MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Paalhaas schreef:
Deze plaat verzamelt 2 mini-albums, die inmiddels beide op de site staan. Het lijkt me dat hij nu verwijderd kan worden.
thejazzscène schreef:
X-103 - Atlantis (1993) staat er ook dubbel op.
Kingsnake schreef:
Vespero - Rito (2007)

&

Vespero - Rito (2007)

dubbel

Ze zijn er allemaal weer vanaf.

Als ik in de toplijsten wil zoeken op land staat er geen China bij.

Het staat er duidelijk bij vermeld.

Om in aanmerking te komen voor een notering in de toplijst van het land van herkomst moet een album minimaal 20 stemmen ontvangen hebben, en minstens een gemiddelde van 3 sterren hebben. Co-producties waar het betreffende land niet als eerste land ingevoerd is tellen niet mee.

En er staan geen Chinese albums op MuMe die aan die voorwaarden voldoen.

Deze drie komen er het dichtst bij in de buurt trouwens:

Monkey - Journey to the West (2008) (Te laag gemiddelde, 0,08 te laag)
FM3 - Mort Aux Vaches (2005) (Nog 5 stemmen te gaan)
Tan Dun - Wo Hu Cang Long (2000) (Nog 10 stemmen te gaan)

Arrie schreef:
Monkey - Journey to the West (2008) (Te laag gemiddelde, 0,08 te laag)

Nee hoor, het ligt niet aan het gemiddelde. Lees de laatste zin van mijn quote nog maar eens.

Ah, je hebt gelijk, overheen gelezen. Maar anders had het wel aan het gemiddelde gelegen.
Toch wel verbazingwekkend weinig interesse voor Chinese muziek eigenlijk. Lijkt me toch best wel interessant. Misschien die andere twee albums eens proberen, toch wel een erg hoog gemiddelde. Maargoed, genoeg offtopic gepraat.

Ja jullie hebben gelijk en ik wist wel dat albums met minder dan 20 stemmen niet in aanmerking komen voor een toplijst notering maar ik was het vergeten

Bij onderstaande link gaat wat fout

Chimp Beams - Menina (2007)

Het album was dubbel toegevoegd. Derhalve verwijderd.

Magick1
Het is geen klacht ofzo, maar het is wel vreemd. Wanneer ik in het zoekscherm Noel Gallagher intik. Krijg ik de hoes van het vergane Bökröt Rödebröt Trio te zien

Haha, leuk.

Ik een probleem met het invoegen van een avatar. MusicMeter wilt het in niet in z'n geheel laten zien.

ivm de single (3 non album tracks) regel ...

Stel:

7" single telt 2 tracks (1 non album track)

12" single telt 3 tracks (2 non album tracks)

CD single telt 5 tracks (3 non album tracks)

Mag hij er dan op op basis van de CD single release?
Geldt voor een aantal oudere bands die hun single catalogus
naderhand op CD uitbrachten en daar bijvoorbeeld alle bonustracks
die op verschillende versies van die 7" en 12" singles stonden samenvoegen.

RedLightCityBoy
Aaah nee heh Tom aka Daily Operator is weer geband?
Wat gaf dit keer de doorslag dan? Wat ging echt te ver?

RedLightCityBoy schreef:

Gebrek aan humor.

RedLightCityBoy
Ik vond hem zo nu en dan wel komisch maar dat gaf natuurlijk niet de doorslag. En trouwens.. best matig om op hem te haten NA zijn bestaan op musicmeter.

RedLightCityBoy
Oke ik zeg maar gelijk hoe het zit: Jelle die geband is kwam zo nu en dan op Daily Operators account omdat hij daar behoefte aan heeft. Dit keer is DO geband terwijl hij niet eens online was (jelle waars. wel). Met andere woorden: ontblok hem please en dan zal hij zijn wachtwoord veranderen zodat Jelle er niet meer op zal kunnen.

Dat wou ik dus net zeggen.
Wat RLCB zegt dus.

bennerd schreef:
(quote)

Gebrek aan humor.

Algemeen gebrek aan inhoud/niveau?

Dan vind ik het raar dat hij de enige is die geband is. Er zijn genoeg mensen met een gebrek aan humor, inhoud en/of niveau. Bij mij het eerste bijvoorbeeld.

Als ik vanuit Mijn Updates het topic Algemene muziekgerelateerde ergernissen open, stuurt de site me steeds naar pagina 12 in de discussie.

RedLightCityBoy
Bij mij niet.

RedLightCityBoy schreef:
Oke ik zeg maar gelijk hoe het zit: Jelle die geband is kwam zo nu en dan op Daily Operators account omdat hij daar behoefte aan heeft. Dit keer is DO geband terwijl hij niet eens online was (jelle waars. wel). Met andere woorden: ontblok hem please en dan zal hij zijn wachtwoord veranderen zodat Jelle er niet meer op zal kunnen.

waarom veranderde DO dan zn wachtwoord niet, want hij wist dat jelle op zn account kon (doordat jelle hem al eerder had uitgeschreven )

sq
bij dit album staat wat merkwaardig commentaar waaronder van mijzelf:
OAR - In Between Now and Then (2003)

Destijds was door Jordy een verzonnen album als testcase gebruikt voor een nieuwe functionaliteit, releasedatum 1902, land Samoa. Met als hoesplaatje die van Dangerdoom (dat weet ik dan nog). Per ongeluk was die toen in de echte database gekomen en dat gaf natuurlijk de nodige vrolijkheid. Kennelijk allemaal onder dit albumnummer, want het staat er nog

Maar misschien toch maar opruimen, user roland-87, die vandaag als eerste echt iets neerzette bij het album zal er zo toch ook niets van begrepen hebben.

Er was ooit "geklaagd" over verspingende smileys, in Internet Explorer 8 kwamen smileys die je invoegt via het popupje in het verkeerde bericht terecht. Speelt dit nog? kan het niet reproduceren

Ja, speelt bij mij (Firefox).
Alleen bij het bewerken van een eerder geplaatst bericht.

RedLightCityBoy schreef:

Waarschijnlijk omdat hij heel onbeleefd was.

Nu snap ik waarom hij vandaag nog niet reageerde op mijn pm's.

Pastichio Rocker
RedLightCityBoy schreef:

Er zijn meer wegen die naar MusicMeter leiden.

Misterfool
Arrie schreef:
Dan vind ik het raar dat hij de enige is die geband is. Er zijn genoeg mensen met een gebrek aan humor, inhoud en/of niveau. Bij mij het eerste bijvoorbeeld.

bij mij is er helaas gebrek aan allebij.

En over Daily Operator van mij mag weer terug. soms kon hij redelijk droog uit de hoek komen. En ja de ban daar houdt deze ex gebande niet van(tenzij het echt nodig is dan)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:12 uur

geplaatst: vandaag om 14:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.