De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 mei 2010, 08:37 uur
Je hebt het er maar zwaar mee dazzler. Kennelijk heb je mijn argumentatie niet goed gelezen of niet goed begrepen. Het lijkt mij waardevol dat iemand die op zoek is naar een bepaald liedje dat toevallig alleen op de 2e editie van album X gestaan heeft (maar niet op de 3e en definitieve), door dat liedje in te voeren in de zoekfunctie van de site, toch bij dat album terecht kan komen waar hij, hetzij via discussie, hetzij via de zodanig gereguleerde trackinfo, alles te weten kan komen wat hij wil. Ik ben het om die reden dus niet eens met je pleidooi.
Ik voel op dit moment erg mee met de crew die zaken honderden keren moet heruitleggen om juist begrepen te worden. Respect dus.
Ik voel op dit moment erg mee met de crew die zaken honderden keren moet heruitleggen om juist begrepen te worden. Respect dus.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 09:50 uur
The Oath schreef:
Vreemd album.
Ozzy Osbourne - Scream (2010)
- Afbeelding werkt niet.
- Wie het toegevoegd heeft is ook onbekend.
- Is op hetzelfde uur toegevoegd als de dubbel.
Vreemd album.

Ozzy Osbourne - Scream (2010)
- Afbeelding werkt niet.
- Wie het toegevoegd heeft is ook onbekend.
- Is op hetzelfde uur toegevoegd als de dubbel.
Dat gebeurt altijd als er een album door twee crewleden tegelijk wordt goedgekeurd. Het tweede album is dan enigszins leproos.
Heb het album verwijderd.
Is er ook vanaf.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:19 uur
Casartelli schreef:
Je hebt het er maar zwaar mee dazzler. Kennelijk heb je mijn argumentatie niet goed gelezen of niet goed begrepen. Het lijkt mij waardevol dat iemand die op zoek is naar een bepaald liedje dat toevallig alleen op de 2e editie van album X gestaan heeft (maar niet op de 3e en definitieve), door dat liedje in te voeren in de zoekfunctie van de site, toch bij dat album terecht kan komen waar hij, hetzij via discussie, hetzij via de zodanig gereguleerde trackinfo, alles te weten kan komen wat hij wil. Ik ben het om die reden dus niet eens met je pleidooi.
Okee, da's dus nu duidelijk.
Al zie ik niet hoe je zoiets overzichtelijk kan reguleren.
Soms moet je snoeien, dat was mijn idee. Maar niet het jouwe.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 mei 2010, 11:39 uur
dazzler schreef:
Daarom support ik ook wel degelijk het idee van het uitklappen van de bonustracks. Het geven van verdere achtergrondinfo is vervolgens iets voor de discussie, als we niet alles in de database kwijt willen. Gegeven de hoeveelheid administratie die het albumbeheer nu al met zich meebrengt, kan ik me wel voorstellen dat we dat inderdaad liever niet eindeloos opvoeren.
En mijn idee valt of staat sowieso met een ontwikkeling van een betere zoekfunctie dan we nu hebben (maar dat staat voor zover ik weet ook al vrij lang op de to-do-list).
0
geplaatst: 4 mei 2010, 13:15 uur
Akkoord.
Het vermoeiende van dit topic is,
dat we regelmatig suggesties zien passeren
die we als voorzet gebruiken om onze eigen suggesties
nog eens ter sprake te brengen. Op die manier ontstaat er soms
verwarring omdat we eigenlijk over verschillende dingen praten.
Mijn excuzes als ik daarom te fanatiek overkwam.
Want elke goed bedoelde suggestie verdient de aandacht.
Het vermoeiende van dit topic is,
dat we regelmatig suggesties zien passeren
die we als voorzet gebruiken om onze eigen suggesties
nog eens ter sprake te brengen. Op die manier ontstaat er soms
verwarring omdat we eigenlijk over verschillende dingen praten.
Mijn excuzes als ik daarom te fanatiek overkwam.
Want elke goed bedoelde suggestie verdient de aandacht.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 20:38 uur
herman schreef:
Handig trouwens die nieuwe koop-tabs bij de albums.
Handig trouwens die nieuwe koop-tabs bij de albums.
Zou handig kunnen zijn maar er treden blijkbaar wel fouten in op zodat het soms misleidende informatie wordt. Zo dacht ik net One Hot Minute van de Peppers voor 5,00 euro op de kop te kunnen tikken, blijkt het over de single te gaan die bij Free Recordshop aan die prijs staat. Terwijl er toch letterlijk "koop dit album vanaf € 5,00" aangegeven wordt op deze site.
Het zal heus niet enkel bij dit album het geval zijn. Kan dat even gecorrigeerd worden?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 20:43 uur
Dat kan niet "even" gecorrigeerd worden, maar bedankt voor de input, zal ik gebruiken bij het verder perfectioneren van de matches.
Tot die tijd zie je uiteindelijk na een evt. "doorklik" naar de betreffende shop duidelijk dat het niet het album betreft.
Tot die tijd zie je uiteindelijk na een evt. "doorklik" naar de betreffende shop duidelijk dat het niet het album betreft.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 mei 2010, 20:43 uur
Ik ben ook meerdere malen tegengekomen dat er stond dat ik 'm voor een bepaalde prijs kon kopen, en dan krijg ik helemaal geen verwijzing, of een verwijzing naar andere albums voor andere prijzen.
0
geplaatst: 5 mei 2010, 16:04 uur
tangmaster schreef:
Klopt het is een single en geen EP
(quote)
Klopt het is een single en geen EP
Op deze site's staat toch echt dat het een ep is:
An Introduction to Ellie Goulding - EP by Ellie Goulding - Download An Introduction to Ellie Goulding - EP on iTunes - itunes.apple.com
MuuMuse — Ellie Goulding Slips Debut EP Under the Sheets: An Introduction to Ellie Goulding.
0
geplaatst: 5 mei 2010, 19:37 uur
Sulphur - Cursed Madness (2007)
Sulphur - Der Fluch des Lebens (2005)
Deze twee albums moeten verplaatst worden, niet dezelfde artiest.
Sulphur - Der Fluch des Lebens (2005)
Deze twee albums moeten verplaatst worden, niet dezelfde artiest.
0
geplaatst: 5 mei 2010, 19:41 uur
Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)
De tweede is dezelfde als de eerste, alleen met extra nummers voor de Europese markt.
De tweede is dezelfde als de eerste, alleen met extra nummers voor de Europese markt.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 mei 2010, 21:39 uur
Editoor schreef:
An Introduction to Ellie Goulding - EP by Ellie Goulding - Download An Introduction to Ellie Goulding - EP on iTunes - itunes.apple.com
iTunes noemt alles wat geen album is, een EP.Op deze site's staat toch echt dat het een ep is:
0
tangmaster
geplaatst: 6 mei 2010, 20:11 uur
Editoor schreef:
MuuMuse — Ellie Goulding Slips Debut EP Under the Sheets: An Introduction to Ellie Goulding.
(quote)
Het blijft een single.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 20:48 uur
Zo slordig was het niet, de eerst toegevoegde plaat had een spelfout in de titel (Classix), dus dan kan die search engine het niet vinden. Om het maar even goed te praten

