MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Je hebt het er maar zwaar mee dazzler. Kennelijk heb je mijn argumentatie niet goed gelezen of niet goed begrepen. Het lijkt mij waardevol dat iemand die op zoek is naar een bepaald liedje dat toevallig alleen op de 2e editie van album X gestaan heeft (maar niet op de 3e en definitieve), door dat liedje in te voeren in de zoekfunctie van de site, toch bij dat album terecht kan komen waar hij, hetzij via discussie, hetzij via de zodanig gereguleerde trackinfo, alles te weten kan komen wat hij wil. Ik ben het om die reden dus niet eens met je pleidooi.

Ik voel op dit moment erg mee met de crew die zaken honderden keren moet heruitleggen om juist begrepen te worden. Respect dus.

The Oath schreef:
Vreemd album.
Ozzy Osbourne - Scream (2010)

- Afbeelding werkt niet.
- Wie het toegevoegd heeft is ook onbekend.
- Is op hetzelfde uur toegevoegd als de dubbel.

Dat gebeurt altijd als er een album door twee crewleden tegelijk wordt goedgekeurd. Het tweede album is dan enigszins leproos.

Heb het album verwijderd.
CHIEP schreef:
Dit album werd nooit uitgebracht en mag dus verwijderd worden.
Is er ook vanaf.

Casartelli schreef:
Je hebt het er maar zwaar mee dazzler. Kennelijk heb je mijn argumentatie niet goed gelezen of niet goed begrepen. Het lijkt mij waardevol dat iemand die op zoek is naar een bepaald liedje dat toevallig alleen op de 2e editie van album X gestaan heeft (maar niet op de 3e en definitieve), door dat liedje in te voeren in de zoekfunctie van de site, toch bij dat album terecht kan komen waar hij, hetzij via discussie, hetzij via de zodanig gereguleerde trackinfo, alles te weten kan komen wat hij wil. Ik ben het om die reden dus niet eens met je pleidooi.

Okee, da's dus nu duidelijk.

Al zie ik niet hoe je zoiets overzichtelijk kan reguleren.
Soms moet je snoeien, dat was mijn idee. Maar niet het jouwe.

Casartelli (moderator)
dazzler schreef:
Al zie ik niet hoe je zoiets overzichtelijk kan reguleren.
Soms moet je snoeien, dat was mijn idee. Maar niet het jouwe.

Daarom support ik ook wel degelijk het idee van het uitklappen van de bonustracks. Het geven van verdere achtergrondinfo is vervolgens iets voor de discussie, als we niet alles in de database kwijt willen. Gegeven de hoeveelheid administratie die het albumbeheer nu al met zich meebrengt, kan ik me wel voorstellen dat we dat inderdaad liever niet eindeloos opvoeren.

En mijn idee valt of staat sowieso met een ontwikkeling van een betere zoekfunctie dan we nu hebben (maar dat staat voor zover ik weet ook al vrij lang op de to-do-list).

Akkoord.

Het vermoeiende van dit topic is,
dat we regelmatig suggesties zien passeren
die we als voorzet gebruiken om onze eigen suggesties
nog eens ter sprake te brengen. Op die manier ontstaat er soms
verwarring omdat we eigenlijk over verschillende dingen praten.

Mijn excuzes als ik daarom te fanatiek overkwam.
Want elke goed bedoelde suggestie verdient de aandacht.

Casartelli (moderator)
Zand erover.

CHIEP (crew)
Deze hoort volgens mij niet op de site.

herman schreef:
Handig trouwens die nieuwe koop-tabs bij de albums.

Zou handig kunnen zijn maar er treden blijkbaar wel fouten in op zodat het soms misleidende informatie wordt. Zo dacht ik net One Hot Minute van de Peppers voor 5,00 euro op de kop te kunnen tikken, blijkt het over de single te gaan die bij Free Recordshop aan die prijs staat. Terwijl er toch letterlijk "koop dit album vanaf € 5,00" aangegeven wordt op deze site.

Het zal heus niet enkel bij dit album het geval zijn. Kan dat even gecorrigeerd worden?

Dat kan niet "even" gecorrigeerd worden, maar bedankt voor de input, zal ik gebruiken bij het verder perfectioneren van de matches.

Tot die tijd zie je uiteindelijk na een evt. "doorklik" naar de betreffende shop duidelijk dat het niet het album betreft.

Stijn_Slayer
Ik ben ook meerdere malen tegengekomen dat er stond dat ik 'm voor een bepaalde prijs kon kopen, en dan krijg ik helemaal geen verwijzing, of een verwijzing naar andere albums voor andere prijzen.

tangmaster
CHIEP schreef:
Deze hoort volgens mij niet op de site.

Klopt het is een single en geen EP

Allebei de nummers staan ook gewoon op het album!

Sulphur - Cursed Madness (2007)

Sulphur - Der Fluch des Lebens (2005)

Deze twee albums moeten verplaatst worden, niet dezelfde artiest.

Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)

Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)

De tweede is dezelfde als de eerste, alleen met extra nummers voor de Europese markt.

CHIEP (crew)

Dubbele verwijderd. Slordig van me.

herman schreef:
Dubbele verwijderd. Slordig van me.

Zo slordig was het niet, de eerst toegevoegde plaat had een spelfout in de titel (Classix), dus dan kan die search engine het niet vinden. Om het maar even goed te praten

Ah, okay. Geen melding gezien inderdaad.

Stijn_Slayer
Stijn_Slayer schreef:
Deze Brainbox - Brainbox (1996) is gewoon de cd uitgave (met andere, of verkeerde hoes) van Brainbox - Brainbox (1970)

Track 10 t/m 12 zijn bonustracks op deze Brainbox - Brainbox (1970)

Kingsnake
Interessante artiestennaam: Performed by Mary Fahl

Corrigeer het betreffende album, zou ik zeggen.

CHIEP (crew)
Done.

Kan er iemand van de crew deze hoes
van slechte kwaliteit (want afgekeurd) oppoetsen en plaatsen.

Het gaat om de originele vinyl hoes (ook de CD remaster hoes).
De huidige hoes is de oude CD hoes.

(afbeelding)

Maar je moet hem dan wel eerst "vierkant" trekken.

Ik ben niet van de crew maar misschien dat deze voldoet:

(afbeelding)

CHIEP (crew)
Euhm, gisteren heeft iemand daarvoor een correctie ingediend die ik heb goedgekeurd. En nu is hij dus weer veranderd?

Waarom bestaat er sinds 17 april een aparte artiestenpagina voor Captain Beefheart and His M..., terwijl er al langer een pagina bestond voor Captain Beefheart
Kunnen die niet worden samengevoegd?

Deze kan eraf, is géén aparte uitgave maar een bonus-CD bij de heruitgave van het album (Malice n Wonderland) waar ze al als bonus staan in de tracklist. Slordig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.