De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 januari 2010, 22:42 uur
En hier zijn we weer na een nieuwe blackout... 

0
geplaatst: 8 januari 2010, 22:45 uur
wizard schreef:
Ah, dan had ik ontwenningsverschijnselen zonet...bleef maar op F5 drukken
Vandaar al die storingen Ah, dan had ik ontwenningsverschijnselen zonet...bleef maar op F5 drukken

0
pretfrit
geplaatst: 9 januari 2010, 01:33 uur
Ik weet niet of het al eerder gemeld is maar er is iets raars aan de hand bij het volgende album.
Kristinia DeBarge - Exposed (2009)
Kristinia DeBarge - Exposed (2009)
0
geplaatst: 9 januari 2010, 01:42 uur
Ik zie het al, een user met een stuk of 15 accounts die dat album (en eentje van Tokyo Hotel) eigenhandig de toplijsten instemt.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 02:01 uur
Gebeurt wel eens meer. Heb de user(s) een (ip-)ban gegeven. Het waren geen bekenden, ze hadden nog nooit een bericht gepost (voor we dat weer krijgen
).
).
0
geplaatst: 9 januari 2010, 13:08 uur
In De Site > Algemeen > waar is de top2009 en top jaren '00 gebleven?:
Ik mis de top2009 lijst alswel de top lijst van het afgelopen decennium! En op moviemeter heb ik hetzelfde probleem.
Weet iemand waar die lijst(en) zijn gebleven? Wil ze graag nog even inkijken, het is nog maar 9 januari!
bedankt alvast
kdv
Ik mis de top2009 lijst alswel de top lijst van het afgelopen decennium! En op moviemeter heb ik hetzelfde probleem.
Weet iemand waar die lijst(en) zijn gebleven? Wil ze graag nog even inkijken, het is nog maar 9 januari!
bedankt alvast
kdv
0
Sheplays
geplaatst: 9 januari 2010, 13:13 uur
Groenteboer schreef:
bedankt alvast
kdv
bedankt alvast
kdv
Toplijst 2009
In het menu > Toplijsten > overigen
0
Sheplays
geplaatst: 9 januari 2010, 13:31 uur
Hoe kom je daar of is dat geheim? 
(behalve door op jouw link te klikken natuurlijk)

(behalve door op jouw link te klikken natuurlijk)
0
geplaatst: 9 januari 2010, 13:52 uur
Verwijderd.
En SP, die links staan de eerste week van januari op de hoofdpagina van elke meter-site en in de betreffende forumtopics. Geheim dus.
En SP, die links staan de eerste week van januari op de hoofdpagina van elke meter-site en in de betreffende forumtopics. Geheim dus.

0
Sietse
geplaatst: 9 januari 2010, 14:50 uur
ik snap niet hoe je de top lijst van het decennium kunt missen, er is nog een jaar te gaan voor dat deze voorbij is.
Verder heb ik een klacht in het algemeen over het plaatsen van opmerkingen zoals "gelekt".
Dit hoort wat mij betreft niet op deze site thuis.
Misschien een idee om dit tegen te gaan het stemmen op een album tot release datum niet toe te laten (want uiteindelijk kun je tot de release datum het album eigenlijk nog niet gehoord hebben, of je moet de promo hebben en dat zijn er maar weinig).
Verder heb ik een klacht in het algemeen over het plaatsen van opmerkingen zoals "gelekt".
Misschien een idee om dit tegen te gaan het stemmen op een album tot release datum niet toe te laten (want uiteindelijk kun je tot de release datum het album eigenlijk nog niet gehoord hebben, of je moet de promo hebben en dat zijn er maar weinig).
0
geplaatst: 9 januari 2010, 14:52 uur
Ik heb echt geen zin om een lijstje te gaan bijhouden met data waarop ik pas op een bepaald album mag gaan stemmen.
0
Gallow
geplaatst: 9 januari 2010, 14:55 uur
Sietse schreef:
Die worden ook verwijderd

