De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2009, 19:11 uur
FlyLo schreef:
Ik wel: door mods die niet goed hebben gelet op het type van het album bij het toevoegen/accepteren
Ik wel: door mods die niet goed hebben gelet op het type van het album bij het toevoegen/accepteren
Nee, dat is het niet. Ik heb een stuk of wat albums uit die lijst gecontroleerd en die zijn allemaal goed toegevoegd.
0
geplaatst: 23 december 2009, 19:11 uur
tangmaster schreef:
Soldiers of Jah Army - Peace in a Time of War (2002)
Deze mag er af staat er al op
Soldiers of Jah Army - Peace in a Time of War (2002)
Deze mag er af staat er al op
Hij is er weer vanaf.
0
geplaatst: 23 december 2009, 19:15 uur
...in combinatie met wat slecht design van Jordy dan? 
Mij lijkt het zo. Enerzijds staan er een een heel deel albums als 'normaal' aangeduid maar zonder artiest (maw verzamelalbums die fout zijn aangeduid). Anderzijds heeft het type 'verzamelalbum (oude tracks, meedere artiesten)' blijkbaar ook een artiesten-attribute/veld. En die komen dus allemaal op de pagina voor artiest=null.

Mij lijkt het zo. Enerzijds staan er een een heel deel albums als 'normaal' aangeduid maar zonder artiest (maw verzamelalbums die fout zijn aangeduid). Anderzijds heeft het type 'verzamelalbum (oude tracks, meedere artiesten)' blijkbaar ook een artiesten-attribute/veld. En die komen dus allemaal op de pagina voor artiest=null.
0
geplaatst: 23 december 2009, 19:19 uur
Er staan ook wel wat albums tussen met wel een artiest.
Dat laatste klinkt plausibel.
Wat ik me vooral afvraag is hoe iemand bij zo'n pagina uitkomt. Dat heb ik dan weer nooit.
Dat laatste klinkt plausibel.
Wat ik me vooral afvraag is hoe iemand bij zo'n pagina uitkomt. Dat heb ik dan weer nooit.
0
geplaatst: 23 december 2009, 19:49 uur
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 december 2009, 20:15 uur
stephan73 had via een correctie opgemerkt dat Peter Thomas Sound Orchestra hetzelfde is als Peter Thomas. Omdat hij de alias dus niet zelf had aangeduid, wou ik dat doen en zo geschiedde...
0
geplaatst: 23 december 2009, 20:23 uur
Als ik het goed begrijp is deze pagina normaal gesproken alleen te vinden door crew-leden, die wat extra linkjes zien bij artiesten met aliassen. Dus is het weliswaar grappig om te zien, maar niet echt een issue.
0
geplaatst: 24 december 2009, 12:45 uur
Dubbel aanwezig, 1x zonder en 1x met tracktijden
James Last - In Concert (1971)
0
Lukk0
geplaatst: 24 december 2009, 16:08 uur
Editoor schreef:
Weer een album die niet in de toplijsten aanwezig is.
Robert Johnson - King of the Delta Blues Singers (1961)
Terwijl dit album al 9 maanden 20 stemmen heeft.
Ik heb zo het idee dat de toplijsten in "overige" al maanden stil staat.
Weer een album die niet in de toplijsten aanwezig is.
Robert Johnson - King of the Delta Blues Singers (1961)
Terwijl dit album al 9 maanden 20 stemmen heeft.
Ik heb zo het idee dat de toplijsten in "overige" al maanden stil staat.
Het is een verzamelaar/live-album, die zijn van de toplijsten uitgesloten.
0
speranza
geplaatst: 24 december 2009, 21:33 uur
Zowel de opties stemmen als toevoegen aan mijn albums functioneren niet meer! Heel vreemd!
0
geplaatst: 24 december 2009, 21:52 uur
Ik heb er wel iets aan gewijzigd, maar het werkt bij mij allemaal, ook in Chrome. Misschien even je cache legen?
0
geplaatst: 25 december 2009, 15:52 uur
Vervelend die problemen van sommigen met Chrome. Doet de "snelzoek"-functionaliteit het ook niet bij jullie?
*edit* kun je eens proberen of uitloggen en opnieuw inloggen de problemen verhelpt? eventueel de cookies verwijderen bij de instellingen van je browser
*edit* kun je eens proberen of uitloggen en opnieuw inloggen de problemen verhelpt? eventueel de cookies verwijderen bij de instellingen van je browser
0
Daily Operator
geplaatst: 26 december 2009, 01:13 uur
't Werkt ook niet als ik uitlog of cookies weg haal 

0
geplaatst: 26 december 2009, 11:35 uur
Klopt het dat de enige mensen met problemen (nu nog) Chrome gebruikers zijn? Zou een van deze mensen eens kunnen proberen of het met de beta van de nieuwe versie van Chrome nog steeds mis gaat?
Google Chrome (BETA)
Google Chrome (BETA)
0
geplaatst: 26 december 2009, 13:08 uur
Ik gebruik ook Chrome en ik heb nooit last gehad van bovengenoemde problemen.
0
mathieudc
geplaatst: 26 december 2009, 13:59 uur
Dat is een probleem dat af en toe terugkeert. De éne keer werkt het voor een ruime tijd, dan stopt het met werken voor eventjes om zonder enige aanleiding later opnieuw probleemloos te werken. Bij mij werkt het echter wél altijd met de pijltjestoetsen (gewoon enkele keren naar onder drukken zodanig dat het geselecteerde album blauw wordt - naar het gewenste album gaan en dan 1 of 2 keer enteren.
0
geplaatst: 26 december 2009, 16:01 uur
Svendra schreef:
Nieuwste toevoeging verwijderd.
0
Daily Operator
geplaatst: 26 december 2009, 16:37 uur
Ja hoor met de Google Chrome Beta werkt het wel 

0
geplaatst: 26 december 2009, 20:29 uur
Bij dit album gaat iets mis, de titel en releasejaar vallen weg en songtitel 8 verschijnt ook maar voor de helft. Helemaal bovenin Firefox (blauwe balk) staat het wel goed.
Het lukt ook niet de titel van het album hier te posten, want dan verdwijnt steeds de helft en alle tekst die daarna komt. Ik denk dat de haakjes in de titel de boel ontregelen.
Het lukt ook niet de titel van het album hier te posten, want dan verdwijnt steeds de helft en alle tekst die daarna komt. Ik denk dat de haakjes in de titel de boel ontregelen.
0
geplaatst: 26 december 2009, 21:49 uur
Ik denk het ook. Laat het nu maar even zo staan. Als het niet te fixen is dan moeten die titels maar zonder 'kleiner dan' teken worden weergegeven.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 27 december 2009, 00:35 uur
Dit is een bootleg, zoals al gezegd in de comments.
0
The Oath
geplaatst: 27 december 2009, 02:44 uur
Wat heb ik toch een hekel aan dat publieke gelynch hier toch 

0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 08:35 uur
herman schreef:
Ik denk het ook. Laat het nu maar even zo staan. Als het niet te fixen is dan moeten die titels maar zonder 'kleiner dan' teken worden weergegeven.
Gefixt

Ik denk dat het zo acceptabel is, zie ook de website.
0
geplaatst: 27 december 2009, 12:15 uur
Dan zeik je ze gewoon af óf je stuurt ze een pm'tje. Met zeikerds moet je nooit te soft omgaan. Lekker assertief worden, joh. Er lopen al genoeg eikels op de wereld rond. Je moet ze naruurlijk niet onnodig, de kans geven, maar loop nooit weg voor de confrontatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.