De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:39 uur
Hey Jordy, lees je alle punten hier nog even grondig door. Er zijn vandaag nogal wat nuttige dingen gezegd.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:40 uur
By the way: wat te doen met dubbelalbums? Ik wil Speakerboxxx/The Love Below toevoegen. Zelfde doen als bij AMG? Tracklist laten doorlopen?
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:42 uur
En met de special edition van Sleeping With Ghosts van Placebo, met een extra cd met 10 covers die verder niet los te krijgen is? Als 10 bonustracks toevoegen?
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:44 uur
"Als een artiest alle nummers alleen maakt copy paste je die naam gewoon 15x"
snap niet helemaal wat ik hiermee aan moet,
als er geen gastartiesten zijn moet je dus bij alle tracks de naam van de artiest invullen? beetje overbodig lijkt mij, of is dit helemaal niet de bedoeling?
snap niet helemaal wat ik hiermee aan moet,
als er geen gastartiesten zijn moet je dus bij alle tracks de naam van de artiest invullen? beetje overbodig lijkt mij, of is dit helemaal niet de bedoeling?
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:58 uur
10 bonustracks inderdaad. Tracklist laten doorlopen. En copy/pasten klopt niet, ga ik gelijk aanpassen om verwarring te voorkomen
mik: volgens mij heb ik ze allemaal genoteerd, als er over een paar dagen nog niets aan gedaan is svp herhalen
mik: volgens mij heb ik ze allemaal genoteerd, als er over een paar dagen nog niets aan gedaan is svp herhalen
0
geplaatst: 30 januari 2004, 19:59 uur
Zavo schreef:
Het zou leuk zijn als er op de site ook een concertagenda komt (vergelijkbaar met 'films op tv' in moviemeter of zo).
Het zou leuk zijn als er op de site ook een concertagenda komt (vergelijkbaar met 'films op tv' in moviemeter of zo).
leuk idee, zal vast een "lege" pagina aanmaken zodat we dat niet vergeten
0
geplaatst: 30 januari 2004, 20:00 uur
Mik schreef:
Of je voert nog even helemaal niks in, dat kost je nog minder moeite
Ehm Jordy, je hebt nu als je een bonustrack selecteerd een onderschrift gemaakt namelijk:
* = niet op elke versie van dit album aanwezig
dit is niet echt relevant misschien. tenminste lang niet voor alle bonustracks geld deze regel. Misschien moet je er gewoon iets wegzetten in de trend van:
Extra track/ track in andere uitvoering/bonus track
één van die dingen
Of je voert nog even helemaal niks in, dat kost je nog minder moeite
Ehm Jordy, je hebt nu als je een bonustrack selecteerd een onderschrift gemaakt namelijk:
* = niet op elke versie van dit album aanwezig
dit is niet echt relevant misschien. tenminste lang niet voor alle bonustracks geld deze regel. Misschien moet je er gewoon iets wegzetten in de trend van:
Extra track/ track in andere uitvoering/bonus track
één van die dingen
als ze wel op elke versie zijn hoef je het niet aan te vinken, lijkt me zo
0
geplaatst: 30 januari 2004, 20:01 uur
U-96 schreef:
Jordy, een opmerkelijk verschijnsel:
Als ik in mijn Adresbalk de site intyp, dan doet hij het nooit in één keer, want 'www' verdwijnt automatisch, en dat moet ik 'www' er los bij typen.
Niet dat ik er last van heb hoor, maar ik wou het toch graag melden.
Jordy, een opmerkelijk verschijnsel:
Als ik in mijn Adresbalk de site intyp, dan doet hij het nooit in één keer, want 'www' verdwijnt automatisch, en dat moet ik 'www' er los bij typen.
Niet dat ik er last van heb hoor, maar ik wou het toch graag melden.

waarom zou je er www voor willen hebben?
0
geplaatst: 30 januari 2004, 20:02 uur
(in het algeemen)
heb vandaag inderdaad niet zo heel veel tijd om mee te helpen en denken, dingen waar je over twijfelt nog maar even niet doen, heb komend weekend wel tijd om de ergste bugs te fixen enzo
heb vandaag inderdaad niet zo heel veel tijd om mee te helpen en denken, dingen waar je over twijfelt nog maar even niet doen, heb komend weekend wel tijd om de ergste bugs te fixen enzo
0
geplaatst: 30 januari 2004, 20:03 uur
0
geplaatst: 30 januari 2004, 20:16 uur
Ik ben vanavond ook de hele avond weg (vanaf een uurtje of 9) en morgen pas om een uur of 12 a 1 weer terug.
Succes Tov en Mik

