MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
welk album is trouwens als eerst toegevoegd op musicmeter? ben ik wel benieuwd naar

Sir Spamalot (crew)
Dit is 'em:
(afbeelding)

hmm had toch wel een andere verwacht

jammer dat ik erniet bij was toen de musicmeter site net nieuw was ben pas een maand ofzo hier, zou me wel leuk lijken om allemaal goede albums toe te voegen, dat kan haast niet meer nu

Om er even een top 3 van te maken:

nr. 2
(afbeelding)

nr.3
(afbeelding)

ken ik beide niet

radiohead met ok computer staat op 4 zo te zien

CHIEP (crew)
Nr. 3 moet je imho toch eens gehoord hebben .

rockdude schreef:

jammer dat ik erniet bij was toen de musicmeter site net nieuw was ben pas een maand ofzo hier, zou me wel leuk lijken om allemaal goede albums toe te voegen, dat kan haast niet meer nu

Dit is natuurlijk onzin. Er is geen enkel evenredig verband tussen kwaliteit en bekendheid, noch tussen kwaliteit en tijd.

Deze twee EP's staan inmiddels los in de wachtrij voor toevoegingen, dus volgens mij kan deze compilatie verwijderd worden.

Elin Sigvardsson (http://www.musicmeter.nl/artist/4388) is dezelfde persoon als Elin Ruth Sigvardsson (http://www.musicmeter.nl/artist/186422), zoals ze op latere albums staat aangeduid. Kunnen deze worden samengevoegd?

@ Boomschors

Beide namen zijn nu aan elkaar gekoppeld. Dit kan je ook zelf doen d.m.v. een alias-correctie. Daarnaast heb ik bij beide albums je berichten verwijderd omtrent deze correctie. Deze vragen c.q. opmerkingen kun je in dit topic plaatsen of je kunt deze vragen via PM aan een crewlid stellen.

Bij de vraag van de dag van vandaag worden door deelnemers om de haverklap links weggehaald. Dat is te omzeilen door gebruikers, maar veel weten niet hoe dat moet of zijn er zich niet van bewust dat ze die links weghalen. Is daar een oplossing voor?

Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat een toevoeging wordt bekeken ?

want ik heb anderhalve week geleden wat correcties en toevoegingen gedaan maar ik heb er nog steeds geen bericht over.

rockdude schreef:

Is op zich niet zo verbazingwekkend, The Chronic is een favoriet album van de oprichter van deze site, Jordy.

En je moest eens weten hoeveel goede albums er nog toe te voegen zijn.

Marco1994 schreef:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat een toevoeging wordt bekeken ?

want ik heb anderhalve week geleden wat correcties en toevoegingen gedaan maar ik heb er nog steeds geen bericht over.

Dat hangt er een beetje vanaf hoe goed je je correcties toelicht. Een hoes vervangen voor een andere zonder enige toelichting helpt bv. niet echt...

Ik zal je 2 correcties even afhandelen.

Sommige mensen zullen het nieuwe album van Arcade Fire dat al op de site stond misschien missen: omdat er nog geen uitsluitsel is over de definitieve tracklisting is het tot nader order van de site gehaald.

De berichten die er al bij stonden zijn voorlopig verplaatst naar de artiestenpagina.

Vandaar. Zocht me al een ongeluk.

Paalhaas schreef:
Deze twee EP's staan inmiddels los in de wachtrij voor toevoegingen, dus volgens mij kan deze compilatie verwijderd worden.

Mogen beide artiesten niet gewoon gealliast worden?

Elvis Costello & The Attractions

Elvis Costello

De carrières lopen toch door elkaar.
Hetzelfde geldt volgens mij voor de volgende artiesten.

Nick Cave met of zonder Bad Seeds
Bruce Springsteen met of zonder E Street Band
Neil Young met of zonder Crazy Horse

Mee eens.
Geeft veel onduidelijkheid.

Ja, is een beetje een janboel zo. Wel typisch MuMe, zo n pietluttige splitsing.

Casartelli (moderator)
Hangt er wat mij betreft vanaf of beide ook zonder elkaar bestaan hebben. Crazy Horse heeft bijvoorbeeld ook platen zonder Neil Young gemaakt. In dat geval zou ik het dus niet doen.

Ik erger me nu toch echt aan die reclamefoto's van Yolante en Kelly die met regelmaat op de site te zien zijn.

Ik zou de splitsing handhaven én aliassen plaatsen.
Dan is iedereen gelukkig volgens mij.

Ik ben het ook met Dazzler eens.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik erger me nu toch echt aan die reclamefoto's van Yolante en Kelly die met regelmaat op de site te zien zijn.
Inderdaad, doe dan lekkere scharrels.

Stijn_Slayer
Rhythm & Poetry schreef:

Benno
Het was me niet eens opgevallen

Bij de tweede staan er twee spaties tussen voor en achternaam

Dit album Kevin Braheny & Tim Clark - Rain (1995) staat twee keer op de site.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.