*hips*

0
geplaatst: 9 januari 2010, 15:06 uur
Gallow schreef:
Die worden ook verweiderd
(quote)
Die worden ook verweiderd
Gelukkig gebeurt dat maar wijnig...
*proost*
0
geplaatst: 9 januari 2010, 16:50 uur
Sietse schreef:
ik snap niet hoe je de top lijst van het decennium kunt missen, er is nog een jaar te gaan voor dat deze voorbij is.
De start van een decennium kan arbitrair bepaald worden.
Ik vind het net heel handig om te weten als een album al uit is. Sowieso zijn er veel albums die al tot een maand voor hun officiële release in hun geheel te beluisteren zijn.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 17:08 uur
FlyLo schreef:
Ik vind het net heel handig om te weten als een album al uit is. Sowieso zijn er veel albums die al tot een maand voor hun officiële release in hun geheel te beluisteren zijn.
De officiële release kun je op MuMe zien. De officieuze release kun je via andere kanalen achterhalen.
0
Sietse
geplaatst: 9 januari 2010, 17:36 uur
FlyLo schreef:
(quote)
Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat we hier toch over het einde van het decennium spreken. Concreet gezien wil iedereen graag alles opbouwen in correcte lijstjes. Een lijstje met de jaren 60, de jaren 70 etc. Maar als we dan terug gaan tellen naar het begin van onze jaartelling dan kom je op een gegeven moment verkeerd uit met de telling die hier wordt aangehouden. Volgens de telling die wij hier aanhouden heeft het eerste decennium nl. maar 9 jaar en niet 10 jaar. Dit omdat het jaar 0 niet bestaat.
Daarom ben ik van mening dat als we het correct willen doen we pas volgend jaar het einde van de decennium kunnen vieren en dus ook een lijstje kunnen maken van dit decennium.
(quote)
Je noemt hier twee verschillende zaken.
1) je wil weten wanneer een album uit is.
2) een maand voor het uit is is het al te beluisteren.
Als we 1 gaan uitlichten dan kunnen we hier heel kort over zijn: de release datum staat bij de albums, dus dan weet je precies wanneer je naar de winkel moet rennen om het album te kopen.
Als we 2 uitlichten gaan we ons bezig houden met zaken die er voor deze site niet toe doen.
Tevens neemt dit niet weg dat het totaal geen belangrijke informatie is die bij een album hoort. Het is net zoiets zeggen als "dit album is te koop bij de Free Record Shop".
a) het gaat niet over het album
b) het is totaal overbodige informatie
Daarnaast komt er natuurlijk nog bij kijken dat het uitlekken van albums natuurlijk een illegale bezigheid is en ik kan mij niet voorstellen dat Jordy zit te wachten op problemen met welke partij dan ook wat betreffende het informatie verstrekken over illegale praktijken.
Als je geen geduld hebt om te wachten tot het album uit is, is dat een eigen keuzen. Maar ik denk niet dat het aan de grote klok hoeft te worden gehangen.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 17:40 uur
Sietse schreef:
Maar als we dan terug gaan tellen naar het begin van onze jaartelling dan kom je op een gegeven moment verkeerd uit met de telling die hier wordt aangehouden.
Maar als we dan terug gaan tellen naar het begin van onze jaartelling dan kom je op een gegeven moment verkeerd uit met de telling die hier wordt aangehouden.
Goed punt, de laatste paar keer dat ik dat deed raakte ik danig in de war.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 17:42 uur
Sietse schreef:
Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat we hier toch over het einde van het decennium spreken. Concreet gezien wil iedereen graag alles opbouwen in correcte lijstjes. Een lijstje met de jaren 60, de jaren 70 etc. Maar als we dan terug gaan tellen naar het begin van onze jaartelling dan kom je op een gegeven moment verkeerd uit met de telling die hier wordt aangehouden. Volgens de telling die wij hier aanhouden heeft het eerste decennium nl. maar 9 jaar en niet 10 jaar. Dit omdat het jaar 0 niet bestaat.
Daarom ben ik van mening dat als we het correct willen doen we pas volgend jaar het einde van de decennium kunnen vieren en dus ook een lijstje kunnen maken van dit decennium.
Maar het zijn niet de lijstjes van het decennium oid. Het zijn gewoon de lijstjes van een decennium. Namelijk de lijstjes van een decennium dat vanaf 2000 tot 2009 gaat, wat zo gekozen is omdat dat gewoon handig is: de jaren 00. Ik zou niet weten waarom we dat andere decennium zouden moeten gebruiken, waar jij het over hebt.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 17:48 uur
inderdaad.. je komt gewoon helemaal niet verkeerd uit... welke jaartal zat er namelijk voor jaar 1?
Als dat jaar 0 was is je hele probleem weg, en als het niet jaar 0 was dan is er niets wat ons tegenhoudt het toch als jaar 0 te beschouwen.. en is ook je probleem weg...
het begin van decennia-lijstjes hoeft niet samen te vallen met het begin van de jaartelling..
Als dat jaar 0 was is je hele probleem weg, en als het niet jaar 0 was dan is er niets wat ons tegenhoudt het toch als jaar 0 te beschouwen.. en is ook je probleem weg...
het begin van decennia-lijstjes hoeft niet samen te vallen met het begin van de jaartelling..
0
Sietse
geplaatst: 9 januari 2010, 17:58 uur
Natuurlijk HOEFT het niet, maar ik zo word het door de meeste mensen wel gepresenteerd.
Waar hij om gaat is dat we wel bewust moeten zijn van deze zaken.
Waar hij om gaat is dat we wel bewust moeten zijn van deze zaken.
0
tuktak
geplaatst: 9 januari 2010, 18:01 uur
pas mogen stemmen na de releasedatum is wel een soort van schijncorrectheid. zon maatregel zal echt niet leiden tot minder stemmen vanuit illegale downloads.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 18:10 uur
Volgens de telling die wij hier aanhouden heeft het eerste decennium nl. maar 9 jaar en niet 10 jaar
Het eerste decennium heeft gewoon 10 jaar hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.