MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Album met "minste" aantal stemmen en naar ik meen minste plaatje verwijderd.

Mb.
Is het misschien mogelijk dat een moderator een post van mijn kan veranderen? Het betreft een review op een album dat zeer slordig is uitgewerkt, vanwege o.a. opvallende spelfouten, en die ik dan ook wil verbeteren. Ik snap dat dit via de PM moet, maar ik wou eerst even informeren of deze mogelijkheid er sowieso is.

Misterfool
bij Owen Pallett - Heartland (2010) staat in de tracklist het nummer lewis takes off his shirt. bij de statistieken staat echter lewis takes action

Kijk eens naar nummer 5 op de tracklist.

Misterfool
ok stom foutje

Kunnen deze twee topics niet samengevoegd worden?

CHIEP (crew)
Dit is een single en mag dus verwijderd worden.

CHIEP schreef:
Dit is een single en mag dus verwijderd worden.

Is er vanaf.

lebowski schreef:
Kunnen deze twee topics niet samengevoegd worden?

Goede vraag. Wat mij betreft kan het wel, maar wellicht dat andere users er waarde aan hechten dat er een specifiek 'hoes gezocht'-topic is? Bij geen reactie voeg ik ze later deze week wel samen.

Bertus schreef:
Als ik vanuit Mijn Updates het topic Algemene muziekgerelateerde ergernissen open, stuurt de site me steeds naar pagina 12 in de discussie.

schop. zelfde probleem doet zich nog steeds voor.

RedLightCityBoy
Is het misschien een goed idee om bij de artiestenpagina's ook te kunnen laten zien waar de artiest momenteel woont. Nu kun je alleen de geboorteplaats invoeren, maar niet waar hij/zij momenteel woont...

Je wilde eens op de thee gaan bedoel je? En wordt er dan van elke artiest die verhuist verwacht dat hij of zij een verhuisberichtje naar MuMe stuurt?

RedLightCityBoy
Op het internet is er wel te zien waar die geen woont.

Dit is een bootleg, zoals hier te zien is.

Dit is een reissue van twee platen uit 1961 waarvan ik net ook de 2e heb toegevoegd. De compilatie mag er dus af.

En dit is een uitgave uit 1981 die slechts vier van de negen nummers van zijn debuut uit 1972 bevat. Ik weet niet of hij dan overbodig is of gewoon op de site kan blijven staan?

RedLightCityBoy schreef:
Op het internet is er wel te zien waar die geen woont.

Als er nu ook nog te zien valt waar die wel woont zijn we helemaal boven jan.

pretfrit
Paalhaas schreef:
Dit is een reissue van twee platen uit 1961 waarvan ik net ook de 2e heb toegevoegd. De compilatie mag er dus af.

staat nu bij de verzamelalbums en dat lijkt mij een prima plek. Dit is ook niet zomaar een "2 voor de prijs van 1" album. geluidskwaliteit is ook opmerkelijk verbeterd tracklisten veranderd, en bovendien staan er een aantal volledig nieuwe tracks op die niet op de 2 originele vinyl schijven staan. echt een bijzonder project en het enige "reissue" album van ECM wat oorspronkelijk niet op dat label is uitgebracht...persoonlijk projectje van Manfred Eicher

allmusic ((( 1961 > Overview )))

het zou echt idioot zijn als dit bijzondere album vervangen gaat worden door twee obscure plaatjes die nooit op cd zijn uitgebracht en die niemand heeft

RedLightCityBoy
GrafGantz schreef:
(quote)

Als er nu ook nog te zien valt waar die wel woont zijn we helemaal boven jan.

helemaal boven jan? nouja sommige artiesten zijn bijv. geboren in een stad en zijn al vrij vroeg verhuist naar een andere stad. dan vind ik het beter dat je ziet waar hij/zij nu woont ipv waar hij geboren werd. just sayin'

vrede uit.

Dat soort info kun je mooi via de Wikipedia-links zien. De artiestenpagina's zijn er om een snel overzicht te hebben van een artiest, dit soort info voegt nauwelijks iets toe.

Deze kan eraf, staat al op de site (onder ander jaartal: 1977).

pretfrit
Kenny Burrell & Jimmy Raney

dubbele toevoeging

wouter8 schreef:
Dit is een bootleg, zoals hier te zien is.

Hij is er weer vanaf.

Paalhaas schreef:
pretfrit schreef:
Dit is ook niet zomaar een "2 voor de prijs van 1" album. geluidskwaliteit is ook opmerkelijk verbeterd tracklisten veranderd, en bovendien staan er een aantal volledig nieuwe tracks op die niet op de 2 originele vinyl schijven staan.

Ik lees ook dat er 4 nieuwe tracks opstaan. In dat geval kan ie er wel op blijven staan, denk ik.

Paalhaas schreef:
En dit is een uitgave uit 1981 die slechts vier van de negen nummers van zijn debuut uit 1972 bevat. Ik weet niet of hij dan overbodig is of gewoon op de site kan blijven staan?

Ik heb hem er afgehaald, al die tracks stonden al op het album inderdaad.

Hier ook de dubbele verwijderd. Steeds de nieuwste en in 1 geval de hoes van de oude toevoeging even gecorrigeerd, omdat de hoes van de nieuwe een veel beter plaatje had.

musicfriek schreef:
Deze kan eraf, staat al op de site (onder ander jaartal: 1977).
pretfrit schreef:
Kenny Burrell & Jimmy Raney

dubbele toevoeging

En ook deze verwijderd waar nodig.

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Misterfool
om de een of andere manier kan ik stemmen niet meer veranderen/verwijderen of toekennen. als ik op een ster klik dan verdwijnt het stukje tekst met u hebt gestemd ....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.