De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 07:59 uur
Gajarigon schreef:
Dat nulletje bij opgeheven staat er altijd.
Dat nulletje bij opgeheven staat er altijd.
gaat op de lijst, bedankt
Zou dat niet privé (enkel voor gebruikers) kunnen openbaar zijn?
Da's niet het idee van die informatie, als je niet wil dat het openbaar is moet je het niet invullen.
Verder kan ik mijn eigen stemmen zien als ik niet ingelogd ben, wat nogal vreemd is. Zal wel te maken hebben met een soort cookie ofzo? Nu is het natuurlijk openbaar wat je gestemd hebt op een bepaald album, maar het lijkt me toch wel een bugje.
ga ik eens naar kijken
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 09:28 uur
aERodynamIC schreef:
Ik ben nu heel bewust bezig om de muis ver van titels te houden want anders flitsen die pop-ups continue over mijn scherm. Het zal mijn eigen onhandigheid wel zijn
Ik ben nu heel bewust bezig om de muis ver van titels te houden want anders flitsen die pop-ups continue over mijn scherm. Het zal mijn eigen onhandigheid wel zijn
Volgens mij niet dus. Het werkt gewoon niet naar behoren en pop-ups die ongewenst op het scherm flikkeren zijn gewoon irritant. Er valt mee te leven natuurlijk, maar volgens mij heeft niemand hier om gevraagd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 augustus 2010, 09:50 uur
inquestos schreef:
Ik ken facebook niet, maar ik geloof niet dat het een site is waar je je wat betreft interface aan wilt spiegelen.
Ik ken facebook niet, maar ik geloof niet dat het een site is waar je je wat betreft interface aan wilt spiegelen.
Jordy schreef:
Ik zou niet weten waarom niet.
Ik zou niet weten waarom niet.
Ontwikkelingen aan MusicMeter tot nu toe bevestigden een 'strakke' interface zonder al te veel poespas en dat staat wel een beetje haaks op de Facebook-interface. Of dat vervolgens positief is, is een kwestie van smaak.
Verder is het waarschijnlijk deels een kwestie van gewenning, maar ik mis de plusjes toch ook wel wat. Ik gebruikte ze bijvoorbeeld om uit een overzicht een paar platen gelijktijdig open te klappen en dat kan nu niet meer.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 09:51 uur
Beweeg je muiscursor gewoon een paar centimeter naar rechts/links (da's amper enkele millimeter met de muis zelf) en dat probleem is van de baan. In het begin wat aanpassen, maar na een week heb je een nieuwe browse gewoonte, en is alles in orde. 

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 10:48 uur
Soms moet je nu eenmaal ook van links naar rechts (en omgekeerd) over het scherm bewegen. Je moet dan al speciaal omwegen gaan maken om toch maar niet ongewild een belemmerende pop-up te krijgen.
0
tangmaster
geplaatst: 11 augustus 2010, 10:58 uur
Kronos schreef:
Volgens mij niet dus. Het werkt gewoon niet naar behoren en pop-ups die ongewenst op het scherm flikkeren zijn gewoon irritant. Er valt mee te leven natuurlijk, maar volgens mij heeft niemand hier om gevraagd.
(quote)
Nee ik denk dat niemand hierom gevraagd heeft, ik zelf wordt langzaam hoor en dol van de pop-ups, vreselijk irritant. Normaal moet je nu gaan nadenken om de pop-ups te vermijden. Geef mij de + maar weer.
Nog erger, als je bij de startpagina kijkt wie er aanwezig zijn en je wilt eens snuffelen waar de belangstelling voor muziek van de ander naar uit gaat moet je erg snel zijn anders wordt je bedolven onder de pop-ups van andere users die je nou net niet wilt zien.
Ik ben zeker voor verbeteringen, maar deze vind ik persoonlijk een verslechtering.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 11:06 uur
Da's een probleem ja. Soms verschijnen die pop-ups zo snel dat het ongewild gebeurt en als je toch bepaalde informatie wil moet je er langer op wachten dan vroeger toen je het gewoon kon aanklikken.
Wat mij ook nog opvalt, vooraleer een pop-up voorgoed van mijn scherm verdwijnt flikkert hij soms eerst nog eens even op. En als ik kort daarna over een andere link ga zweven, krijg ik eerst nog eens de informatie van de vorige link, vooraleer de nieuwe verschijnt.
Wat mij ook nog opvalt, vooraleer een pop-up voorgoed van mijn scherm verdwijnt flikkert hij soms eerst nog eens even op. En als ik kort daarna over een andere link ga zweven, krijg ik eerst nog eens de informatie van de vorige link, vooraleer de nieuwe verschijnt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 augustus 2010, 11:25 uur
De Last.fm-tips werken nog niet altijd soepel. Bij Genesis bijvoorbeeld ontbreekt de lijst op dit moment volledig. Lijkt me iets anders dan het gelijknamige-bands-issue dat op de bekende-bugs-lijst staat.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 11:30 uur
tangmaster schreef:
Geef mij de + maar weer.
Geef mij de + maar weer.
Ik ga vanavond aan de hand van de opmerkingen wat puntjes op de i zetten, en verder zal iedereen er maar mee moeten leren leveren. Dit gaat niet teruggedraaid worden.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 11:38 uur
Ik vind het sowieso een beetje vervelende opmerkingen: "niemand zit hier op te wachten".
Ik vind het dus wél een fijne toevoeging en ik denk niet dat ik de enige ben. Als je dat niet vindt, dan kan dat, maar spreek dan voor jezelf, en ga niet voor de hele site spreken.
Ik vind het dus wél een fijne toevoeging en ik denk niet dat ik de enige ben. Als je dat niet vindt, dan kan dat, maar spreek dan voor jezelf, en ga niet voor de hele site spreken.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 11:42 uur
Over het algemeen vind ik het ook wel een fijne toevoeging... alleen op het updates scherm wordt het mij een beetje overkill... daar flitsen inderdaad de pop-upjes je over het scherm heen... en maken ze het ook nog wel eens moeilijk op een bepaald album te klikken...even ijken of ik een screenshot kan maken..
/edit.. zo dus:

het blokkeert zo een heleboel
/edit.. zo dus:

het blokkeert zo een heleboel
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:03 uur
Jordy schreef:
In welke browser en op welke pagina? Er is daar wel iets veranderd, maar ik heb het in Safari, Opera, Firefox, IE8 en Chrome getest en ik kan het probleem niet nabootsen.
(quote)
In welke browser en op welke pagina? Er is daar wel iets veranderd, maar ik heb het in Safari, Opera, Firefox, IE8 en Chrome getest en ik kan het probleem niet nabootsen.
Heb geen idee en het was volgens mij op elke pagina. Maar het is inmiddels weer verholpen.

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:08 uur
Jordy schreef:
(quote)
en verder zal iedereen er maar mee moeten leren leveren. Eh, wat moeten we dan leveren, en aan wie?
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:20 uur
Arrie schreef:
Ik vind het sowieso een beetje vervelende opmerkingen: "niemand zit hier op te wachten".
Spreekt iemand hier dan voor de hele site? De vervelende opmerkingen waar je het over hebt heb ik niemand zien maken.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:41 uur
Ik zal mezelf eens herhalen: "niemand zit hier op te wachten".
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:51 uur
Je hebt gewoon niet goed gelezen en je spreekt zelf voor anderen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:57 uur
Jordy schreef:
Ik ga vanavond aan de hand van de opmerkingen wat puntjes op de i zetten, en verder zal iedereen er maar mee moeten leren leveren. Dit gaat niet teruggedraaid worden.
(quote)
Ik vond de plusjes ook erg lelijk. Dit vind ik een mooier alternatief.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:03 uur
Komen de plaatjes ook niet terug in de profielpagina's? Het ziet er wel een beetje saai uit zo.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:03 uur
Kronos schreef:
Ah, dat zal het zijn.

Toch hebben zowel jij als Tangmaster dat letterlijk gezegd. Het klopt dat jij er nog "volgens mij" bij zegt, maar dat verandert wat mij betreft niet veel aan de opmerking.
Edit: oke, jij je zin: "niemand heeft hier om gevraagd". Anyway, je snapt m'n punt toch wel?
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:10 uur
@Arrie,
Ik snap je punt, ben het er zelfs mee eens, dat iemand niet voor anderen moet spreken, maar volgens mij deed ook niemand dat. Ik in ieder geval niet. Dat volgens mij niemand hier om gevraagd heeft (waar tangmaster hetzelfde over denkt) is gewoon mijn mening. Ik spreek daarmee niet voor anderen en ik zeg daarmee dus ook niet dat jij en anderen met jou het geen fijne toevoeging kunnen vinden. Gelieve mij dus geen woorden en betekenissen in de mond te leggen.
Ik snap je punt, ben het er zelfs mee eens, dat iemand niet voor anderen moet spreken, maar volgens mij deed ook niemand dat. Ik in ieder geval niet. Dat volgens mij niemand hier om gevraagd heeft (waar tangmaster hetzelfde over denkt) is gewoon mijn mening. Ik spreek daarmee niet voor anderen en ik zeg daarmee dus ook niet dat jij en anderen met jou het geen fijne toevoeging kunnen vinden. Gelieve mij dus geen woorden en betekenissen in de mond te leggen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:11 uur
De pop-ups zijn niet m'n grootste prioriteit maar het is wel een leuke verbetering.
Voor degenen die last hebben van ongewilde pop-ups: het went snel waar je met de muis moet zijn.
Voor alle duidelijkheid, ik spreek namens mezelf
Voor degenen die last hebben van ongewilde pop-ups: het went snel waar je met de muis moet zijn.
Voor alle duidelijkheid, ik spreek namens mezelf

