MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Die van Snoop Dogg kan er op blijven staan. Het is geen bonus cd, maar een aparte uitgave met nieuwe nummers, remixen en een DVD.

Zie:
Amazon.com: More Malice (CD/DVD): Snoop Dogg: Music
allmusic ((( More Malice [CD/DVD] > Overview )))

CHIEP schreef:
Deze hoort volgens mij niet op de site.

Heb hem er vanaf gehaald (de Ellie Goulding single).

Stijn_Slayer schreef:
Deze Brainbox - Brainbox (1996) is gewoon de cd uitgave (met andere, of verkeerde hoes) van Brainbox - Brainbox (1970)

Track 10 t/m 12 zijn bonustracks op deze Brainbox - Brainbox (1970)

Ok, heb de 1996-rerelease verwijderd.

Justus18 schreef:
Waarom bestaat er sinds 17 april een aparte artiestenpagina voor Captain Beefheart and His M..., terwijl er al langer een pagina bestond voor Captain Beefheart
Kunnen die niet worden samengevoegd?

Scherp opgemerkt. Ik heb ze samengevoegd. Helaas gebeurt dit wel eens vaker (laatst nog met Godspeed You! Black Emperor en Godspeed You Black Emperor!).

Fake_world schreef:
Sulphur - Cursed Madness (2007)

Sulphur - Der Fluch des Lebens (2005)

Deze twee albums moeten verplaatst worden, niet dezelfde artiest.

Dat kun je oplossen door een correctie in te dienen waarbij je een Romeins cijfer toevoegt aan de artiestennaam. Inmiddels is dit al gebeurd.

deric raven schreef:
Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)

Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)

De tweede is dezelfde als de eerste, alleen met extra nummers voor de Europese markt.

Ik moest even graven, maar dit was al eens ter sprake gekomen.

Kees-Jan schreef:
Dit jaar heeft BS & E-Street Band een Greatest Hits uitgebracht. Eerst in Amerika (12 songs) en nu ook in Europa (dezelfde 12 + 6 extra songs).
De Amerikaanse en de Europese versie staan nu allebei apaprt in MuMe, waarbij de Europese versie wel als artiestennaam Bruce Springsteen & the E Street Band heeft, maar niet gekoppeld is aan de andere albums die onder deze naam in MuMe staan.

Kan dit foutje rechtgezet worden?

L_T_B schreef:
Die Springsteen-verzamelaars zijn - zover ik het kan zien - twee aparte uitgaven (andere nummers, label, hoes). Dus daarom mogen ze allebei op de site.

In De Site > Algemeen > Wordt geen tijd voor (Facebook/Hyves)-apps?:

Hoi,

Een interactief palet van cd/lp/cassette-hoezen voor op je Hyve, op Facebook of andere netwerksites? Is dit technisch / financieel mogelijk?

groet,

William

MJ_DA_MAN schreef:
Deze kan eraf, is géén aparte uitgave maar een bonus-CD bij de heruitgave van het album (Malice n Wonderland) waar ze al als bonus staan in de tracklist. Slordig.

Osiris Apis schreef:
Die van Snoop Dogg kan er op blijven staan. Het is geen bonus cd, maar een aparte uitgave met nieuwe nummers, remixen en een DVD.

Zie:
Amazon.com: More Malice (CD/DVD): Snoop Dogg: Music
allmusic ((( More Malice [CD/DVD] > Overview )))

CHIEP schreef:
Euhm, gisteren heeft iemand daarvoor een correctie ingediend die ik heb goedgekeurd. En nu is hij dus weer veranderd?

Op 7 mei werd mijn correctie door titan afgekeurd.
Zie eerdere posts met hoes in kwestie.

Stijn_Slayer
Oei, Herman heeft het druk gehad.

Dit mag dan wel eens gezegd worden:

herman schreef:
(quote)

Oh, volgens mij ben ik scheel aan het worden. Maar ik weet bijna zeker dat het óók is heruitgegeven met het gewone album.

