De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2009, 12:52 uur
Ingesneeuwd én geen MuMe... Het was een soort Expeditie Robinson dit weekend 
Fijn om terug te zijn.

Fijn om terug te zijn.
0
geplaatst: 21 december 2009, 13:22 uur
Ik heb nu wel een Happy New Year gevoel 
Dank voor alle ondersteuning op last.fm, hyves en facebook: toch nog een beetje MuMe dit weekend

Dank voor alle ondersteuning op last.fm, hyves en facebook: toch nog een beetje MuMe dit weekend

0
geplaatst: 21 december 2009, 13:31 uur
Ik heb iets van 2 dagen in een depressie gezeten, gelukkig is dat nu over.
0
geplaatst: 21 december 2009, 13:37 uur
Ik heb de afgelopen nachten om het uur de wekker laten afgaan om te controleren of alles nog wit was (en dat ging dus niet over buiten).
Bang dat ik was de mumeladder 2009 te moeten missen!
Je krijgt hele rare ontwenningsverschijnselen......
Bang dat ik was de mumeladder 2009 te moeten missen!
Je krijgt hele rare ontwenningsverschijnselen......
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 december 2009, 13:40 uur
Ja, het punt was een beetje dat er aanvankelijk urenlang niets werd aangegeven. Alleen een wit scherm.
Ik ging me al afvragen of ik misschien geband was, en waarvoor dat dan zou zijn.
Ik ging me al afvragen of ik misschien geband was, en waarvoor dat dan zou zijn.

0
geplaatst: 21 december 2009, 13:45 uur
Jordy (?) heeft ook een twitteraccount waarop technische problemen worden aangegeven op de Meter-sites. Google 'Twitter' en 'Musicmeter' en dan kom je er wel.
Misschien een handige tip voor de mensen die het hele weekend hun computer hebben zitten herstarten of zich hebben zitten afvragen of ze iets verkeerds hebben gezegd tegen een mod.
Misschien een handige tip voor de mensen die het hele weekend hun computer hebben zitten herstarten of zich hebben zitten afvragen of ze iets verkeerds hebben gezegd tegen een mod.

0
geplaatst: 21 december 2009, 14:24 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik vroeg me al af of Jordy per ongeluk alle users, inclusief zichzelf, een ip-ban zou hebben gegeven.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 december 2009, 14:41 uur
Sandokan-veld schreef:
Jordy (?) heeft ook een twitteraccount waarop technische problemen worden aangegeven op de Meter-sites. Google 'Twitter' en 'Musicmeter' en dan kom je er wel.
Klopt, maar daar stond ook pas later iets op.
0
geplaatst: 21 december 2009, 14:47 uur
Ach, een periode van bezinning kan nooit kwaad. En zo voor de Kerst heeft het ook nog iets symbolisch. Alleen die afkickverschijnselen blijven in deze een lastig obstakel. MusicMeter hoort zo bij het leven, net zoals het dagelijks doen van de boodschappen.

0
geplaatst: 21 december 2009, 16:39 uur
0
geplaatst: 21 december 2009, 16:53 uur
Sandokan-veld schreef:
Dat heb ik ook even gedacht
maar misschien is het goed, dat iemand even bevestigt dat een IP-ban niet leidt tot een wit scherm. Volgens mij kun je dan nog 'gewoon' musicmeter bekijken, zonder dat je kunt inloggen, uiteraard.Ik begreep niet, dat het zinnetje met 'technische problemen' e.a. zolang moest duren.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 21 december 2009, 17:04 uur
musician schreef:
maar misschien is het goed, dat iemand even bevestigt dat een IP-ban niet leidt tot een wit scherm. Volgens mij kun je dan nog 'gewoon' musicmeter bekijken, zonder dat je kunt inloggen, uiteraard.
(quote)
maar misschien is het goed, dat iemand even bevestigt dat een IP-ban niet leidt tot een wit scherm. Volgens mij kun je dan nog 'gewoon' musicmeter bekijken, zonder dat je kunt inloggen, uiteraard. Als je een permban hebt kun je MusicMeter nog wel bekijken.
Een IP-ban daarentegen leidt wel tot een wit scherm.
Je ziet dan alleen linksboven in de hoek een '_' (underscore) staan. Als het scherm helemaal wit is dan heb je dus géén IP-ban.Hoe ik dat weet? Tja. Door schade en schande wordt men wijs.

