MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Vandaag weer de top 2009 ingevoerd. Die blijft staan maar de top '00 knalt eruit

Ik durf mijn top 10 2009 gewoon niet in te vullen (top 10 jaren '00 is wél gewoon gelukt).

Bij mij werkt alles met die top 10en geweldig en ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Ik had James Pants' 'Seven Seals toegevoegd, en iemand kort voor mij had hetzelfde idee: dubbel: één twee

Alle toplijstjes een kleine week geleden ingevuld zonder enige problemen. Alles werkt hier foutloos.

Kreeg vanochtend deze melding:
MentalTheo58 schreef:
Het gaat om het volgende, ik heb tot 2x toe mijn top 10 over 2009 ingegeven en volgende dag was die verdwenen

GrafGantz schreef:
Bij de artiestenpagina van Donna Summer gaat het bij de laatste 3 links uit het lijstje "Tracks op Verzamelalbums" niet goed. Dit zijn nummers van de gelijknamige breakcore artiest, en dus niet van de welbekende soul/discozangeres. Geloof niet dat de breakcore Donna op MuMe met eigen releases staat overigens...

Compilatie 1 (track 24)

Compilatie 2 (track 5)

Compilatie 3 (track 8.)

Stijn_Slayer
Stijn_Slayer schreef:
Ik weet niet zeker of ik het hier moet zeggen (anders graag bericht waar het wel hoort), maar deze zijn dubbel:

The Millenium - Begin (1968) en The Millennium - Begin (1968)

De eerste kan dus verwijderd worden.

Ik zal mezelf nog even quoten, omdat er denk ik over deze post heen gelezen is.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dit kun je oplossen door een Romeinse I bij de artiest van de tracklist toe te voegen.

kemm schreef:
Ik had James Pants' 'Seven Seals toegevoegd, en iemand kort voor mij had hetzelfde idee: dubbel: één twee

MentalTheo58 schreef:
Het gaat om het volgende, ik heb tot 2x toe mijn top 10 over 2009 ingegeven en volgende dag was die verdwenen

Ja vervelend, ik snap er niks van en ik geef het op. Zolang de normale top 10 lijsten maar niet (meer) verwijderd worden, de rest is maar een tijdelijk extraatje

kemm schreef:

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Stijn_Slayer schreef:
Ik weet niet zeker of ik het hier moet zeggen (anders graag bericht waar het wel hoort), maar deze zijn dubbel:

The Millenium - Begin (1968) en The Millennium - Begin (1968)

De eerste kan dus verwijderd worden.

Nieuwste toevoeging verwijderd en stemmers een bericht gestuurd.

GrafGantz schreef:
Bij de artiestenpagina van Donna Summer gaat het bij de laatste 3 links uit het lijstje "Tracks op Verzamelalbums" niet goed. Dit zijn nummers van de gelijknamige breakcore artiest, en dus niet van de welbekende soul/discozangeres. Geloof niet dat de breakcore Donna op MuMe met eigen releases staat overigens...

Osiris Apis schreef:
Dit kun je oplossen door een Romeinse I bij de artiest van de tracklist toe te voegen.

Zie OA, maar voor deze keer heb ik het voor je aangepast.

Ja sorry, ik spreek geen Romeins.

Jordy schreef:
Ja vervelend, ik snap er niks van en ik geef het op. Zolang de normale top 10 lijsten maar niet (meer) verwijderd worden, de rest is maar een tijdelijk extraatje

No big deal, en bedankt voor alle moeite, Jordy.
Ik vul de '00 lijst supersnel in op 30 december 23u.59.

Bij mij werkt het prima nu (voorheen niet).

Wel een opmerking: compilaties kunnen ook gekozen worden. Is dat de bedoeling?

Lukk0
Er gaat bij mij iets mis in de mijn-album lijsten. Als ik zelf probeer te bewerken is er niets aan de hand, maar als ik naar mijn eigen mijn-album lijst kijk zoals andere users dat ook kunnen (dus op mijn username klikken, tabje albumlijsten aanklikken, in bezit) worden meerdere albums dubbel weergegeven, zoals Screamadelica van Primal Scream. Dit is in Firefox 3.5.4 (dacht ik in elk geval).