CHIEP (crew)
Klopt, maar dat geldt voor wel meer albums (zie bijvoorbeeld Fleet Foxes).

tangmaster
herman schreef:
(quote)

Heb hem er vanaf gehaald (de Ellie Goulding single).

He he eindelijk

Ja, het werd wel eens tijd.

sq
Fay Lovsky - Sound on Sound - Confetti (1998) kan eraf. Betreft een CD uitgave van haar eerste 2 platen gecombineerd; namelijk

Fay Lovesick - Sound on Sound (1980)

en

Fay Lovsky - Confetti (1981)

CHIEP schreef:
(quote)
iTunes noemt alles wat geen album is, een EP.

En discogs noemt ook alles wat geen album is, een Ep?

Ellie Goulding Discography at Discogs

Deze site geeft ook aan dat het een EP is: http://www.elliegoulding.net/music.php

Toch wel vreemd dat ik een stuk of 10 sites heb gezien waar aangegeven is dat het om een EP gaat en jullie geen betrouwbare bron hebben, waaruit blijkt dat dit niet klopt.

En worden singles niet altijd genoemd naar de "naam" van de single?

"An Introduction to Ellie Goulding" is niet eens een naam van de single maar van een interview van een paar minuten.

Ik snap wel dat het raar staat, als een EP maar 2 nummers heeft, maar doordat er 3 video's bij deze EP zit, zal het daardoor wel de naam "EP" gekregen hebben.

Hoe is het nou nog steeds mogelijk dat grote(re) releases onterecht worden goedgekeurd? Nu weer bij de nieuwe Christina Aguilera, van die tracklist (die er nu staat) klopt he-le-maal niks.

titan (crew)
Omdat ook op sites die wij als betrouwbaar achten blijkbaar onjuiste tracklisten staan.

ik heb een vraag

als je een band of artiest intypt komen er altijd 3 met plaatje
zit daar ook een logica in welke met plaatje komt en welke helemaal boven en welke beneden enz. want de album met de hoogste score zit zelden bovenaan de album die het hoogst in de top 250 staat ook niet altijd boven aan
aan wat ligt het dan?

Casartelli (moderator)
Volgens mij staan de albums in (aflopende) volgorde van aantal stemmen.

Volgens mij wordt het bepaald door het aantal keren dat het bewuste album op de site is bezocht over een bepaalde periode. Nieuwe(re) albums staan vaak relatief hoog (zie bijv. Radioheads In Rainbows dat qua stemmen vierde zou moeten staan).

Daarnaast steeg ooit een zeker Vader Abraham-album in de ranglijst nadat ik er een aantal keer langs was geweest.

Volgens mij is het zoiets als wat freitzen zegt, al weet ik dat ook niet zeker.

ik geloof dat ik adhv het aantal stemmen plus het aantal berichten de "populariteit" bepaal van het album

Sheplays
Waar is het lyric topic gebleven?

Ik was net leuke regels songteksten aan het posten en whoosh...weg is het topic, geen slotje, niets, gewoon in rook opgegaan.

Sheplays
Aha, duidelijk, dank!

Sheplays
Sheplays schreef:
M'n smileys springen steeds over naar een nieuw bericht. Kunnen die rakkers eens in bedwang gehouden worden?

Dit probleem schijnt opgelost te zijn!

Ik had een vraag over deze pagina: Florence Welch

Is hier de artiestnaam juist? Het lijk me dat Florence + The Machine de artiestnaam zou moeten zijn

Wat ook vreemd is, is dat als je bij "Groepen / samenwerkingen" kijkt en op de artiestnaam drukt, je weer op dezelfde pagina terecht komt. Dat lijkt mij niet helemaal juist of wel

Dat komt omdat Florence + The Machine als alias van Florence Welch is ingevuld en omdat Florence Welch als lid van Florence + The Machine is ingevuld. Dan heb je een vicieuze cirkel.
Ik heb het aangepast.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.