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 mei 2010, 10:57 uur
Stijn_Slayer schreef:
Deze Brainbox - Brainbox (1996) is gewoon de cd uitgave (met andere, of verkeerde hoes) van Brainbox - Brainbox (1970)
Track 10 t/m 12 zijn bonustracks op deze Brainbox - Brainbox (1970)
Deze Brainbox - Brainbox (1996) is gewoon de cd uitgave (met andere, of verkeerde hoes) van Brainbox - Brainbox (1970)
Track 10 t/m 12 zijn bonustracks op deze Brainbox - Brainbox (1970)
0
geplaatst: 7 mei 2010, 16:35 uur
Kan er iemand van de crew deze hoes
van slechte kwaliteit (want afgekeurd) oppoetsen en plaatsen.
Het gaat om de originele vinyl hoes (ook de CD remaster hoes).
De huidige hoes is de oude CD hoes.

Maar je moet hem dan wel eerst "vierkant" trekken.
van slechte kwaliteit (want afgekeurd) oppoetsen en plaatsen.
Het gaat om de originele vinyl hoes (ook de CD remaster hoes).
De huidige hoes is de oude CD hoes.

Maar je moet hem dan wel eerst "vierkant" trekken.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 mei 2010, 22:03 uur
Euhm, gisteren heeft iemand daarvoor een correctie ingediend die ik heb goedgekeurd. En nu is hij dus weer veranderd?
0
geplaatst: 8 mei 2010, 02:10 uur
Waarom bestaat er sinds 17 april een aparte artiestenpagina voor Captain Beefheart and His M..., terwijl er al langer een pagina bestond voor Captain Beefheart
Kunnen die niet worden samengevoegd?
Kunnen die niet worden samengevoegd?
0
geplaatst: 8 mei 2010, 19:54 uur
Deze kan eraf, is géén aparte uitgave maar een bonus-CD bij de heruitgave van het album (Malice n Wonderland) waar ze al als bonus staan in de tracklist. Slordig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.