0
geplaatst: 21 december 2009, 17:24 uur
Pastichio Rocker schreef:
Als je een permban hebt kun je MusicMeter nog wel bekijken.
Je ziet dan alleen linksboven in de hoek een '_' (underscore) staan. Als het scherm helemaal wit is dan heb je dus géén IP-ban.
Hoe ik dat weet? Tja. Door schade en schande wordt men wijs.
(quote)
Als je een permban hebt kun je MusicMeter nog wel bekijken.
Je ziet dan alleen linksboven in de hoek een '_' (underscore) staan. Als het scherm helemaal wit is dan heb je dus géén IP-ban.Hoe ik dat weet? Tja. Door schade en schande wordt men wijs.
Volgens mij zou je met een ip-ban nog wel via Google naar MuMe moeten kunnen komen, je kunt dan alleen niet inloggen/posten.
Ook (restricted) sites waar je alleen met user-id/pw kunt komen, zul je iig toch de aanlogpagina moeten kunnen opvragen; pas wanneer je interactief iets wilt gaan doen, word je geblokkeerd. Een ip-adres blok heeft ook geen zin als je via meerdere computers zou kunnen surfen (bijv openbare bibliotheek); pas met de combi userid/pw ontstaat het issue.
0
geplaatst: 21 december 2009, 17:34 uur
Als je het niet erg vind, laat ik een dergelijke ervaring maar aan mij voorbijgaan.
Een dag zonder musicmeter is eigenlijk een dag niet geleefd, je krijgt ook onvermoede ontwenningsverschijnselen.
Je zou nog suicidaal worden van een ban, in welke vorm dan ook.
Het moest niet veel langer duren, die technische storing.
Een dag zonder musicmeter is eigenlijk een dag niet geleefd, je krijgt ook onvermoede ontwenningsverschijnselen.
Je zou nog suicidaal worden van een ban, in welke vorm dan ook.
Het moest niet veel langer duren, die technische storing.

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 21 december 2009, 17:36 uur
Mjuman schreef:
Volgens mij zou je met een ip-ban nog wel via Google naar MuMe moeten kunnen komen, je kunt dan alleen niet inloggen/posten.
Ook (restricted) sites waar je alleen met user-id/pw kunt komen, zul je iig toch de aanlogpagina moeten kunnen opvragen; pas wanneer je interactief iets wilt gaan doen, word je geblokkeerd. Een ip-adres blok heeft ook geen zin als je via meerdere computers zou kunnen surfen (bijv openbare bibliotheek); pas met de combi userid/pw ontstaat het issue.
(quote)
Ook niet via Google. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden he?

0
geplaatst: 21 december 2009, 17:44 uur
Mjuman schreef:
Yep, dat kan altijd. Tijdens de downtime heb ik via Google op MusicMeter gezeten. Tsja.

Een ip-adres blok heeft ook geen zin als je via meerdere computers zou kunnen surfen (bijv openbare bibliotheek); pas met de combi userid/pw ontstaat het issue.
Gelukkig kunnen mods ook meerdere ip-adressen per user bannen. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu mod ben eigenlijk nog maar 1 user gezien die er steeds onderuit komt (en inmiddels al aan zijn 20ste account ofzo toe is).
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 21 december 2009, 17:49 uur
Kun je dat account dan niet gewoon beter laten staan zolang die user zich gedraagt?
0
geplaatst: 21 december 2009, 17:53 uur
De problemen met de top 00 / 2009 lijsten zouden nu echt voorbij moeten zijn
0
geplaatst: 21 december 2009, 18:14 uur
Kun je dat account dan niet gewoon beter laten staan zolang die user zich gedraagt?
Deze user heeft al zo'n historie opgebouwd met dreigementen, gescheld, racistische opmerkingen en weet ik het allemaal dat dat geen overweging meer is.

Mooi dat het toplijstjes-gebeuren nu gefixt is (ook al werkte het bij mij altijd prima).

0
geplaatst: 21 december 2009, 18:17 uur
er traden problemen op wanneer je een album uit 2009 in je top '00 lijst stopte
0
Lukk0
geplaatst: 21 december 2009, 18:17 uur
Jordy schreef:
Bij mij in elk geval voorlopig wel. Het was nog steeds zo dat de top 10 van 2009 automatisch verwijderd werd als ik de top 10 van de jaren '00 veranderde, maar dat lijkt nu over te zijn.
0
The Oath
geplaatst: 21 december 2009, 20:50 uur
Het was te proberen.
(quote)
Het was te proberen.
Dan kun je toch nog altijd alles meelezen wat de rest post?
Ik ben eens geband geweest voor een week, kon ik nog alle "o, spijtig!"'s en "hoera''s!" lezen

0
geplaatst: 21 december 2009, 21:50 uur
herman schreef:
Gelukkig kunnen mods ook meerdere ip-adressen per user bannen. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu mod ben eigenlijk nog maar 1 user gezien die er steeds onderuit komt (en inmiddels al aan zijn 20ste account ofzo toe is).
Laat me raden: CaliLove?

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 22 december 2009, 04:35 uur
The Oath schreef:
Ik ben eens geband geweest voor een week, kon ik nog alle "o, spijtig!"'s en "hoera''s!" lezen
(quote)
Ja, maar een weekban is geen ip-ban.

0
geplaatst: 22 december 2009, 06:38 uur
De updates van gebruikers (stemmen, meningen, toevoegingen en berichten) zijn al 4 dagen hetzelfde. Normaal gesproken wordt het bijgewerkt om half 4 's nachts dacht ik.
0
geplaatst: 22 december 2009, 09:39 uur
Ah, ik vroeg me ook al af waarom m'n recente stemmen wel in m'n profiel zichtbaar zijn maar niet zichtbaar zijn als ik mezelf opzoek in de gebruikerslijst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.