De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2009, 13:17 uur
Ad Brouwers schreef:
Dan zeik je ze gewoon af óf je stuurt ze een pm'tje. Met zeikerds moet je nooit te soft omgaan. Lekker assertief worden, joh. Er lopen al genoeg eikels op de wereld rond. Je moet ze naruurlijk niet onnodig, de kans geven, maar loop nooit weg voor de confrontatie.
Dan zeik je ze gewoon af óf je stuurt ze een pm'tje. Met zeikerds moet je nooit te soft omgaan. Lekker assertief worden, joh. Er lopen al genoeg eikels op de wereld rond. Je moet ze naruurlijk niet onnodig, de kans geven, maar loop nooit weg voor de confrontatie.
Hij kan beter gewoon de moderators inlichten, als we elkaar af gaan zeiken wordt het er hier niet gezelliger op.
0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 13:52 uur
herman schreef:
Denk het ook wel, bedankt voor het oplossen.
(quote)
Denk het ook wel, bedankt voor het oplossen.

(Herman en ik houden de kerstgedachte wel vast hier..)
0
geplaatst: 27 december 2009, 13:59 uur
Ok, dan is bij deze alles opgelost, denk ik. Waar Kerstmis niet allemaal goed voor is. Thnx to the "mods' en de pm's en uit het wederzijds respect voor elkaar!!!
0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 14:12 uur
Ja hoor, het is helemaal opgelost. Dat krijg je met die kleine opdondertjes. Voor je het weet is je hele make-up naar de filistijnen.
0
geplaatst: 28 december 2009, 14:10 uur
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 december 2009, 14:37 uur
vigil schreef:
REO Speedwagon - Greatest Hits (1988)
Staat onder REO Speedwagon maar is toch echt Journey!
Onnodig opgelost want hij stond er al op.REO Speedwagon - Greatest Hits (1988)
Staat onder REO Speedwagon maar is toch echt Journey!
0
geplaatst: 28 december 2009, 15:00 uur
Hmm, hoe die er nou tussendoor geglipt is.. maar die kan verwijderd worden idd 

0
geplaatst: 28 december 2009, 16:09 uur
0
geplaatst: 28 december 2009, 16:15 uur
0
geplaatst: 28 december 2009, 21:37 uur
Ik vroeg me af of er al een 2010 release meer dan 20 stemmen had (de nieuwe Midlake heeft er bijvoorbeeld al 18) maar ik kan in de toplijsten 2010 nog niet selecteren. Wanneer gaat dit aangepast worden? Of loop ik gewoon te ver op zaken vooruit? 

0
geplaatst: 28 december 2009, 23:37 uur
Geen idee of dit de juiste plaats is om dit te melden... Heb het forum al effe opgezocht naar mensen met hetzelfde probleem, maar nog niet gevonden, dus here i go: ik kan geen stemmen meer uitbrengen, en ook geen albums meer toevoegen aan "Mijn albums". Als ik een stem invoer, dan lijkt alles te gaan zoals het hoort, maar ze wordt echter niet geregistreerd. Als ik een album wil toevoegen aan "Mijn albums", dan wordt het scherm donker en verschijnt dat kadertje waar je dan normaal gezien moet kiezen in welke categorie je een album wil toevoegen, echter het kadertje blokkeert na het vertonen van "voeg toe aan volgende map:", meer verschijnt er niet.
...
En toen dacht ik voor de leut: "hey, laat ik het eens met Internet Explorer proberen", aangezien ik normaal altijd met Firefox werk, en jawel hoor, met IE gaat het wel... Ligt dat aan mij?
...
En toen dacht ik voor de leut: "hey, laat ik het eens met Internet Explorer proberen", aangezien ik normaal altijd met Firefox werk, en jawel hoor, met IE gaat het wel... Ligt dat aan mij?
0
geplaatst: 28 december 2009, 23:53 uur
Kun je eens proberen om bij je internet opties/voorkeuren/instellingen je cookies te verwijderen?
0
geplaatst: 29 december 2009, 00:16 uur
Dat heeft inderdaad gewerkt, thanks! Valt dat in mensentaal uit te leggen hoe dat komt dat dat probleem zich nu plots voor de eerste maal voordeed? Heb dit anders nog nooit voorgehad, en cookies/cache clearen is iets dat ik zelden of nooit doe, dus... Gewoon maar een vraag uit nieuwsgierigheid!
0
geplaatst: 29 december 2009, 23:24 uur
Bij dit album zijn er geen stemmen te vinden, maar wel twee tracks die aangeduid staan als favoriet?
0
Misterfool
geplaatst: 29 december 2009, 23:50 uur
kan als je eerst stemt dan favoriete tracks aanvinkt en vervolgens je stem verwijderd.
0
geplaatst: 30 december 2009, 11:42 uur
Ja, maar worden die favoriete tracks dan ook niet verwijderd in de lijst?
0
MrGuitar240
geplaatst: 30 december 2009, 14:32 uur
Ahhhh neeeeee. Had net een heel verhaal getypt en wou het verzenden komt er te staan: Je kan maar 1 topic in de 10 minuten openen. Had net de hele tijd zitten typen en was mn bericht weg. Verdorie. Ik kon ook niet terug gaan. Kun je niet veranderen dat je bericht dan toch bewaard blijft ofzo. Vind dit echt stom.
0
geplaatst: 30 december 2009, 20:48 uur
Wat jij beschrijft is een ander probleem. Je kan maar 1 topic per 10 minuten openen; dat is er om eventueel misbruik te voorkomen. Als je echt een lange tekst schrijft is het sowieso handig om die even te kopiëren voordat je hem post, of ueberhaupt in Word te schrijven om de taalfouten er voor het posten nog even uit te halen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 31 december 2009, 08:47 uur
Gunst gevraagd aan de crew bij de artiestenpagina van Torch (Zweden). De indeling van de EP's, reguliere albums en verzamel/live klopt. Enkel de gastoptredens, tracks op verzamelalbums en groepen/samenwerkingen klopt niet. Blijkbaar heb je de hardrockgroep Torch uit Zweden en ene artiest Torch die verder onbekend is op MuMe.
0
aslan (crew)
geplaatst: 31 december 2009, 10:31 uur
@ Sir: dat kan je verhelpen door via correctie achter die éne Torch een (I) plaatsen
0
geplaatst: 31 december 2009, 12:32 uur
Soms zou je een alias willen maken, maar dat lukt niet als geen album met de andere naam geplaatst is. Een voorbeeld:
Pentangle en The Pentangle worden door elkaar gebruikt. In de database staat consequent Pentangle en dat is op zich mooi. Echter de zoekactie mét lidwoord levert niets op. Om daarvoor een alias te maken, zou je een of meerdere albums kunnen renamen, maar dat is eigenlijk niet zo fraai.
Pentangle en The Pentangle worden door elkaar gebruikt. In de database staat consequent Pentangle en dat is op zich mooi. Echter de zoekactie mét lidwoord levert niets op. Om daarvoor een alias te maken, zou je een of meerdere albums kunnen renamen, maar dat is eigenlijk niet zo fraai.
0
geplaatst: 31 december 2009, 13:33 uur
Ligt het aan mijn pc of is de site vandaag een beetje traag...??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.