MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
ricardo schreef:
Als het niet lukken wil en je stopt er veel tijd in, dan word ik daar gewoonweg erg agressief van, en kan ik mijn windows besturingssysteem wel eens heel erg letterlijk gaan nemen.

Daar is een naam voor

ricardo schreef:
Ik laat dat toevoegen dus mooi over aan de mensen die daar gewoonweg handiger en beter in zijn dan mij.

Alleszins begrijpelijk.

Aan de andere kant zou men best vaker de toevoeghulp kunnen inschakelen, voor toevoegsuggesties. Ik bekijk dat topic regelmatig maar het loopt daar niet storm.
De Site >> Algemeen >> Toevoeghulp

Wat betreft de toplijstjes:

Ik gebruik Firefox en heb problemen met mijn normale top 10 en die van '09. Bij '00-'09 geen problemen:
Als ik de top 10 van '09 aanmaak, verdwijnt mijn gewone top 10. Vul ik deze weer in blijft hij staan totdat ik op het linkje klik naar de top van '09. Daar zie ik dat die top 10 is verdwenen. Keer ik terug naar mijn profiel-pagina is ook mijn normale top 10 weer verdwenen. (Zonder iets gedaan te hebben aan de top van '09).

lebowski schreef:
(quote)

Daar is een naam voor
Ach dat moet je niet te letterlijk nemen, want ik bedoelde het maar als geintje hoor. Dan gooi ik mijn pc door de windows op den duur snappie.

ricardo schreef:
Ach dat moet je niet te letterlijk nemen, want ik bedoelde het maar als geintje hoor. Dan gooi ik mijn pc door de windows op den duur snappie.

Tuurlijk snap ik dat, zoals ik al zei, daar is een naam voor.
En een behandeling.

ricardo schreef:
(quote)

Ontkennings Fase

Mr. B schreef:
Firefox gebruik ik en ik heb de lijstjes een keer zien staan, maar tot op heden niet meer. Als ik via de linkjes in je eerdere posts naar de lijstjes ga, staan ze wel ingevuld.

Ik heb de linkjes nu maar aan mijn favorieten toegevoegd, kan ik er iig altijd bij. Het lijkt wel of alle top tiens onder één top 10 verscholen zitten, maar ach zo werkt het ook.

Nu is mijn top-10 weer vanzelf verdwenen. Ik heb niks ingevoerd, wel eerder deze avond op het linkje naar top 2009 geklikt. (IE6).

ik heb nog een aanpassing gedaan mbt de top 10 lijstjes, hoor graag of het probleem nu nog steeds optreedt

Verschillende lijstjes ingevoerd, aangepast etc. en nu blijft mijn top-10 staan. Nu lijkt het goed te gaan bij mij (IE6)

Jordy schreef:
ik heb nog een aanpassing gedaan mbt de top 10 lijstjes, hoor graag of het probleem nu nog steeds optreedt

Bij mij is het altijd al goed gegaan (lijstjes zijn al vanaf de eerste dag ingevuld). Ik werk met Safari (windows).

Kingsnake
Ik heb alleen de normale top10 lijst.
De andere twee (die ik aan het begin vd week zag) zijn niet zichtbaar voor mij. (ik gebruik Internet Explorer, geen idee welke versie)

Kingsnake
ricardo schreef:
(quote)
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om een album toe te voegen, maar dat was zo'n gedoe en ik had de foto van het album ook toegevoegd, kreeg ik het bericht dat alles was afgekeurd. Dat heb ik tot 3 keer toe gehad, het koste mij wel een half uur per keer. Ik laat dat toevoegen dus mooi over aan de mensen die daar gewoonweg handiger en beter in zijn dan mij. Als het niet lukken wil en je stopt er veel tijd in, dan word ik daar gewoonweg erg agressief van, en kan ik mijn windows besturingssysteem wel eens heel erg letterlijk gaan nemen.

En ik heb ook meer cd's dan waar ik op gestemd heb, pindakaasversies wel te verstaan. Ik stem alleen maar op albums die ik org in mijn bezit heb. Op de downloads stem ik niet. Ik ken wel 400 albums in totaal denk ik. 275 albums heb ik dus org in mijn bezit.

