MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
obsessed schreef:
"Alle forumtopics behalve die in Muziekgames tonen".
Ja, hier nog eentje. Kijk even goed naar je instellingen want ik weet niet beter dan dat je alle muziekgames moet kunnen zien via de updates, als die instellingen goed staan. Ook als je geen bericht hebt geplaatst

Ah, bedankt. Ik zie het al, er was nog een vinkje dat ik niet goed had. Nu werkt het wel goed gelukkig

MrGuitar240
MrGuitar240 schreef:
Ok. Vaag. Bij de cd 3 originals van Harry Sacksioni worden elke keer een paar aangekruiste favorieten weggehaald en sommige bij een ander liedje gezet. Terwijl ik elke keer weer de goede aankruis.

Kan iemand me hier nog mee helpen???

Deze kan eraf, stond reeds hier al op de site.

Na intern beraad is besloten om het album "The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? [US]" van de site te verwijderen. Dit betreft een rerelease van een eerder uitgebracht album. Mochten op deze rerelease nummers staan die niet op de originele versie van het album stonden, dan kunnen deze als bonusnummers worden toegevoegd aan het oorspronkelijke album. Dit geldt ook voor andere soortgelijke gevallen.

musicfriek schreef:
Deze kan eraf, stond reeds hier al op de site.

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Moet
3 Na Massa - Na Confraria das Sedutoras (2008)
verwijderd worden? Het album bevat dezelfde tracks als
3 Na Massa - 3 Na Massa (2008)
maar de titel en de hoes zijn dus anders.

CHIEP (crew)
Tenzij het verschil hem in de gastzangers zit, kan er daar inderdaad perfect gewerkt worden met een alternatieve titel. Of zijn die zangers bij de ene gewoon niet ingevuld?

Het laatste, de albums zijn in muzikaal opzicht identiek.
Al surfend zie ik dat '3 Na Massa' de gangbare uitvoering is. Dan ligt het voor de hand om 'Na Confraria ..' te verwijderen en als alternatieve titel op te nemen.

Daily Operator
Stel mijn wachtwoord is veranderd en ik zit nu nog op MuMe zeg maar maar ik weet mijn wachtwoord niet... wat moet ik dan doen?

Je kan je wachtwoord toe laten mailen als de volgende keer het inloggen niet lukt. Je ziet het vanzelf wel.

Daily Operator
Oke gelukt, dankje

sxesven

Nu niet meer.

RedLightCityBoy
Klopt deze pagina wel? het moet toch zijn: Uitgebracht in Eigen Beheer? Nu lijkt het net alsof het een label is.

RedLightCityBoy schreef:
Klopt deze pagina wel? het moet toch zijn: Uitgebracht in Eigen Beheer? Nu lijkt het net alsof het een label is.

Als je een cd toevoegt, dan moet je altijd "Eigen Beheer" neerzetten.
Als het goed is maakt ie er dan automatisch "Uitgebracht in Eigen Beheer" van.

Hoe ben je op die pagina terecht gekomen, RLCB?

Deze staat er dubbel op.

L_T_B schreef:
Nu niet meer.

RedLightCityBoy
herman schreef:
Hoe ben je op die pagina terecht gekomen, RLCB?

hierdoor.

De hoofdletter maakt het verschil.. Heel vervelend trouwens, ook artiestennamen bv. zijn hoofdlettergevoelig.

En dat was weer een crash?

Had gisteren wel zowat de hele dag last van een hele trage MuMe. Pagina's openden heel erg langzaam. Had al zo'n voorgevoel dat de site zou gaan 'crashen' en prompt...

Als het nog eens gebeurt zeg ik mijn abonnement op hoor!

itchy schreef:
Als het nog eens gebeurt zeg ik mijn abonnement op hoor!

Ben jij één van die zeldzame weldoeners die de site financiert?
Daar heb ik dan alle respect voor.

't Is natuurlijk wel zorgwekkend dat de site de laatste tijd vaker crasht.

FlyLo schreef:
De hoofdletter maakt het verschil.. Heel vervelend trouwens, ook artiestennamen bv. zijn hoofdlettergevoelig.

Dat is soms wel eens irritant. Of met voorvoegsels heb ik dat ook wel eens.

Waarom kun je eigenlijk niet 2 berichten als jouw 'mening' markeren? of is dit al een keer besproken?

Stijn_Slayer
Wat was er net aan de hand met de site? Ik kreeg een scherm dat ik geen verbinding had.

Misschien had je geen verbinding.

Oke, flauw. Maar iemand moest hem maken. Ik gok op problemen met de server.

gewoon "weer" een tijdelijke onderbreking. Het is wel goed voor je verslaving, je kan aardig afkicken met al die onderbrekingen de laatste tijd...

Ah, dan had ik ontwenningsverschijnselen zonet...bleef maar op F5 drukken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:49 uur

geplaatst: vandaag om 17:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.