Klumpie schreef:
(quote)

Ik had niet gezien dat de tracklist ook was gewijzigd. Maar ik blijf van mening dat de hoes op de site moet zijn zoals die het meest gangbaar is.

Over dit onderwerp nog eens:

Over Amplifier is wat ik schreef:
Volgens wikipedia (en mijn persoonlijke kopie) is de oorspronkelijke release via een ander label en met een andere tracklist...

...en met een ander jaar van uitgave. Hoe zit het nu juist met dit probleem, hoe moet dit worden aangepakt?

The Oath
Gevraagd: Tolk
--> Om volgende berichten van "dweezle13" te ontcijferen:

1
2
3
4
5
6
7

8

tuktak
lijken een beetje op googlevertalingen

Sir Spamalot (crew)
Mijn gedacht, had er ook al op gelet, ik zou zeggen: werk voor de crew om meer te weten te komen over de berichten van deze user.

The Oath
Maar bij nummer 8 ("In the shadows") post ie daarna wel wat berichten nadat Sinner hem opmerkt dat zijn posts wel babelfish-vertalingen lijken.

Hij zegt ook dat het zijn favoriet album is uit de periode 2000-2009. Zeg ik er op dat ht album uit 1993 is, waarop hij dan weer een hele uitleg weet neer te posten waarom hij wel gelijk heeft. (ik versta er niks van)

The Oath schreef:
Gevraagd: Tolk
--> Om volgende berichten van "dweezle13" te ontcijferen:

1
2
3
4
5
6
7

8

Raar volkje, die Nederlanders.

(afbeelding)

The Oath schreef:

Hij zegt ook dat het zijn favoriet album is uit de periode 2000-2009. Zeg ik er op dat ht album uit 1993 is, waarop hij dan weer een hele uitleg weet neer te posten waarom hij wel gelijk heeft. (ik versta er niks van)

Dat zegt hij helemaal niet, maar je begrijpt hem verkeerd. Hij zegt dat het album in zijn persoonlijke top 2000 staat. Zijn persoonlijke top 2000 die hij in 2009 samensteld dus.
Dat kan toch? De top 2000 op radio 2 van 2009 staan toch ook allemaal platen uit 1970 etc. in.
Verder een apart taalgebruik, maar beter dan "vet album" of dat soort oneliners die je veel meer tegen komt.

The Oath
platedraaier schreef:
(quote)

Dat zegt hij helemaal niet, maar je begrijpt hem verkeerd. Hij zegt dat het album in zijn persoonlijke top 2000 staat. Zijn persoonlijke top 2000 die hij in 2009 samensteld dus.
Dat kan toch? De top 2000 op radio 2 van 2009 staan toch ook allemaal platen uit 1970 etc. in.
Verder een apart taalgebruik, maar beter dan "vet album" of dat soort oneliners die je veel meer tegen komt.

Wat ben je met apart taalgebruik als 99% van de leden hier er de ballen van snapt?

Stijn_Slayer
Dweezle13 kraampt onzin uit en de nuttige dingen die er tussen verstopt zitten snapt niemand.

The Oath schreef:
(quote)

Wat ben je met apart taalgebruik als 99% van de leden hier er de ballen van snapt?

ik snap deze vraag niet. Of bedoel je dat je dan onverstaanbaar bent voor de rest?
Dat is wel zo, maar je hoeft t toch niet te lezen? Hij gebruikt veel metaforen en het meeste komt over als behoorlijk onzinnig inderdaad. Maar dat neemt niet weg dat de beschuldiging die jij uitte over de top 2000 dat die niet klopt. Daar heb je hem inderdaad niet goed begrepen.
Zijn jullie nou zo dom? Of zijn wij nou zo.........

TJN
In Muziek > Algemeen > Wel of niet downloaden? (geen tips!):

Heeft hij wel gedaan maar die berichten bij albums waren troll berichten en zijn dus verwijderd.

Nou, niet helemaal. Ik plaatste 2 berichten die niet in de smaak vielen bij een plaat van Metallica, en gaf een te laag aantal sterren naar de mening van de moderator. Vervolgens verwijderde hij voor het gemak al mijn uitgebrachte stemmen sinds ik gebruiker ben op deze site. Of dat terecht is.. misschien heeft dat ermee te maken dat ik me hier als een kleuter voel behandeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:21 uur

geplaatst: vandaag om 23:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.