De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2009, 20:31 uur
@TJN: Je gaf een paar complete oeuvres 0,5* inderdaad en hield een gigantisch lulverhaal op waar niemand ook maar een letter van serieus nam. Als je het er niet mee eens was, had je maar een plausibele verklaring moeten geven via pm.
0
geplaatst: 13 december 2009, 20:33 uur
Hier gaat volgens mij iets mis. Jonsi schijnt namelijk bij de groep 'Riceboy Sleeps' én 'Jonsi & Alex' te hebben gezeten? Volgens mij was Riceboy Sleeps gewoon de titel van het album.
0
geplaatst: 13 december 2009, 21:02 uur
Op de Red Hot Compilation staan ze onder de naam Riceboy Sleeps op de hoes. Ook hebben ze onder die naam andere dingen uitgebracht (een boekje b.v.). Ik ben het daarom niet eens met deze aanpassing.
Edit: het beste lijkt me, dat Riceboy Sleeps als alias van Jónsi and Alex gedefinieerd wordt.
Edit: het beste lijkt me, dat Riceboy Sleeps als alias van Jónsi and Alex gedefinieerd wordt.
0
geplaatst: 14 december 2009, 13:35 uur
Und warum is er dan geen ruimte voor topics als deze op MM?
0
sxesven
geplaatst: 14 december 2009, 13:38 uur
Potentietopic, echt jammer dat 'ie meteen dicht moest. 

0
geplaatst: 14 december 2009, 14:46 uur
Correct. Vooral die laatste hoorde ik gewoon letterlijk terwijl ik het las 

0
geplaatst: 14 december 2009, 15:05 uur
Inderdaad, die Jan Mulder hóór je het gewoon zeggen als je dat leest.
Maarja: humor en MuMe

Maarja: humor en MuMe

0
geplaatst: 14 december 2009, 17:53 uur
Ik gebruik Google Chrome als browser, maar daarin kan ik geen top-10 (ook geen andere toplijsten) invoeren en het zoekvakje rechtsbovenin werkt ook niet...
0
geplaatst: 14 december 2009, 20:06 uur
Ja, het moet hier natuurlijk niet grappig worden ofzo. En ja, dit is een klacht , een opmerking en tevens feedback dus een bezem lijkt me niet nodig.
0
geplaatst: 14 december 2009, 20:10 uur
Louis2703 schreef:
Ik gebruik Google Chrome als browser, maar daarin kan ik geen top-10 (ook geen andere toplijsten) invoeren en het zoekvakje rechtsbovenin werkt ook niet...
wordt vaker genoemd, maar ik kan het probleem helaas niet nabootsen met de laatste Chrome (zowel op de Mac als met Vista)
0
mathieudc
geplaatst: 14 december 2009, 20:44 uur
Ja, had ik eerder ook gemeld (zelfde als zoeksysteem) maar bij mij is het na een tijd gewoon vanzelf opgelost. Bij mij lukte het echter wel door met de pijltjestoets naar beneden te gaan om te selecteren (2x pijltje naar beneden drukken en dan het album naar keuze selecteren en enter duwen). 't Proberen waard.
0
geplaatst: 14 december 2009, 21:13 uur
Kan hier wellicht op gereageerd worden? Het moet toch geen trend worden dat humor hier de kop wordt ingedrukt...
0
geplaatst: 14 december 2009, 21:21 uur
Er was de vrees dat dit binnen no-time een nieuwe slappe zever-topic zou worden (gezien de opgebezemde posts hier ook niet helemaal onterecht - paar users die de m.i. briljante Enait-post totaal niet begrepen), vandaar het sluiten. Het is nu weer open, heb het bericht van sxesven/enait verplaatst naar Muziek > Algemeen > BN-ers op MuMe
We zien wel hoe het zich ontwikkelt; ik verwacht/hoop zelf nog een paar keer hard te kunnen lachen.
We zien wel hoe het zich ontwikkelt; ik verwacht/hoop zelf nog een paar keer hard te kunnen lachen.

0
geplaatst: 15 december 2009, 10:41 uur
Midnight Hour Blues (1995) is de reissue van Country Blues (1974) en mag dus weg.
0
geplaatst: 15 december 2009, 20:52 uur
Magical Mystery Tour van The Beatles
staat zowel bij de ep's als bij de reguliere albums.
Dubbel op dus.
staat zowel bij de ep's als bij de reguliere albums.
Dubbel op dus.
0
geplaatst: 15 december 2009, 20:54 uur
Volgens mij zijn dat wel degelijk 2 verschillende releases.
0
geplaatst: 15 december 2009, 21:09 uur
musicfriek schreef:
Precies, namelijk een EP en een regulier album

Weer een raadsel opgelost.
0
geplaatst: 15 december 2009, 21:10 uur
kijk volgende keer weer naar de avonturen van het detectiveduo musicfriek en lebowski 

0
haveman
geplaatst: 16 december 2009, 11:35 uur
Ik vraag me af of ik ook ergens kan zien hoe de top 250 er bijvoorbeeld 3 jaar geleden uitzag.
0
geplaatst: 16 december 2009, 12:18 uur
haveman schreef:
Ik vraag me af of ik ook ergens kan zien hoe de top 250 er bijvoorbeeld 3 jaar geleden uitzag.
Je kan nu een CSV-report maken en die opslaan als Excel-bestand. En dan jezelf over drie jaar nog eens deze vraag stellen.

0
geplaatst: 16 december 2009, 12:21 uur
Dan weet hij nog niet hoe de top 250 er eind 2006 uitzag hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.