MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Zou iemand willen proberen of het nu wel goed gaat?

normale top 10
top 10 2009
top 10 jaren '00

Sheplays schreef:
(quote)
M'n smileys springen naar nieuw bericht als ik een bericht heropen om er eentje in te zetten. Dazzler heeft het probleem ook.
Ik weet niet of Jordy dit vergeten is of dat dit onderaan zijn lijstje staat, maar ik wil even mededelen dat dit dus nog steeds het geval is (bij mij dan).

Dat staat inderdaad op de lijst. Kan nog wel even duren voor ik er naar kijk want ik heb met die verhuizing wel weer even genoeg tijd in de sites gestoken voorlopig.

Jordy schreef:
Zou iemand willen proberen of het nu wel goed gaat?

normale top 10
top 10 2009
top 10 jaren '00

Al mijn lijstjes zijn nog intact. Maar ik had dat probleem ook niet; ik kon de rotatielijst niet meer aanpassen.

Zou iemand die WEL problemen had willen proberen of het nu wel goed gaat?

Mijn normale top 10 verdwijnt weer, met de rotatielijst en de andere twee top-10's is niks aan de hand.

Klopt het dat het alleen bij het aanpassen van een top '00 fout gaat? niet bij het invoeren van een nieuwe '00 lijst, of bij het maken/aanpassen van een 2009 lijst?

Waar staan de links om je Top 10 van 2009 en je Top 10 van de jaren 00 in te voeren, behalve dan 7 berichten hier boven..... of ben ik scheel of zo......

de reden staat nog 2 berichten daar boven

Aha....... Scheel dus

Sheplays
Jordy schreef:
Zou iemand die WEL problemen had willen proberen of het nu wel goed gaat?

Ik heb het geprobeerd met de top 10 van 2009....helaas, mijn reguliere top 10 is weer verdwenen!

Mijn rotatielijst is ok.

vervelend, ik kan de problemen niet nabootsen. Gaat de normale top 10 verloren bij...

- het invoeren van een top 2009
-het aanpassen van een top 2009
- het invoeren van een top '00 of
- het aanpassen van een top '00 ?

Sheplays
Hoe kan ik de top 2009 of '00 nu aanpassen als de optie is verdwenen uit Mijn Musicmeter?

Hoe heb je deze zojuist ingevoerd dan?

Als vetgedrukte optie zijn ze weg.

Sheplays
Jordy schreef:
Hoe heb je deze zojuist ingevoerd dan?

Ik heb alleen '09 gedaan: via de link in jouw bericht.
Mijn reguliere top tien is weer foetsie.
*edit: als ik nu weer op de link top 2009 in jouw bericht klik krijg ik inderdaad de door mij ingevoerde top te zien.

Via dezelfde link kun je de lijst ook aanpassen. Als niemand me meer informatie kan geven dan moeten we het helaas maar een jaartje zonder lijstjes doen.

Ik heb enkel die top van '00 ingevuld en dat ging prima. Mijn rotatielijst verdween niet. Een reguliere top 10 heb ik helaas niet meer; ik zal anders snel eentje maken en dan nogmaals proberen door die van 2009 eens in te vullen..
Zo meteen een update.

Update: alle lijstjes blijven staan tot nu toe !

Sheplays
Jordy schreef:
Via dezelfde link kun je de lijst ook aanpassen. Als niemand me meer informatie kan geven dan moeten we het helaas maar een jaartje zonder lijstjes doen.

Sorry hoor, maar ik heb m'n best gedaan!
Ik ga lekker mijn top 10 weer eens invoeren

is het soms browser specifiek? zijn er mensen die Firefox gebruiken en waar het toch fout gaat, of gaat het alleen in Explorer fout?

Ik gebruik Google Chrome (en hier werkt het dus wel goed).

Firefox gebruik ik en ik heb de lijstjes een keer zien staan, maar tot op heden niet meer. Als ik via de linkjes in je eerdere posts naar de lijstjes ga, staan ze wel ingevuld.

Firefox ---> geen probleem alhier, alle Top 10s blijven mooi staan

Jordy schreef:
Als niemand me meer informatie kan geven dan moeten we het helaas maar een jaartje zonder lijstjes doen.

Dat zou wel heel erg jammer zijn........ (zeker nu met dat jaren '00 lijstje er bij)

lebowski schreef:

Idem.

Kingsnake
Niet echt een klacht, noch feedback, maar wel een andere opmerking:

Ik snap niet dat er users zijn die niet op platen stemmen maar wel in hun berichtje posten hoe geweldig een plaat is en er een serie sterretjes onderzetten. Dat vind ik nou jammer.

Ook jammer vind ik dat er tonnen users zijn die nog nooit een plaat hebben toegevoegd. Er zijn nog zoveel platen die niet op Musicmeter staan.

Ook jammer vind ik, dat er niet veel mensen zijn die wat om de artiestenpagina's geven. Ik vind ze wel handig om soloprojecten op te zoeken of zijprojectjes etc.

Verder niks op te merken....

Cheerio!

lebowski schreef:

Kan de problemen in Explorer (IE8) helaas ook niet reproduceren. Ik geef het voor vanavond even op.

Afgezien van een berichtje ineens naar een groep (nader te definiëren - zeg maar sendlist) users te sturen, hebik nog een wens: de optie om een (langere) pm te kunnen printen. Vaak heb ik niet meteen de tijd om direct op een langere pm te reageren, maar als ik die pm kan printen, zou dat handig zijn voor follow- up.

Thanx, MM

Jordy schreef:
(quote)

Kan de problemen in Explorer (IE8) helaas ook niet reproduceren. Ik geef het voor vanavond even op.

Ik heb IE8 en niks geen problemen.

Kingsnake schreef:

Ook jammer vind ik dat er tonnen users zijn die nog nooit een plaat hebben toegevoegd. Er zijn nog zoveel platen die niet op Musicmeter staan.

Ik heb al een aantal keren geprobeerd om een album toe te voegen, maar dat was zo'n gedoe en ik had de foto van het album ook toegevoegd, kreeg ik het bericht dat alles was afgekeurd. Dat heb ik tot 3 keer toe gehad, het koste mij wel een half uur per keer. Ik laat dat toevoegen dus mooi over aan de mensen die daar gewoonweg handiger en beter in zijn dan mij. Als het niet lukken wil en je stopt er veel tijd in, dan word ik daar gewoonweg erg agressief van, en kan ik mijn windows besturingssysteem wel eens heel erg letterlijk gaan nemen.

En ik heb ook meer cd's dan waar ik op gestemd heb, pindakaasversies wel te verstaan. Ik stem alleen maar op albums die ik org in mijn bezit heb. Op de downloads stem ik niet. Ik ken wel 400 albums in totaal denk ik. 275 albums heb ik dus org in mijn bezit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.