MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Lukk0 schreef:
Ok, ik dacht dat het misschien aan de opbouw van deze site lag of iets dergelijks, ik heb er eigenlijk niet zo veel (lees: geen) verstand van.

Ik heb het probleem al gevonden. Er zat een "[url" teken die het rare probleem veroorzaakte.

Mjuman schreef:
Op vaagtaal en zoekplaatjes zit niemand te wachten

Mjuman schreef:
Ergens op MuMe heb ik geschreven (waa row aar) dat ik deze de beste vond en Ocean Rain de mooiste ....[ ]. Weer elders (Wave/PP-plaat der dag) wat nou pw/pp perzies is

The pot calling the kettle black?

Sheplays schreef:
Kan het een met het ander te maken hebben?

Ja en nee. Het is nooit bewezen.

pretfrit
Mark O'Leary / Cuong Vu / Tom Rainey - Waiting (2006)

staat 2x maal op de site

Dan moet je 'm ook niet 2 keer toevoegen.

De nieuwste toevoeging heb ik verwijderd.

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat er users zijn die ontzettend veel tijd steken in het afkraken van een bepaald album terwijl ze tegelijkertijd weinig tot geen moeite doen om mensen te enthousiasmeren voor albums die ze wel goed vinden. Ik geef toe dat ik zelf ook weleens een knuppel in bepaalde hoenderhokken gooi maar dat valt absoluut in het niet bij de hele epistels en frequentie van posten van bepaalde users.

Kingsnake
Joy4ever schreef:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat er users zijn die ontzettend veel tijd steken in het afkraken van een bepaald album terwijl ze tegelijkertijd weinig tot geen moeite doen om mensen te enthousiasmeren voor albums die ze wel goed vinden. Ik geef toe dat ik zelf ook weleens een knuppel in bepaalde hoenderhokken gooi maar dat valt absoluut in het niet bij de hele epistels en frequentie van posten van bepaalde users.

Klopt. Er zijn users die nog een plaat hebben toegevoegd, nog geen enkele (of een paar) stemmen hebben uitgebracht, maar wel 10000000 (veelal negatieve) reacties bij bekende platen hebben gezet.

Spijtig, maar waar.

Eens en treurig inderdaad. Er zijn users waarvan ik eigenlijk alleen maar weet aan welke muziek ze een hekel hebben.

Gelukkig zijn er ook genoeg uitzonderingen.

Sheplays
reptile71 schreef:
(quote)

Ja en nee. Het is nooit bewezen.

Zou het misschien 't verloren teken kunnen zijn....

Causaal verband is slechts een menselijke aanname. Of je het als realiteit ziet is afhankelijk van wat je wil geloven. Dus natuurlijk zou het een verloren teken kunnen zijn! Maar net zo goed ook niet.

RedLightCityBoy
Ik wilde dit EP'tje toevoegen, maar de site pakt sommige Poolse letters niet. Kan hier iets aan gedaan worden?

CHIEP (crew)
Biedt het blauwe "correctiepijltje" geen soelaas?

RedLightCityBoy
Nee. Ik heb het net nog even geprobeerd, maar het corrigeert zich niet.

Ik heb de afgelopen twee dagen geprobeerd om op "Brave" van Marillion te stemmen, maar op de een of andere manier wordt mijn stem niet geaccepteerd.

RedLightCityBoy schreef:
Ik wilde dit EP'tje toevoegen, maar de site pakt sommige Poolse letters niet. Kan hier iets aan gedaan worden?

Ik had hetzelfde probleem bij het toevoegen van dit album; ik meen dat aERodynamIC het toen in orde heeft gemaakt. Misschien kun je hem een pm sturen?

Ho: mijn collega's kunnen dit net zo goed (alhoewel ik merk dat ze het makkelijk laten staan ).
Stuur in zulke gevallen gewoon een link mee naar een site waar ze op staan en dan kunnen wij het aanpassen. Voor ons wat meer werk maar het is de enige manier helaas.

Accoord, sorry dat ik het op jouw bordje schoof. Maar je had me toen ook zóóóó goed geholpen

tangmaster
Deze Stond er al
Oh No Ono - Eggs (2009)

Deze is dus dubbel
Oh No Ono - Eggs (2009)

En weer een dubbele verwijderd.

Is het misschien een idee om in het overzicht van meningen van een bepaalde user, bij meerdere meningen bij dezelfde artiest daarop releasejaar ipv alfabet te sorteren?

Zie bv. de meningen over XTC hier. Eerst een album uit 1980, dan 1979, dan 1982... kan me voorstellen dat het interessanter is die chronologisch te lezen.

CHIEP (crew)
Deze mag er ook af.

Die van Chiep is er weer vanaf, maar..

...deze zie ik maar 1 keer?

Ah, ik zocht op Traditions, vandaar dat ik hem maar 1 keer zag. Thanks.

Heb de oude toevoeging gecorrigeerd (zat een foutje in de artiestennaam) en de nieuwe weggegooid.

klein probleem:

De laatste maanden voeg ik weleens een album toe met 2 genres, bijvoorbeeld dance / electronic, en dan komt er soms maar 1 genre door. Dat is net weer gebeurd met het nieuwe Jeff Mills album (wat niet alleen 'dance' is lijkt me, omdat er best wat ambient nummers en niet typische dance invloeden op voorkomen). Na afwegen en invoeren, staat er na goedkeuring dan toch alleen dance. Een kleine moeite om te corrigeren en ik zal het ook doen, maar het is eigenlijk wel een beetje irritant. Ik hou er verder niemand persoonlijk verantwoordelijk voor, ook omdat een goedkeurder die ik een keer een pm stuurde van niks wist. Maar wellicht als meerdere mensen dit hebben, is het wel iets waar eens naar gekeken moet worden.

thejazzscène
Ja, dat heb ik ook al gemerkt. Dat wordt door de admins/moderators (of hoe heten die personen), automatisch aangepast, dat heb ik ook al gemerkt.
Maar vaak ben ik het er ook niet echt mee eens. Als je techno of zuivere minimal techno toevoegt, wordt er altijd voor dance gekozen maar soms neigt het wat naar electronic en dan mag dat er ook bijstaan... Ik begrijp dat dance er zeker bij moet maar kan er wat lakser omgegaan worden met het kiezen van het tweede genre 'electronic'?

Hmm, ik heb die toevoeging van Jeff Mills goedgekeurd, maar ik heb echt niet aan de genres gezeten. Als er dance èn electronic staat is het sowieso altijd wel goed, merk ik in de praktijk. Het gebeurt wel eens dat iemand alleen electronic bij dance neerzet, maar dan sturen we altijd wel de toevoeging terug met de vraag het genre aan te passen.

tuktak
van mij mogen ze dance bij de meeste platen schrappen en er gewoon allemaal electronic van maken, ik erger me zo ongeveer dagelijks aan dat genre dance. dat woord dekt de lading gewoon meestal niet. dance is 2unlimited ofzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.