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:14 uur
Opvallende polarisatie: de jeugd vindt de blitse pop-ups een leuke toevoeging, de oude generatie krijgt klaarblijkelijk semi-epileptische aanvallen. Conclusie: nog enkele van dit soort updates en we zijn eindelijk verlost van al die Beatles in de toplijsten! 

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:19 uur
Svendra schreef:
Natuurlijk went dat snel en ik ben geen kluns. Maar als ik naar de linkerkant van mijn scherm ga om iets in mijn favorieten aan te klikken, dan flits daar soms plots nog even een pop-up als het pijltje al lang voorbij is. Maar Jordy gaat er nog aan werken en hopelijk wordt daarmee een en ander verholpen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:20 uur
@Gajarigon,
de 'oude generatie' is gewoon wat kritischer. Ze weten uit ervaring dat vernieuwingen niet altijd verbeteringen zijn.
En niet te snel veralgemenen hè. In mijn top tien geen Beatles.
de 'oude generatie' is gewoon wat kritischer. Ze weten uit ervaring dat vernieuwingen niet altijd verbeteringen zijn.

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:25 uur
Kronos schreef:
Dat volgens mij niemand hier om gevraagd heeft (waar tangmaster hetzelfde over denkt) is gewoon mijn mening. Ik spreek daarmee niet voor anderen en ik zeg daarmee dus ook niet dat jij en anderen met jou het geen fijne toevoeging kunnen vinden.
Dat volgens mij niemand hier om gevraagd heeft (waar tangmaster hetzelfde over denkt) is gewoon mijn mening. Ik spreek daarmee niet voor anderen en ik zeg daarmee dus ook niet dat jij en anderen met jou het geen fijne toevoeging kunnen vinden.
Ah, zo kwam dat wel op me over. Nouja, als het niet zo bedoeld was, dan heb ik het blijkbaar verkeerd geinterpreteerd, zand erover.

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:25 uur
Gajarigon schreef:
Opvallende polarisatie: de jeugd vindt de blitse pop-ups een leuke toevoeging, de oude generatie krijgt klaarblijkelijk semi-epileptische aanvallen.
Dank voor je complimenteuze inschatting, maar ik behoor tot de oude generatie Opvallende polarisatie: de jeugd vindt de blitse pop-ups een leuke toevoeging, de oude generatie krijgt klaarblijkelijk semi-epileptische aanvallen.

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:32 uur
Kronos schreef:

Pop-ups hebben hun adelbrieven toch wel al verdiend. Neem nu de nieuwe Windows, als je daar op je taakbalk blijft hangen gaan er ook allerlei pop-ups open. Irritant de eerste keer dat je er mee werkt (en er nog niet goed mee overweg kan) maar na enkele uurtjes kan je al niet meer begrijpen hoe je ooit zonder kon. Neem even de tijd om ermee te leren werken en het zal wel loslopen
.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:37 uur
Kronos schreef:
@Gajarigon,
@Gajarigon,

De oude generatie is vooral bijzonder traag en honkvast als het om ICT gaat.
Algemene vaststelling.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 13:42 uur
Bij elke verandering is er protest en na een tijdje verstomt het dan. En weer een tijdje later kun je inderdaad niet begrijpen hoe het ooit anders kon.
Ik heb het idee dat de pop-ups nu wat later in beeld springen dan gisterenavond, en dat vind ik wel fijn. Wat de plusjes betreft: eigenlijk gebruikte ik die niet zoveel.
@trebremmit
De profielpagina's zijn wel wat kaal geworden nu je de hoes van je nummer 1 niet meer ziet, maar ik las op MovieMeter dat Jordy daar nog op iets hoopt te verzinnen, dus dat zal vast wel weer goedkomen.
Ik heb het idee dat de pop-ups nu wat later in beeld springen dan gisterenavond, en dat vind ik wel fijn. Wat de plusjes betreft: eigenlijk gebruikte ik die niet zoveel.
@trebremmit
De profielpagina's zijn wel wat kaal geworden nu je de hoes van je nummer 1 niet meer ziet, maar ik las op MovieMeter dat Jordy daar nog op iets hoopt te verzinnen, dus dat zal vast wel weer goedkomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.