MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy schreef:
Als mensen willen testen of het inderdaad kapot is, en mogelijk informatie kunnen geven over de omstandigheden

Bij mij gaat alles prima, heb de lijsten ongeveer 2 uur geleden ingevuld en alles werkt nog.

Mr. B schreef:
en weg zijn ze weer, ik begrijp er niks meer van

Je kunt eventueel een paar berichten terug lezen.

Net via de linkjes ingevuld en alles blijft staan. ik gebruik Explorer 8

Idem (IE6).

Ik was toevallig net mijn lijstjes aan het invullen toen ze weer weg gingen. Maar alles is goed gegaan. Toplijsten, top10 en rotatielijst blijven staan.
Ik gebruik Internet Explorer 8.

thejazzscène
Bedankt Herman.
Mark O'Leary / Cuong Vu / Tom Rainey - Waiting (2006)
Deze liep ik ook net tegen het lijf. Staat er ook dubbel op

als "west" de enige met problemen blijkt te zijn (?) zal ik de menu opties morgenavond weer activeren, en dan kijken we wel of er weer meldingen van verdwijnende lijsten komen

Als ik een pm naar een - tot dan toe onbekende - user wil typen, typ ik de eerste letters van diens user-id, er verschijnen een aantal opties in het veld "zoek gebruiker" - en ik klik de juiste aan.

Maar dan: de drop-down LOV naast "Aan" blijft helemaal leeg - er gebeurt niets en ik kan ook de geselecteerde user kan ik niet kopiëren naar het "aan"veld. Ik kan dus geen berichten sturen naar voor mij tot dan onbekende users; alternatief: ik krijg een onvolledige lijst. Dit verschijnsel is nw per 8/12; gisteren werkte het nog. Oja, Win Vista met ie 8.0.*

Naar aanleiding van het album F#A# (Infinity)

Ik snap best dat we zoveel mogelijk eerste releases aan willen houden op de site, qua hoezen en tracklist... Maar om die plaat nu zo op de site te zetten, totaal verschillend van de manier waarop 98-99% van de luisteraars hem kent.. waar het ongeveer onmogelijk gemaakt enige herkenning in de tracklist te vinden, en waar de nummers die iedereen wel kent ook niet duidelijk als bonustrack bijgezet kunnen worden....

Dat vind ik wel een beetje heel chaotisch en buitengewoon onzinnig worden... Is er uberhaupt iemand die het zo wenselijk acht?

(de hoes even buiten beschouwing gelaten, die verandert aan de onduidelijkheid niet zoveel)..

sxesven
Ik las het volgende bij de discussie:
Kikuichimonji schreef:
het album is opnieuw opgenomen voor release op CD met enkele aanpassingen

Dit lijkt me toch al reden genoeg voor twee aparte entries? Zo staat er toch ook een Nadja album op de site geloof ik?

/edit/

Toch niet, van Touched staat enkel de 2007 versie erop. Maar die van 2003 zou er zo bij kunnen, me dunkt.

Mjuman schreef:
Als ik een pm naar een - tot dan toe onbekende - user wil typen, typ ik de eerste letters van diens user-id, er verschijnen een aantal opties in het veld "zoek gebruiker" - en ik klik de juiste aan.

Maar dan: de drop-down LOV naast "Aan" blijft helemaal leeg - er gebeurt niets en ik kan ook de geselecteerde user kan ik niet kopiëren naar het "aan"veld. Ik kan dus geen berichten sturen naar voor mij tot dan onbekende users; alternatief: ik krijg een onvolledige lijst. Dit verschijnsel is nw per 8/12; gisteren werkte het nog. Oja, Win Vista met ie 8.0.*

Het werkt nog steeds niet - het lijkt er gewoon op dat de (snelkeuze)lijst met mogelijkheden niet correct wordt geladen als je de eerste letters typt, ook niet als je even wacht.

Verg: als je in je mailprogramma zit en je wilt [email protected] mailen (en hij zit in je adreslijst) verschijnt het mail-id vaak al bij de tweede of derde letter, welnu die lijst verschijnt *niet* bij nieuwe berichten/users, ook niet na herstarten.

Bij de artiestenpagina van Donna Summer gaat het bij de laatste 3 links uit het lijstje "Tracks op Verzamelalbums" niet goed. Dit zijn nummers van de gelijknamige breakcore artiest, en dus niet van de welbekende soul/discozangeres. Geloof niet dat de breakcore Donna op MuMe met eigen releases staat overigens...

Compilatie 1 (track 24)

Compilatie 2 (track 5)

Compilatie 3 (track 8.)