Geeft ook niet. Vind het alleen jammer. Volgens de statistieken staan er 181.596 albums op de site. Is een hoop, maar slechts een fractie van het mondiale aanbod, me dunkt.

Toplijstjes werken weer perfect

P-DawG
Kingsnake schreef:
Ik heb alleen de normale top10 lijst.
De andere twee (die ik aan het begin vd week zag) zijn niet zichtbaar voor mij. (ik gebruik Internet Explorer, geen idee welke versie)
Hier precies hetzelfde,alleen gebruik ik Firefox.

Top 10 lijstjes zijn nu helemaal weg bij mij, behalve dan mijn normale top 10. Probleem is dus opgelost, maar de lijstjes ook. (IE 8 )

Nog steeds geen toplijstjes, toch jammer want ik heb ze wel een keertje zien staan.

Volgens mij ziet niemand de toplijstjes '09 en 00, maar je kunt die wel onderwater uitproberen, en bij mij gaat dat goed.
Jordy schreef:
Zou iemand willen proberen of het nu wel goed gaat?

normale top 10
top 10 2009
top 10 jaren '00

Klopt, die linkjes heb ik al bij mijn favorieten staan, alleen zou het wel leuk zijn als ze onder het kopje Mijn MusicMeter zouden komen te staan, toch?

Absoluut. Ik neem aan dat die linkjes bedoeld zijn als testmodus en dat, als alles goed blijkt te gaan, de kopjes weer terug komen.

Ik moet vaak refreshen vooraleer ik op een pagina terechtkom. Zoals om dit bericht te posten - ik klikte op 'Nieuw bericht' maar kwam op een blanco pagina terecht. Eens refreshen en ik kwam er toch nog, maar praktisch is het niet.

Ook het wijzigen van een bericht kan ik niet meer altijd, soms is mijn bericht helemaal leeg in plaats van dat er staat wat ik al had geplaatst.

Pastichio Rocker
Ik heb nu ook last van veel blanco pagina's opeens... Vanmorgen deed ie het prima, maar het laatste kwartier doet de site raar.

What's wrong?

Edit: de (blanco) pagina refreshen helpt inderdaad.

thejazzscène

reptile71 schreef:
Top 10 lijstjes zijn nu helemaal weg bij mij, behalve dan mijn normale top 10.

Zondag heb ik de top 10 van 2009 en van de jaren '00 ingevuld. Pas op maandag en nu op dinsdag nog steeds zijn beiden ook verdwenen, maar is ook mijn normale top 10 (allertijden) leeg. Ik kan die als enige wel opnieuw invoeren.

PS: ik kan via de link hierboven naar mijn top 10 van de jaren '00: die is nog steeds ingevuld. Kijk eens aan! Via de link naar mijn top 10 van 2009: die is helemaal leeg. Heb ik opnieuw ingevoerd.
Vervolgens heb ik een test gedaan en 3x op de links hierboven geklikt: de derde keer was mijn top 10 2009 (alweer) verdwenen (de 1e en 2e keer niet).
Nog wat later: ze zijn alle 3 nog steeds ingevuld. Ik kan dat bekijken door op bovenstaande 3 links te klikken.

Wat zijn de acties? Moeten we even wachten en komt alles dan terug of moeten de users alles opnieuw invoeren en kan dat alleen via bovenstaande links... ?!?

Volgens mij is het even wachten geworden, want alle 3 de top 10's staan weer keurig vermeld bij mijn account. Bedankt voor de 'reparaties'.

Alleen......... nadat ik mijn top 10 voor de jaren '00 had gewijzigd is de inhoud van mijn top 10 voor 2009 weer eens verdwenen...

Bedoel je dat dat eerder zo was, of is dat zojuist weer gebeurd? Dan moeten de linkjes maar weer weg uit het menu, snap er niks van.

De toppers zijn weer terug (en dan bedoel ik niet Geer en Goor,maar de lijstjes )

Als mensen willen testen of het inderdaad kapot is, en mogelijk informatie kunnen geven over de omstandigheden, dat kan via de volgende linkjes

normale top 10
top 10 2009
top 10 jaren '00

en weg zijn ze weer, ik begrijp er niks meer van

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.