MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Probeer eens opnieuw.

Daily Operator schreef:
Ik heb 4 gestemd

Uiteindelijk wel ja...

vote for "8 Mile (2002)" changed from 4.5 to 4.0 (23-1-2010, 13:11)
vote for "8 Mile (2002)" changed from 3.5 to 4.5 (23-1-2010, 13:10)
vote of 3.5 placed for "8 Mile (2002)" (19-1-2010, 13:08)

Album verwijderd.

Een algemene opmerking; willen de toevoegers goed opletten of het album al op de site staat?

deric raven schreef:
Probeer eens opnieuw.

Dat is gezien bovenstaand bericht van LTB geen goed idee.

Ik merk dat ik geen stemmen meer kan uitbrengen of wijzigen. Is het stemrecht mij ontnomen? Ik ben nochtans ouder dan 18 jaar.

Sgt. Revolver schreef:
Op de een of andere manier kan ik al zo'n twee weken niet meer stemmen op albums. Ik heb geen flauw idee, hoe dat kan.

Chameleon Day schreef:
Ik merk dat ik geen stemmen meer kan uitbrengen of wijzigen. Is het stemrecht mij ontnomen? Ik ben nochtans ouder dan 18 jaar.

Zou er een verband zijn?

Simon Smith (crew)
herman schreef:
Alleen verzamelaars met nieuwe tracks (itt oude tracks) komen in het discografie-overzicht van een artiest te staan. Zo kun je in een oogopslag zien welke - niet op albums verschenen - nummers er ook nog zijn van een artiest, en slibt de artiestenpagina niet dicht met allerlei standaardverzamelaars (Hitzones, Dance Smashes, etc.).

Ik vind het wel jammer dat bijv. soundtrackbijdragen van artiesten aan albums waar ook eerder gebruikte tracks op staan, niet te zien zijn. Dit kunnen soms unieke nummers zijn, die je dan moeilijk kunt traceren (bijv. "Alles is liefde" van Blof).
Mijn voorstel om dit op te lossen zou zijn:
Als een soundtrackalbum 1 of meer speciaal voor de film opgenomen nummers bevat, valt het album onder de categorie "verzamel (nieuwe tracks)".
Wat vinden de moderators hiervan?

Misterfool
The Eagles

dit kan er volgens mij gewoon af toch?

Ik heb iedere dag zowat wanneer ik om even na twaalfen iets wil posten of wil bekijken op deze site dat hij dan enkele minuten uit de lucht is. Hebben andere mensen dit probleem ook?

Ja, dat heeft iedereen.

CHIEP (crew)
Misterfool schreef:
The Eagles

dit kan er volgens mij gewoon af toch?
Dat is al meerdere keren gemeld, maar dat gaat dus niet. Enige oplossing is deze pagina "overschrijven" door een artiest in te vullen waarvan er nog geen releases op deze site staan en er dan één van toe te voegen.

Daily Operator
L_T_B schreef:
(quote)

Uiteindelijk wel ja...

vote for "8 Mile (2002)" changed from 4.5 to 4.0 (23-1-2010, 13:11)
vote for "8 Mile (2002)" changed from 3.5 to 4.5 (23-1-2010, 13:10)
vote of 3.5 placed for "8 Mile (2002)" (19-1-2010, 13:08)

(quote)

Album verwijderd.

Een algemene opmerking; willen de toevoegers goed opletten of het album al op de site staat?

Dus er is nergens 3.0 geplaatst terwijl dat stond er bij mij wel

ricardo schreef:
Ik heb iedere dag zowat wanneer ik om even na twaalfen iets wil posten of wil bekijken op deze site dat hij dan enkele minuten uit de lucht is. Hebben andere mensen dit probleem ook?

Nee, ik heb het alleen even na twaalven.

