoonmaakdienst van de Nederlandse Spoorwegen?

Correct, ik was gewoon een spatie vergeten

Pastichio Rocker
herman schreef:
Niet iedereen kan om dat soort opmerkingen lachen, maar we worden wel eens voor ergere dingen dan nazi uitgemaakt.

Zoals?

Wat me opviel bij de ledenlijsten van Black Sabbath, maar ook bijvoorbeeld bij Deep Purple, is dat de ledenlijst rommelig is. Niet qua personeel wat erin staat (ja, ook, maar zoveel mensen zijn nou eenmaal lid geweest van die bands), maar vooral qua opmaak: vette en niet vette leden, grijsbalkjes, of juist niet, randjes midden in de tabel, etc.

Zou daar iets aan te doen zijn?

dik en niet dik gedrukt heeft te maken of je kunt doorklikken op de desbetreffende persoon omdat deze bv. nog soloplaten heeft gemaakt of in een andere groep heeft meegedaan.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Zoals?

Misschien dat ik een top 10 post als ik ooit eens moderator-af wordt.

vigil schreef:
dik en niet dik gedrukt heeft te maken of je kunt doorklikken op de desbetreffende persoon omdat deze bv. nog soloplaten heeft gemaakt of in een andere groep heeft meegedaan.

Ik heb even een kijkje genomen bij Black Sabbath. Het zou inderdaad mooier zijn als de donker- en lichtgrijze balkjes elkaar consistent afwisselden, net als bij de albumdiscografie.

Het is wel jammer dat de bandleden niet chronologisch vernoemd worden; daar probeer ik bij correcties wel altijd op te letten.

herman schreef:
Het is wel jammer dat de bandleden niet chronologisch vernoemd worden; daar probeer ik bij correcties wel altijd op te letten.

Ik wil wel een poging doen om dat in de goede volgorde te krijgen, tijdens een verloren kwartiertje of zo.

Dat die bandleden met een vette naam links waren, had ik even niet bij stilgestaan.

wijsneus
Waarom krijg ik maar 2 albums te zien in het zoekvenster als ik N.W.A. intyp ? En ook bij Albums >> Zoeken krijg ik géén zoekresultaat als ik dat ingeef ? Moet die artiest dan nog aangemaakt worden ?

Probeer eens N.W.A (zonder die laatste punt dus).

Kingsnake
herman schreef:
(quote)

Misschien dat ik een top 10 post als ik ooit eens moderator-af wordt.

(quote)

Ik heb even een kijkje genomen bij Black Sabbath. Het zou inderdaad mooier zijn als de donker- en lichtgrijze balkjes elkaar consistent afwisselden, net als bij de albumdiscografie.

Dat die licht en donkerblauwe balken er zo rommelig uitzien, komt door de vele correcties die zijn doorgevoerd. Ik denk dat het scriptje dat de tabel samenstelt bij de eerste poging de kleuren omenom verdeeld. En als er dan een lid tussenuit of tussenin komt dan raken die kleuren verwart. Kan het niet uitleggen, maar ik heb het wel vaker gezien. Vnl. bij bands als Black Sabbath en Uriah Heep met 1001 bezettingswijzigingen en reunies etc.

GrafGantz schreef:
Correct, ik was gewoon een spatie vergeten

Een spatie is niet eens noodzakelijk, taalkundig gezien zelfs incorrect.

wijsneus
MJ_DA_MAN schreef:

Harco
MJ_DA_MAN schreef:

Ik zie dat steeds vaker hier op de site, dat de laatste punt achter een afkorting is weggehaald? Is dat sinds kort pas zo? Volgens mij was dat voorhee nooit zo. J.A.E. ook bv.

N.W.A is officieel dan ook zonder die laatste punt.

Sheplays
Een vraag: Buiten dit topic om, waarom hebben sommige topics een uitroepteken en staan ze altijd bovenaan? (Help, ik zoek een nummer/Ga dit album eens reviewen, Te koop: CD's etc.)

Sheplays schreef:
Een vraag: Buiten dit topic om, waarom hebben sommige topics een uitroepteken en staan ze altijd bovenaan? (Help, ik zoek een nummer/Ga dit album eens reviewen, Te koop: CD's etc.)

Dit zijn de zogenaamde sticky topics. In het algemeen verschijnen Sticky topics onder de mededelingen in het forum en enkel op de eerste bladzijde. Deze zijn meestal van belang dus deze zou je moeten lezen bij voorkeur.

Sheplays
Dat bedoel ik, ze kleven overal! Bij Feedback etc. vind ik het wel logisch, maar het belang van Help, ik zoek een nummer of Enquetes ontgaat me een beetje.

Dan hoeven mensen niet zo te zoeken naar dat topic.

Sheplays
Daar is 'zoek topic' voor.

Het komt vaak voor dat (nieuwe) gebruikers een nieuw topic openen voor die onderwerpen ("ik zoek een nummer" / "enquête"). Door ze als sticky topic bovenaan de lijst te zeggen is de hoop dat ze hun bericht in de betreffende topics plaatsen i.p.v. een nieuw topic aan te maken.

Sheplays schreef:
Daar is 'zoek topic' voor.

Ja je hebt gelijk, dom van me.

Sheplays
L_T_B schreef:
Het komt vaak voor dat (nieuwe) gebruikers een nieuw topic openen voor die onderwerpen ("ik zoek een nummer" / "enquête"). Door ze als sticky topic bovenaan de lijst te zeggen is de hoop dat ze hun bericht in de betreffende topics plaatsen i.p.v. een nieuw topic aan te maken.

Aha, thanks!

Sorry, Arrie, ik had even buiten de nieuwe gebruikers gerekend!

Klacht:
Het nieuwe album van Charlotte Gainsbourg, toegevoegd door een crew-lid, stond met de verkeerde cover op de site (zelfs op de voorpagina). Daarnaast ontbreekt nog steeds de releasedatum. Bij het toevoegen door normale users wordt er streng gelet op dit soort zaken, wil de crew zelf daarom bij het toevoegen aan zichzelf dezelfde zorgvuldigheid vragen aub....

-edit: releasedatum stond wel vermeld-

Ik zie 4 december als releasedatum. Verder met je eens.

Sheplays schreef:
Dat bedoel ik, ze kleven overal! Bij Feedback etc. vind ik het wel logisch, maar het belang van Help, ik zoek een nummer of Enquetes ontgaat me een beetje.

Ah, nu snap ik pas de alert die je hierover had ingestuurd.

Het is zoals Paul al zei inderdaad. Er werd bijna elke week wel een nieuw "help ik zoek een nummer"-topic geopend, maar sinds het topic daarvoor sticky is gebeurt dat niet of nauwelijks nog.

En dat van Charlotte Gainsbourg is inderdaad slordig, maar zoals er ook bij de users wel eens een foutje doorheen slipt gebeurt dat ook bij de crew. Over het algemeen is iedereen wel scherp en nu wellicht des te meer. Bedankt voor de correctie in ieder geval.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.