De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 31 december 2009, 13:56 uur
Bedankt Aslan, ik dacht het al maar wilde het zeker weten!
0
geplaatst: 31 december 2009, 14:00 uur
BoordAppel schreef:
Het ligt aan je pc of je provider.
Het ligt aan je pc of je provider.
Ja ben er al achter heb slechte verbinding momenteel.......
0
geplaatst: 1 januari 2010, 15:50 uur
0
geplaatst: 1 januari 2010, 15:57 uur
Albums van Red Kross en The Wire verwijderd. De stemmers bij het verwijderde album van Red Kross een bericht gestuurd.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:14 uur
Moongarden - A Vulgar Display of Prog (2009)
Moongarden - A Vulgar Display of Rock (2009)
Die laatste (Rock) moet worden verwijderd.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:27 uur
Aangezien de webmasters wel foto's kunnen ophalen van iemands eigen afbeeldingen. Waarom kun je geen muziek bij iemand ophalen dan? Zou handig zijn bij een paar topics (denk aan MuMeLadders) om een soort jukeboxje te openen, waar je muziek kunt plaatsen uit je eigen bestanden. Niet alles staat immers op YouTube...
0
tuktak
geplaatst: 1 januari 2010, 16:32 uur
jah of bij elk album op mume een downloadlinkje! 
maar dan heel klein in een hoekje zodat brein het niet ziet

maar dan heel klein in een hoekje zodat brein het niet ziet

0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:43 uur
LZA schreef:
Goede titel of niet, ik was wél het eerst met toevoegen.. haha Moongarden - A Vulgar Display of Prog (2009)

0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:48 uur
Het grappige is dat ik hem ook had toegevoegd met de titel "A Vulgar Display of ProgRock" maar die werd afgekeurd

0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:53 uur
Haha
Ja dat had ik eerder ook al met A Vulgar Display of Hip-Hop 
Ja dat had ik eerder ook al met A Vulgar Display of Hip-Hop 
0
geplaatst: 1 januari 2010, 17:34 uur
LZA schreef:
Bij deze. Normaal gooien we altijd de nieuwste toevoeging weg, maar omdat hier de oudste toevoeging niet klopte heb ik daar maar een uitzondering opgemaakt. Sorry Svendra.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 17:38 uur
Bij deze. In het eerste geval de stemmers ook even ingelicht en het bericht verplaatst naar het goede album.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 18:23 uur
herman schreef:
Normaal gooien we altijd de nieuwste toevoeging weg, maar omdat hier de oudste toevoeging niet klopte heb ik daar maar een uitzondering opgemaakt. Sorry Svendra.
Hier kom ik wel overheen Normaal gooien we altijd de nieuwste toevoeging weg, maar omdat hier de oudste toevoeging niet klopte heb ik daar maar een uitzondering opgemaakt. Sorry Svendra.

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 januari 2010, 18:26 uur
Mmm, bij mij dus niet. Zal dan wel een browserprobleem zijn.
0
MrGuitar240
geplaatst: 1 januari 2010, 19:03 uur
Ok. Vaag. Bij de cd 3 originals van Harry Sacksioni worden elke keer een paar aangekruiste favorieten weggehaald en sommige bij een ander liedje gezet. Terwijl ik elke keer weer de goede aankruis.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 21:45 uur
Ik kan niet meer stemmen. Als ik mijn stem ingeef, verdwijnt opeens het aantal stemmen en stemgemiddelde, wel kan ik favoriete tracks aanduiden. Maar mijn stem komt helemaal niet door. 

0
geplaatst: 1 januari 2010, 21:53 uur
En net nu ik 5* ging geven aan Atmosphere... 
Is al opgelost trouwens, ik moest mijn cookies deleten, stond hier een beetje eerder al geschreven.

Is al opgelost trouwens, ik moest mijn cookies deleten, stond hier een beetje eerder al geschreven.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 22:04 uur
0
geplaatst: 1 januari 2010, 22:07 uur
CHIEP schreef:
(quote)
Mmm, bij mij dus niet. Zal dan wel een browserprobleem zijn. Ik heb tegenwoordig heel vaak dat ze nummering niet goed loopt. Dat er een aantal nummers ''0'' zijn en dat hij dan bij nummer 8 bijvoorbeeld begint met 1,2,3 etc. en dan wel gewoon door telt.
Heel apart.
Maar als ik dan refresh staat het er weer goed.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 00:57 uur
Verwijderd.
En berichten over het stemgedrag van een bepaalde gebruiker verwijderd. Dit kan, zoals al vermeld, via PM gemeld worden aan een moderator.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 08:12 uur
W.b. browsers: deze week ben ik overgestapt van het verouderde IE6 naar Firefox 3.5.6 en verschillende oneffenheidjes zijn gelijk verdwenen. MuMe gaat probleemloos in Firefox, zo lijkt het. Over IE versie 8 kan ik niet oordelen.
0
Daily Operator
geplaatst: 2 januari 2010, 12:52 uur
Ik kan met google chrome echt niets meer plaatsen op pm'en op MuMe 

0
geplaatst: 2 januari 2010, 16:40 uur
Wel grappig: Ik kwam er gisteren achter dat de reden dat ik o.a. de MuMeLadder vorig jaar het hele jaar over het hoofd heb gezien is omdat ik altijd via de updates de forumtopics bekijk en ik blijkbaar in mijn profiel een instelling had staan op "Alle forumtopics behalve die in Muziekgames tonen".
Ik heb dit toen aangepast maar zie nog altijd de desbetreffende topics niet verschijnen in mijn updates. Duurt dit een paar dagen of mis ik iets anders?
Ik heb dit toen aangepast maar zie nog altijd de desbetreffende topics niet verschijnen in mijn updates. Duurt dit een paar dagen of mis ik iets anders?
0
Sheplays
geplaatst: 2 januari 2010, 21:41 uur
Volgens mij zie je alleen topics waarin jezelf een bericht hebt geplaatst.
Dit topic zou er dus in ieder geval in moeten staan.
Dit topic zou er dus in ieder geval in moeten staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.