Simon Smith schreef:
Ik vind het wel jammer dat bijv. soundtrackbijdragen van artiesten aan albums waar ook eerder gebruikte tracks op staan, niet te zien zijn. Dit kunnen soms unieke nummers zijn, die je dan moeilijk kunt traceren (bijv. "Alles is liefde" van Blof).
Mijn voorstel om dit op te lossen zou zijn:
Als een soundtrackalbum 1 of meer speciaal voor de film opgenomen nummers bevat, valt het album onder de categorie "verzamel (nieuwe tracks)".
Wat vinden de moderators hiervan?

Volgens mij is die regel altijd al zo geweest. Ik ken de soundtrack van Alles is Liefde verder niet zo goed (alleen Blof en Krezip), maar als er meerdere speciaal voor de film opgenomen songs op staam, kan ie sowieso als verzamelaar (nieuwe tracks) worden aangeduid.

Het album Broken Bells van Broken Bells is tot nader order van de site verwijderd, aangezien de tracklisting nog niet de juiste was. Zie ook commentaar dat bij het album werd gepost:

Much to their dismay, an unfinished version of 'Broken Bells' leaked online in December, but Burton says he hopes people will be more interested in hearing the finished product. "There's a song on the album that's not on the [leaked version] and there are songs we changed a couple of things on," he says. "We don't even know how it got out there because it's an earlier version of the album. We want people to get into the album that we finished, not the one we didn't finish."

Simon Smith (crew)
herman schreef:
(quote)

Volgens mij is die regel altijd al zo geweest. Ik ken de soundtrack van Alles is Liefde verder niet zo goed (alleen Blof en Krezip), maar als er meerdere speciaal voor de film opgenomen songs op staam, kan ie sowieso als verzamelaar (nieuwe tracks) worden aangeduid.

Als dat klopt, kan dat dan ook ergens worden vastgelegd, bijv. in de Wiki? Dat voorkomt discussie met moderators. Niet alle moderators denken hier nl. hetzelfde over.

Simon Smith schreef:
Als dat klopt, kan dat dan ook ergens worden vastgelegd, bijv. in de Wiki?

Wiki

"Verzamel (nieuwe tracks): een verzamel- of mix-album met exclusieve tracks"

Simon Smith (crew)
mooi! duidelijk zo, bedankt.

Wat moet ik doen als er Japanse (of weet ik veel welke taal) symbolen in de tracklist en/of titel staan? Zoals bv. hier op track 4 of hier bij meerdere tracks.
Als ik het instuur staat alles goed (na correctie met blauw pijltje) maar bij het insturen wordt dit blijkbaar weer ongedaan gemaakt.

Albumcorrectie opsturen met bij opmerkingen de uitleg wat er gewijzigd moet worden en er een linkje bijgeven naar een site waar de tracklist correct weergegeven wordt. Crewleden kunnen het dan, als het goed is, aanpassen.

sxesven
Eventueel: romaniseren. Kan hier. Tekst invoeren, "Kanji to spaced words" kiezen, converteren. Voorbeeldje:

宇多田 ヒカル は、日本の女性シンガーソングライターである。

utada hikaru wa, nippon no josei shingaasonguraitaa de aru.

Oke, ik zal het onthouden. Bedankt voor de tips.

sxesven schreef:
Eventueel: romaniseren. Kan hier. Tekst invoeren, "Kanji to spaced words" kiezen, converteren.

dat is geinig dank voor de link!

Deze plaat verzamelt 2 mini-albums, die inmiddels beide op de site staan. Het lijkt me dat hij nu verwijderd kan worden.

thejazzscène
X-103 - Atlantis (1993) staat er ook dubbel op.

Ja, dat zag ik ook.
Dat album heb ik gecorrigeerd dus de originele toevoeger lette niet op.

Kingsnake
Volgens mij ook allebei door mij oorspronkelijk ingestuurd

Vandaar mijn haha..
Om ons beide weer blij te maken heb ik ook Vespero - Surpassing All Kings in de wacht gezet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:05 uur

geplaatst: vandaag om 16:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.