MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben en of dit nog niet is aangekaart maar de jaren '10 van de 21ste eeuw zijn nog niet te openen bij 'Release data', althans de link heeft geen inhoud. Is dit iets wat nog opgelost moet worden of willen jullie ons nog even in de spanning houden...?

Dat kan enkel Jordy aanpassen. (en het is inderdaad al eens aangekaart)

Maar via deze link kun je wel de releases van 2010 zien.

The Oath
TOP 10 2009?
TOP 10 Jaren '00 ?

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Vat het afgelopen decennium samen in allerhande lijstjes

dazzler in het bovenstaande topic schreef:
Het decennium eindigt op 31 december 2010.
Raadpleeg daarvoor de wiskundigen en astronomen.
Net zoals de 20ste eeuw eindigde op 31 december 2000.

Ik vind het jammer dat iedereen (ook MuMe zelf)
hardnekkig decennia blijft tellen van 2000 tot 2009
ipv 2001 tot 2010. Dat wilde ik gewoon even melden
naar aanleiding van de Top 10 jaren '00 die sinds vandaag
links in het menu is opgedoken ... jammer, maar helaas.

het 201e decennium eindigt inderdaad eind 2010, maar zoals 1995 t/m 2004 een decennium is, is 2000 t/m 2009 dat ook

12 september 1990 valt toch ook niet onder de jaren '80 ?

Inderdaad en 2010 eindigd met 10, en dus niet met 00, dus gaat het over de jaren 00.

Dj2Jelle
En hoe bekijk je de top 10 2009/ top 10 '00 bij iemand anders?

Dat is niet mogelijk, maar er is vast een forumtopic waar veel mensen hun lijstje neer zetten.

Kingsnake
Ik vind de top tien jaren '00 een beetje te moeilijk om in te vullen. Er zijn veel te veel platen uitgekomen, die vul ik dan ook maar niet in.

Top 10 van 2009 heb ik wel al ingevuld. Ik ben benieuwd naar de uitslag

Zo dope dat je weer twee top tienen in kunt vullen. Dat maakt mijn dag helemaal goed.

Zo beide weer ingevuld. Kostte helaas wel veel moeite maar is gelukt.

Telkens als ik mijn top 10 van 2009 invul, verdwijnt mijn user top 10, en als ik die weer invul, verdwijnt mijn top 10 van 2009

Stijn_Slayer
Ik weet niet zeker of ik het hier moet zeggen (anders graag bericht waar het wel hoort), maar deze zijn dubbel:

The Millenium - Begin (1968) en The Millennium - Begin (1968)

De eerste kan dus verwijderd worden.

ArthurDZ schreef:
Telkens als ik mijn top 10 van 2009 invul, verdwijnt mijn user top 10, en als ik die weer invul, verdwijnt mijn top 10 van 2009
Bij mij exact hetzelfde: de user top-10 verdwijnt na invullen top 2009 en omgekeerd.
Update: en nu zijn beide lijsten verdwenen ...

Mij lukt het niet meer om de rotatielijst aan te passen.

Sheplays
Mijn top 10 is weg! (reguliere en van 2009)

whoknowslisa
Sheplays schreef:
Mijn top 10 is weg! (reguliere)

Mijne ook! Komt dat door het invullen van de top 10 van 2009 en '00?

aERodynamIC schreef:
Mij lukt het niet meer om de rotatielijst aan te passen.

Mij ook niet. En mijn top 10 is ook weg na het invullen van de top 2009.

speranza
Zou het met het wel of niet hebben ingevuld van de rotatielijst te maken kunnen hebben? Zelf heb ik deze nooit ingevuld. Om die reden blijven mijn reguliere top 10, top 10 2009 en top 10 jaren '00 bij mij wel gewoon staan.

Ik heb mijn top 10 '09 ingevuld en heb geen enkel probleem met het aanpassen van mijn rotatielijst of gewone top 10 (is ook niet verdwenen).

de top 10 2009 / jaren '00 functie gaat even uit tot ik hier naar gekeken heb (ergens de komende week), excuses

Moeten we die dan opnieuw invullen straks?

Overigens kan ik nog steeds mijn rotatielijst niet aanpassen.

aERodynamIC schreef:
Moeten we die dan opnieuw invullen straks?

daar kom ik later op terug, rotatielijst gaat nu wel weer?

Ja, de rotatielijst gaat nu weer goed

mooi dan kan ik slapen

Ik weet niet of het al genoemd is, maar als ik bij het toevoegen een tracklist importeer waarin diakritische teken voorkomen (ä, ó etc) dan worden deze vertaald naar een vraagteken. Dus de titel "Ég bið þig" wordt "?g bi? ?ig". Mijn browser is Seamonkey (Mozilla).

Als ik het met IE8 probeer gaat hetzelfde fout, maar wordt ook alleen maar de eerste track geimporteerd. IE geeft aan dat er een fout op de pagina is:

Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Timestamp: Sun, 6 Dec 2009 22:36:49 UTC

Line: 1
Char: 29301
Code: 0
URI: http://www.musicmeter.nl/includes/scripts.packed.js?cb=20090822

Hier hetzelfde probleem; van dit album, bijvoorbeeld, staat de tracklist nu niet correct gespeld op MuMe omdat het me niet lukte de juiste diacritische tekens in te vullen. Heb het probleem eerder gehad, bij deze toevoeging bijvoorbeeld. Ik geloof dat een crewlid toen de juiste tekens geplaatst heeft.

Gisteravond Top 10 van 2009 en Top 10 van '00 toegevoegd.
Die ben ik nu kwijt, mag ik deze niet meer wijzigen, mijn lijst was nog niet definitief. Of heb ik alles gedroomd...

Eerst lezen, dan posten Mr. B.

Jordy schreef:
de top 10 2009 / jaren '00 functie gaat even uit tot ik hier naar gekeken heb (ergens de komende week), excuses

Oeps, sorry ik zeg al niks meer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.