MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
We hebben ineens twee Hazessen!

André Hazes

Andre Hazes

Maak van die tweede Hazeven, en het probleem is opgelost.

vigil schreef:
We hebben ineens twee Hazessen!

André Hazes

Andre Hazes

verholpen; je kunt weer rustig slapen

Nou dat lukt sowieso wel hoor

Benno
De pagina's van de artiest "Dion" zijn een zootje. Alleen hier tel ik al vier verschillende artiesten (er staan ook vier artiesten genaamd Dion op MuMe). Kan iemand mij vertellen welke Dion welke is? Dan ben ik nog wel bereid om voor alles een correctie in te dienen.

The Oath
Wie upload zijn afbeeldingen nu op mijnalbum.nl?
Dat deugt toch totaal niet en die afbeeldingen zijn direct offline!

Weer een (bekend) album dat onterecht is goedgekeurd ; tracklist en cover zijn n.n.b.

sxesven
Hier gaat bij mij iets mis:

(afbeelding)

Ook bij andere albums trouwens (Drake's album in MJ's link hierboven ook, merkte ik).

/edit/

En nu niet meer - nm!

MJ_DA_MAN schreef:
Weer een (bekend) album dat onterecht is goedgekeurd ; tracklist en cover zijn n.n.b.

Wordt het niet weer eens tijd voor een spoed-overleg onder de crew m.b.t. het keuren van dit soort albums?

Speciaal voor The Oath: m.b.t. = met betrekking tot.

titan (crew)
Waarom? Wij zijn de tweede kamer niet. Onze indruk is dat onjuiste tracklisten maar incidenteel voorkomen. Dat nemen we voor lief. Een systeem dat 100% waterdicht is bestaat niet (of is niet wenselijk).

Dat was uiteraard niet helemaal serieus bedoeld, maar ik kan me van vroegah herinneren dat iemand uit de crew (weet niet meer wie) dit toen al eens in de groep had gegooid om te bespreken. Echter is het tot niets uitgelopen blijkbaar. Maar ik meld het alleen even om, hopelijk, te kunnen helpen en het wat scherpte te brengen, that's all.

titan (crew)
We hebben het er wel over gehad met als conclusie dat we het beleid niet gaan veranderen en de incidentele foute toevoegingen die er doorheen glippen voor lief nemen.

Clear.

Zoeff
Deze en deze is dezelfde artiest

Zoeff schreef:
Deze en deze is dezelfde artiest

Volgens mij mist daar een toevoeging: De (I) achter Nirvana. Ik heb er al een correctie voor gestuurd.

titan schreef:
We hebben het er wel over gehad met als conclusie dat we het beleid niet gaan veranderen en de incidentele foute toevoegingen die er doorheen glippen voor lief nemen.

Ik begrijp niet waarom je ze dan niet gewoon verbetert?
Of heb ik iets gemist in deze discussie?

dazzler schreef:

Ik begrijp niet waarom je ze dan niet gewoon verbetert?
Of heb ik iets gemist in deze discussie?

Volgens mij heb je de discussie inderdaad niet goed gevolgd dan.... als er iets doorheen glipt met of fout artwork of verkeerde tracklist dan is het lastig verbeteren als de juiste info (nog) niet voorhanden is. Zelfs officiële bronnen kunnen er wel eens naast zitten.
Hooguit kan een album dan weer verwijderd worden en dat gebeurt in veel gevallen dan ook.

Okee dan.

Maar ik zou denken dat als je weet dat het artwork of de tracklist fout zijn,
je in de meeste gevallen bijna meteen weet wat dan de juiste gegevens zijn.

Hoe weet je anders dat ze fout zijn?
Door er het juiste tegenover te stellen?

Allemaal weer gemakkelijker gezegd dan gedaan van mij.

dazzler schreef:

Maar ik zou denken dat als je weet dat het artwork of de tracklist fout zijn,
je in de meeste gevallen bijna meteen weet wat dan de juiste gegevens zijn.

Hoe weet je anders dat ze fout zijn?
Door er het juiste tegenover te stellen?

Welnee. Je kunt toch ergens hebben gelezen dat het artwork of de tracklist van een (meestal nog te verschijnen) album niet klopt.
Dan is het juiste nog niet voorhanden in elk geval dus valt er niets te verbeteren.
Maar ik denk dat dit niet zo heel erg vaak voorkomt (mede door de doo rjou genoemde argumenten) en vandaar ook ons antwoord op de vraag. We weten dat het niet voor 100% waterdicht is en we nemen die enkele missers dan maar voor lief.

In De Site > Algemeen > Music - Boek - Games & Movie:

Zou het niet handig zijn als ik dezelfde inloggegevens zou kunnen gebruiken voor alle meter.nl sites? Ik snap dat dit kan als ik mij registreer met dezelfde gegevens. Alleen ik bedoel meer dat alles aan elkaar gelinkt zou zijn dit mooier zou zijn. 1 profiel voor alle sites.

In De Site > Algemeen > Vreemde schriften:

Hoe voegen we artiesten en albums toe uit landen waar ze niet het Latijnse alfabet hanteren, zoals Rusland? Ik heb gekeken of ik daar in de Wiki of hier op het forum info over kon vinden maar dat was niet het geval. Op Moviemeter wordt de Engelse transliteratie gebruikt, doen wij dat ook? Of de Nederlandse transliteratie? Of de transliteratie die de artiest zelf hanteert? Of laten we het in het oorspronkelijke schrift staan?

Sir Spamalot (crew)
Foutje van mijn kant: kan deze bij deze worden gevoegd? Met dank bij voorbaat.

Gefixed.

Sir Spamalot (crew)
Bedankt!

Bericht verplaatst, stemmer geattendeerd en album verwijderd.

Mooie aanvulling die linkjes bij de albums naar onder andere Facebook, Hyves, Twitter, Symbaloo en Del.icios.us.

Ik vind het een rommeltje.

mathieudc
Nu het er toch staat is het welkom, waarom niet he? Maar 't zou idd misschien mooier staan onder de tracklist of albumhoes (onder je eigen stem dan).

Zoals het er staat, vind ik het enorm afleiden. Plaats en kleur schreeuwen om aandacht - net als die joffer van Kriebelo - en ik maak graag zelf mijn keuzes.

Ik zie echt niet in wat de meerwaarde van hyves, twitter en facebook is - waarom dan niet Myspace?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.