MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
musicfriek schreef:
De updates van gebruikers (stemmen, meningen, toevoegingen en berichten) zijn al 4 dagen hetzelfde. Normaal gesproken wordt het bijgewerkt om half 4 's nachts dacht ik.

Nee dit gebeurt direct, niet 's nachts. Bij mij werkt het gewoon, welke gebeurtenis zou je in jouw gebruikersupdates verwachten, maar zie je er niet?

Gaat bij mij iig niet om "gebruikersupdates". Viel me op dat ik reeds 3037 stemmen heb (te zien in m'n profiel) maar dat ik hier niet verder kom dan 3019. Mijn laatste stemmen dateren van gisteravond, maar wel van ruim voor middernacht dus ik had verwacht dat ze er reeds bijgeteld zouden zijn nu. Maar misschien duurt dat langer dan ik dacht...

oh die lijstjes, duidelijk

thejazzscène
aNoo - The Luckless Land of the North (2007) mag verwijderd worden want staat dubbel op de site. (Anoo-....)

tangmaster
Volgens mij werkt de update bij de algemene gebruikers lijst niet.

Klopt, zie een paar berichten hierboven. Viel me al op dat L_T_B The Silmarilia nog niet voorbij was bij de toevoegingen.

herman schreef:
Viel me al op dat L_T_B The Silmarilia nog niet voorbij was bij de toevoegingen.

Tevens wat ban-gerelateerde berichten verwijderd.

Ik kreeg vandaag dit bericht bij het toevoegen van Freddze:

Toelichting: Tracktijden zijn niet verplicht, maar wél als ze te vinden zijn (zoals blijkt uit je link). Ik heb ze nu zelf ingevuld. Maar is dus iets om te onthouden voor je volgende toevoegingen...

Betekent het dus dat je tracktijden altijd moet toevoegen? Aangezien tracktijden zo goed als altijd te vinden zijn.

Tracktijden zijn niet verplicht, dus ook niet als ze te vinden zijn. Echter is het wel zo netjes om ze meteen toe te voegen.

Klumpie schreef:
Tracktijden zijn niet verplicht, dus ook niet als ze te vinden zijn. Echter is het wel zo netjes om ze meteen toe te voegen.

Precies.

Vooral bij nog te releasen albums is het meestal niet mogelijk er tijden bij te zetten. Ouder werk moet geen probleem zijn.

Waarom staat dit album niet in de toplijsten?

Emilie Autumn - Opheliac (2006)

Hij heeft nu langer dan 24 uur, 20 stemmen.

Kijk eens hoeveel gebruikers deze site heeft en het antwoord is duidelijk, waarom hij niet in de toplijsten staat.

Gerards Dream schreef:
Kijk eens hoeveel gebruikers deze site heeft en het antwoord is duidelijk, waarom hij niet in de toplijsten staat.

Het gaat om de lijsten die in "overige" staan, zoals "Rock" en "2006".

"Om in aanmerking te komen voor een notering in de toplijst van een bepaald genre moet een album minimaal 20 stemmen ontvangen hebben, en minstens een gemiddelde van 3 sterren hebben."

Dan zou ik het ook niet weten. Nog eens kijken wat over 24 uur de stand van zaken is.

Editoor schreef:
Waarom staat dit album niet in de toplijsten?

Emilie Autumn - Opheliac (2006)

Hij heeft nu langer dan 24 uur, 20 stemmen.

hangt misschien hiermee samen:

musicfriek schreef:
De updates van gebruikers (stemmen, meningen, toevoegingen en berichten) zijn al 4 dagen hetzelfde. Normaal gesproken wordt het bijgewerkt om half 4 's nachts dacht ik.

CHIEP (crew)
Wat loopt er hier in godsnaam mis?

Ik denk dat dat alle verzamelalbums zijn die niet als verzamelalbum maar als normaal album zijn ingevoerd, en waarbij het vakje van artiest gewoon leeggelaten is.

CHIEP (crew)
Zien we wel hetzelfde? Bij mij zou deze artiest 3371albums op de site hebben staan, hetgeen mij nogal onmogelijk lijkt.

Wow, 1 artiest met 3371 albums! Daar klopt inderdaad iets flink helemaal compleet niet. Zoiets als Arrie zegt zou gedeeltelijk heel goed kunnen, want als je een check doet dan zie je dat er bij die verzamelalbums staat dat het normale albums zijn. Ze staan ook bij de reguliere albums. De vraag is dan hoe al die verzamelaars erbij komen die ook gewoon onder de verzamelaars staan plus wat ze doen bij alternatieve artiestennaam Peter Thomas etc . Vaag zeg...

Ja, we zien hetzelfde. En ik blijf bij mijn post. Kijk zelf maar, het zijn verzamelalbums, maar als je naar corrigeren gaat, zie je dat ze als 'normaal' zijn toegevoegd, en niet als verzamelalbum. Het vakje voor artiest is leeg. Dan wordt er dus een artiest toegevoegd, zonder naam. En daar komen alle verzamelalbums onder te staan die zo worden toegevoegd.

CHIEP (crew)
Sorry, laten we het op het vroege/late uur steken . Ik ben mee .
Intrigerend geval in ieder euhm... geval.

Jordy schreef:
oh die lijstjes, duidelijk

Alles is weer bijgewerkt

CHIEP schreef:
Wat loopt er hier in godsnaam mis?

Veelzijdige artiest ook. Staat op hip-hop compilaties, metal compilaties, disco compilaties, blues compilaties, etc.

CHIEP (crew)
Deze mag eraf (dubbel).

Verwijderd.

tangmaster

CHIEP schreef:
Zien we wel hetzelfde? Bij mij zou deze artiest 3371albums op de site hebben staan, hetgeen mij nogal onmogelijk lijkt.

Daar staan allemaal albums tussen die niets met elkaar te maken hebben. Ik denk dat dit echt aangepast moet worden!

Ik snap ook niet hoe die albums daar zo terecht zijn gekomen.

Lijkt wel een beetje het MusicMeter-equivalent van de Great Pacific Garbage Patch.

Weer een album die niet in de toplijsten aanwezig is.

Robert Johnson - King of the Delta Blues Singers (1961)

Terwijl dit album al 9 maanden 20 stemmen heeft.
Ik heb zo het idee dat de toplijsten in "overige" al maanden stil staat.

herman schreef:
Ik snap ook niet hoe die albums daar zo terecht zijn gekomen.

Lijkt wel een beetje het MusicMeter-equivalent van de Great Pacific Garbage Patch.

Ik wel: door mods die niet goed hebben gelet op het type van het album bij het toevoegen/accepteren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:09 uur

geplaatst: vandaag om 14:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.