De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 14:05 uur
Wow, wat een verademing! Hidden bonustracks! Knappe opknapbeurt!
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 20:19 uur
freddze schreef:
Schoonheidsfoutje? Als ik op de homepage het lijstje openklap van de gebruikers die momenteel aanwezig zijn wordt het album dat op nr. 1 staat in de rotatielijst in twee gesneden (Firefox 3.6.8):
http://img836.imageshack.us/img836/1633/image1c.jpg
Schoonheidsfoutje? Als ik op de homepage het lijstje openklap van de gebruikers die momenteel aanwezig zijn wordt het album dat op nr. 1 staat in de rotatielijst in twee gesneden (Firefox 3.6.8):
http://img836.imageshack.us/img836/1633/image1c.jpg
Yup ik zal er even naar kijken, bedankt
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 21:56 uur
volgens mij hier ook een klein foutje... denk dat dit ook aan de bonustracks-weergave zou kunnen liggen.

0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 september 2010, 13:39 uur
Als je boven de naam van een artiest gaat staan, komt er een prachtig pop-up scherm met daar in het kort wat info over de artiest, inclusief geboorte- en evt. overlijdensgegevens.
Alleen staat er niet "overleden", maar "gestopt". Dat is natuurlijk een beetje curieus.
Alleen staat er niet "overleden", maar "gestopt". Dat is natuurlijk een beetje curieus.

0
geplaatst: 2 september 2010, 16:50 uur
Over het aantal favoriete tracks bij de albums.
Nu kan je bij een album van 10 tracks 2 favorieten aankruisen.
dat lijkt me vaak net eentje te weinig om de een of andere reden.
Ik weet niet hoe de gradatie precies verloopt.
Maar ik zou zeggen ...
één favoriet vanaf drie tracks
twee favorieten vanaf zes tracks
drie favorieten vanaf negen tracks
vier favorieten vanaf twaalf tracks
En zo oplopend ... per drie tracks, komt er één favoriet bij.
Nu kan je bij een album van 10 tracks 2 favorieten aankruisen.
dat lijkt me vaak net eentje te weinig om de een of andere reden.
Ik weet niet hoe de gradatie precies verloopt.
Maar ik zou zeggen ...
één favoriet vanaf drie tracks
twee favorieten vanaf zes tracks
drie favorieten vanaf negen tracks
vier favorieten vanaf twaalf tracks
En zo oplopend ... per drie tracks, komt er één favoriet bij.
0
geplaatst: 2 september 2010, 16:56 uur
De gradatie loopt als volgt:
De verdeelsleutel voor het aantal te selecteren tracks is als volgt: 2 bij 4 tot 10 tracks, 3 bij 11 tot 15, 4 bij 16 tot 20, 5 bij 21 tot 25, etc.
0
geplaatst: 2 september 2010, 17:06 uur
Simon Smith schreef:
Als je boven de naam van een artiest gaat staan, komt er een prachtig pop-up scherm met daar in het kort wat info over de artiest, inclusief geboorte- en evt. overlijdensgegevens.
zal het op de lijst zetten

0
geplaatst: 2 september 2010, 18:28 uur
Nog een schoonheidsfoutje:
In de popup met artiestgegevens staat ook de alternatieve artiestennaam. Als deze naam diacrieten bevat (é, ö etc) wordt deze niet getoond, maar staat er : null
B.v. bij Emilíana Torrini : http://i53.tinypic.com/119ce8j.jpg
In de popup met artiestgegevens staat ook de alternatieve artiestennaam. Als deze naam diacrieten bevat (é, ö etc) wordt deze niet getoond, maar staat er : null
0
tangmaster
geplaatst: 2 september 2010, 19:15 uur
Jordy, bedankt voor het fixe van de totaal tijden tussen haakjes voor de albums met bonus tracks. 

0
geplaatst: 2 september 2010, 19:29 uur
Jordy schreef:
(quote)
Dan moet je wel in de gaten houden dat er bij bands niet komt te staan dat ze 'overleden' zijn

0
geplaatst: 2 september 2010, 21:33 uur
Zou het niet mooier zijn om dit soort berichtjes via PM te versturen. Nu haalt een moderator een nutteloos bericht weg om er vervolgens zelf een nutteloos bericht te plaatsen.
0
geplaatst: 2 september 2010, 21:36 uur
Njal schreef:
gaat ook op de lijst!
0
geplaatst: 2 september 2010, 21:42 uur
platedraaier schreef:
Zou het niet mooier zijn om dit soort berichtjes via PM te versturen. Nu haalt een moderator een nutteloos bericht weg om er vervolgens zelf een nutteloos bericht te plaatsen.
Die nutteloze berichtjes worden van tijd tot tijd verwijderd/opgeschoond.
0
geplaatst: 3 september 2010, 20:59 uur
Bij de pop-up van een album wordt het genre R&B weergegeven als "R%26B".

0
geplaatst: 4 september 2010, 17:39 uur
Ik weet 100% zeker dat het Greatest Hits album van N.W.A. uit 1996 op de site heeft gestaan, alleen zie ik dat hij nu net nieuw is toegevoegd, hoe kan dit?
0
geplaatst: 4 september 2010, 19:46 uur
Hij stond er idd dus al op, alleen was de artiestennaam om onduidelijke redenen weggevallen. Dit kan er dus weer vanaf.
0
geplaatst: 4 september 2010, 21:46 uur
Ik heb het album weer verwijderd. Een aantal dagen/weken geleden is bij alle (?) albums van N.W.A de artiestennaam weggevallen.
0
geplaatst: 4 september 2010, 23:11 uur
ik heb spierpijn in mn borst en rug dus elke keer als ik lach, hoest of nies doet dat pijn. Je hebt me net best wel veel pijn bezorgd

0
geplaatst: 5 september 2010, 09:43 uur
Problemen bij 'Mijn albums', witte pagina bij openen,
en als ik een album wil toevoegen verschijnt er een leeg wit kadertje, what's up Doc?
en als ik een album wil toevoegen verschijnt er een leeg wit kadertje, what's up Doc?
0
geplaatst: 5 september 2010, 10:00 uur
Je gebruikt Internet Explorer 6, deze browser wordt helaas niet meer ondersteund
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:02 uur
hier gaat iets mis:
P2O5
Ik heb gisteren iets van dezelfde groep toegevoegd onder de naam P2O5.
Het is ook bijna onmogelijk om deze groep te vinden via deze huidige groepsnaam want ik heb het nu gevonden omdat ik het album wilde toevoegen.
P2O5
Ik heb gisteren iets van dezelfde groep toegevoegd onder de naam P2O5.
Het is ook bijna onmogelijk om deze groep te vinden via deze huidige groepsnaam want ik heb het nu gevonden omdat ik het album wilde toevoegen.
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:08 uur
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:14 uur
ja, dezelfde groep.
Die kleine 2 en 5 willen niet doorkomen bij mij, het zijn vierkantjes.
Die kleine 2 en 5 willen niet doorkomen bij mij, het zijn vierkantjes.
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:20 uur

Dus dit zie jij niet? Misschien ligt het aan je browser?
Ik heb ook een alias aangemaakt zodat beide albums bij elkaar staan.
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:23 uur
ja, ligt aan de browser. Ik gebruik IE8, met google chrome zie ik het inderdaad wel.
Maar met die alias zal het wel goed zijn nu, bedankt.
Maar met die alias zal het wel goed zijn nu, bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.