The Scientist schreef:

Ik snap best dat we zoveel mogelijk eerste releases aan willen houden op de site, qua hoezen en tracklist... Maar om die plaat nu zo op de site te zetten, totaal verschillend van de manier waarop 98-99% van de luisteraars hem kent.. waar het ongeveer onmogelijk gemaakt enige herkenning in de tracklist te vinden, en waar de nummers die iedereen wel kent ook niet duidelijk als bonustrack bijgezet kunnen worden....

Dat vind ik wel een beetje heel chaotisch en buitengewoon onzinnig worden... Is er uberhaupt iemand die het zo wenselijk acht?

(de hoes even buiten beschouwing gelaten, die verandert aan de onduidelijkheid niet zoveel)..

En hier ben ik het totaal mee eens.
Hoezen zoals bij Guns N' Roses - Appetite for Destruction, Pearl Jam - Ten en dus nu ook deze F#A# moeten toch gewoon erop staan hoe de meeste mensen hem kennen. Als ik een gerichte CD wil aankopen kijk ik vaak nog even op MuMe om te zien hoe de hoes eruit ziet. Dan maakt het toch een stuk gemakkelijker dat de hoes erop staat waarin je hem in de winkel vind. En niet hoe de eerste 100 exemplaren aan familie van de desbetreffende artiest is verkocht.

The Scientist schreef:

Ja, ik ben ook niet zo gelukkig met deze correctie.

Vraag me af wie hiermee geholpen is, de hoes en tracklisting doen me nauwelijks nog denken aan het album dat ik thuis in de kast heb staan. Providence had er sowieso wel bij moeten staan als bonustracks.

Vind het nog wel een verschil met die platen van GNR en Pearl Jam waar alleen de oorspronkelijke hoes wordt gebruikt.

The Scientist schreef:

Ik zou ze zien als twee verschillende albums, gebaseerd op dezelfde ideeën en met dezelfde naam.

herman schreef:
Vind het nog wel een verschil met die platen van GNR en Pearl Jam waar alleen de oorspronkelijke hoes wordt gebruikt.

Ik had niet gezien dat de tracklist ook was gewijzigd. Maar ik blijf van mening dat de hoes op de site moet zijn zoals die het meest gangbaar is.

CHIEP (crew)
Als het klopt dat het bij de cd-versie om nieuw ingespeelde versies gaat, is het imho niet meer dan logisch dat beide versies aan de site worden toegevoegd (waarbij de huidige invoer natuurlijk terug wordt aangepast aan de cd-versie om geen stemmen te verliezen). Zo kan niemand er nog problemen mee hebben.

Ik zag net dat dit album er dubbel op staat:

Larrikin Love - The Freedom Spark (2006)

De linkjes voor de toplijsten zijn weer terug.

Nogmaals voor de duidelijkheid, de reden dat deze telkens weer weg worden gehaald zijn omdat diverse mensen problemen meldden. Het invoeren van top 2009 of top '00 lijsten zou tot gevolg hebben dat de normale top 10 verwijderd werd. Als je die nog steeds tegenkomt, meld het dan svp.

Ah erg mooi, bedankt! Wat ik me afvroeg, kan er ook geen functie bij de top 10 van de jaren '00 komen waarbij je alle albums ziet waarop je gestemd hebt uit de jaren '00? Omslachtige zin, maar dat dus.

Oei, nu is de inhoud van mijn top 2009 weer spontaan verdwenen. De gewone top 10 en top '00 staan er nog.

Stijn_Slayer
Ik moest 'm vandaag ook ineens opnieuw invullen.

Bij mij was de top 10 van de jaren '00 juist weer verdwenen.

herman schreef:

Ja, ik ben ook niet zo gelukkig met deze correctie.

Vraag me af wie hiermee geholpen is, de hoes en tracklisting doen me nauwelijks nog denken aan het album dat ik thuis in de kast heb staan. Providence had er sowieso wel bij moeten staan als bonustracks.

Precies...

de hoes ben ik ook niet blij mee, maar zou ik me nog een keer voor kunnen stellen, maar de tracklist vind ik echt gewoon onzin..

Zullen we dan bij ( ) van Sigur Ros ook maar elk nummer Untitled noemen zonder die toevoeging, die stond er op de eerste versie immers ook niet bij...

Dat soort praktijken leidt in mijn ogen tot veel onhandelbaar geregelneuk waar niemand blij van wordt...

Ik heb alle toplijstjes weer en ze staan er nu al voor de tweede dag!

Sheplays
Jordy schreef:
De linkjes voor de toplijsten zijn weer terug.

Ik moet het weer even proberen.

Bij openen van Mijn Musicmeter staat er één tabblad in voor top 10 ondanks de toevoegingen in de menubalk. Kan het zijn dat dit blad wordt overschreven?

Nee hoor, er zijn gewoon geen tabbladen voor.

Sheplays
Mooi, de top 10 en top 10 2009 blijven nu beiden staan!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.