De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2010, 16:04 uur
welk album is trouwens als eerst toegevoegd op musicmeter? ben ik wel benieuwd naar 

0
geplaatst: 4 juni 2010, 16:11 uur
hmm had toch wel een andere verwacht 
jammer dat ik erniet bij was toen de musicmeter site net nieuw was
ben pas een maand ofzo hier, zou me wel leuk lijken om allemaal goede albums toe te voegen, dat kan haast niet meer nu 

ben pas een maand ofzo hier, zou me wel leuk lijken om allemaal goede albums toe te voegen, dat kan haast niet meer nu 
0
geplaatst: 4 juni 2010, 20:00 uur
ken ik beide niet 
radiohead met ok computer staat op 4 zo te zien

radiohead met ok computer staat op 4 zo te zien
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:01 uur
rockdude schreef:

Dit is natuurlijk onzin. Er is geen enkel evenredig verband tussen kwaliteit en bekendheid, noch tussen kwaliteit en tijd.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 18:13 uur
Deze twee EP's staan inmiddels los in de wachtrij voor toevoegingen, dus volgens mij kan deze compilatie verwijderd worden.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 21:43 uur
Elin Sigvardsson (http://www.musicmeter.nl/artist/4388) is dezelfde persoon als Elin Ruth Sigvardsson (http://www.musicmeter.nl/artist/186422), zoals ze op latere albums staat aangeduid. Kunnen deze worden samengevoegd?
0
geplaatst: 9 juni 2010, 02:15 uur
@ Boomschors
Beide namen zijn nu aan elkaar gekoppeld. Dit kan je ook zelf doen d.m.v. een alias-correctie. Daarnaast heb ik bij beide albums je berichten verwijderd omtrent deze correctie. Deze vragen c.q. opmerkingen kun je in dit topic plaatsen of je kunt deze vragen via PM aan een crewlid stellen.
Beide namen zijn nu aan elkaar gekoppeld. Dit kan je ook zelf doen d.m.v. een alias-correctie. Daarnaast heb ik bij beide albums je berichten verwijderd omtrent deze correctie. Deze vragen c.q. opmerkingen kun je in dit topic plaatsen of je kunt deze vragen via PM aan een crewlid stellen.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 20:14 uur
Bij de vraag van de dag van vandaag worden door deelnemers om de haverklap links weggehaald. Dat is te omzeilen door gebruikers, maar veel weten niet hoe dat moet of zijn er zich niet van bewust dat ze die links weghalen. Is daar een oplossing voor?
0
geplaatst: 9 juni 2010, 20:22 uur
Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat een toevoeging wordt bekeken ?
want ik heb anderhalve week geleden wat correcties en toevoegingen gedaan maar ik heb er nog steeds geen bericht over.
want ik heb anderhalve week geleden wat correcties en toevoegingen gedaan maar ik heb er nog steeds geen bericht over.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 20:32 uur
rockdude schreef:

Is op zich niet zo verbazingwekkend, The Chronic is een favoriet album van de oprichter van deze site, Jordy.
En je moest eens weten hoeveel goede albums er nog toe te voegen zijn.

0
geplaatst: 9 juni 2010, 23:14 uur
Marco1994 schreef:
Dat hangt er een beetje vanaf hoe goed je je correcties toelicht. Een hoes vervangen voor een andere zonder enige toelichting helpt bv. niet echt...
Ik zal je 2 correcties even afhandelen.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 23:15 uur
Sommige mensen zullen het nieuwe album van Arcade Fire dat al op de site stond misschien missen: omdat er nog geen uitsluitsel is over de definitieve tracklisting is het tot nader order van de site gehaald.
De berichten die er al bij stonden zijn voorlopig verplaatst naar de artiestenpagina.
De berichten die er al bij stonden zijn voorlopig verplaatst naar de artiestenpagina.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 10:48 uur
Paalhaas schreef:
Deze twee EP's staan inmiddels los in de wachtrij voor toevoegingen, dus volgens mij kan deze compilatie verwijderd worden.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 12:13 uur
Mogen beide artiesten niet gewoon gealliast worden?
Elvis Costello & The Attractions
Elvis Costello
De carrières lopen toch door elkaar.
Hetzelfde geldt volgens mij voor de volgende artiesten.
Nick Cave met of zonder Bad Seeds
Bruce Springsteen met of zonder E Street Band
Neil Young met of zonder Crazy Horse
Elvis Costello & The Attractions
Elvis Costello
De carrières lopen toch door elkaar.
Hetzelfde geldt volgens mij voor de volgende artiesten.
Nick Cave met of zonder Bad Seeds
Bruce Springsteen met of zonder E Street Band
Neil Young met of zonder Crazy Horse
0
geplaatst: 10 juni 2010, 13:21 uur
Ja, is een beetje een janboel zo. Wel typisch MuMe, zo n pietluttige splitsing.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 juni 2010, 13:31 uur
Hangt er wat mij betreft vanaf of beide ook zonder elkaar bestaan hebben. Crazy Horse heeft bijvoorbeeld ook platen zonder Neil Young gemaakt. In dat geval zou ik het dus niet doen.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 13:34 uur
Ik erger me nu toch echt aan die reclamefoto's van Yolante en Kelly die met regelmaat op de site te zien zijn.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 13:39 uur
Ik zou de splitsing handhaven én aliassen plaatsen.
Dan is iedereen gelukkig volgens mij.
Dan is iedereen gelukkig volgens mij.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 18:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik erger me nu toch echt aan die reclamefoto's van Yolante en Kelly die met regelmaat op de site te zien zijn.
Inderdaad, doe dan lekkere scharrels.Ik erger me nu toch echt aan die reclamefoto's van Yolante en Kelly die met regelmaat op de site te zien zijn.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 juni 2010, 19:35 uur
Rhythm & Poetry schreef:

0
geplaatst: 12 juni 2010, 16:27 uur
0
geplaatst: 12 juni 2010, 20:29 uur
Dit album Kevin Braheny & Tim Clark - Rain (1995) staat twee keer op de site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.