Succes Tov en Mik

0
geplaatst: 30 januari 2004, 21:29 uur
De Chat doet het in ieder geval prima, alleen is er niemand te bekennen als ik even ga kijken.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 22:31 uur
Ligt het nu aan mij of doet de site t af en toe niet? Ik kan wel op de beginpagina komen maar als ik een link aanklik dan doet ie helemaal niets. Even later kan ik dan wel weer iets doen. Ik vraag me daarom ook af of mn toevoegingen wel doorkomen want anders zit ik hier voor Jan met de korte achternaam allemaal cijfertjes en lettertjes in te typen.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 22:48 uur
ja, ik heb ook een paar toevoegingen gedaan die nog niet zijn goedgekeurd. maar waarschijnlijk komt dat doordat Mik en Kos afwezig zijn.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 22:52 uur
BoordAppel schreef:
Ik vraag me daarom ook af of mn toevoegingen wel doorkomen want anders zit ik hier voor Jan met de korte achternaam allemaal cijfertjes en lettertjes in te typen.
Ik vraag me daarom ook af of mn toevoegingen wel doorkomen want anders zit ik hier voor Jan met de korte achternaam allemaal cijfertjes en lettertjes in te typen.
Ben je op MovieMeter ook zo ongeduldig ?

0
geplaatst: 30 januari 2004, 22:55 uur
Altijd
. Nee maar ik vroeg t me af omdat mn computer dus een beetje zit te horrelen hier, en het zou best wel enorm klote zijn als alle albums die ik toegevoegd heb niet doorgekomen waren. Toch best veel werk die tijdsduur intypen.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 22:59 uur
De Crew is niet aanwezig die verantwoordelijk is voor de toevoegingen van CD's.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 23:04 uur
Ja, dat is ook waar alleen ik vertrouw mn computer gewoon niet
. Ik stop er ook maar ff mee, ik krijg vierkante ogen.
0
geplaatst: 30 januari 2004, 23:13 uur
Ik krijg ook vierkante ogen, maar dat maakt niet uit. ik ga nog ff door. 

0
geplaatst: 30 januari 2004, 23:48 uur
Pfffff....klaar van zo'n drie uur cd's toevoegen. Hopelijk dat niet iemand mij voor is geweest, want d'r zitten ook een stel van mijn favorieten tussen.
0
geplaatst: 31 januari 2004, 00:38 uur
Ziet er allemaal goed uit op het eerste oog! Net 2 cd-tjes toegevoegd. Morgen weer verder. Complimenten Jordy!
0
geplaatst: 31 januari 2004, 01:26 uur
gotti schreef:
Hopelijk dat niet iemand mij voor is geweest, want d'r zitten ook een stel van mijn favorieten tussen.
Hopelijk dat niet iemand mij voor is geweest, want d'r zitten ook een stel van mijn favorieten tussen.
Nadeel dat je idd niet kunt zien wat er in de toevoeglijst staat. Ik ga nu nog maar even door, kan toch niet slapen.
0
geplaatst: 31 januari 2004, 01:36 uur
Oh jee, iedereen heeft dus drie uur cd's zitten toevoegen...ik hoop voor ons allen dat er geen dubbelen tussen zitten 

0
geplaatst: 31 januari 2004, 01:43 uur
Geen paniek, er staan 105 albums in de lijst (misschien wel dubbele er tussen maar dat is het risico 
Heel toevallig ben ik eerder thuis dan verwacht, dus ik zal er zo (een paar) doorvoeren.

Heel toevallig ben ik eerder thuis dan verwacht, dus ik zal er zo (een paar) doorvoeren.
0
geplaatst: 31 januari 2004, 01:57 uur
Soundtracks...hoe voeg ik die goed toe?
Ik kan wel kiezen "Filmscore" -5, maar bij de volgende pagina moet ik een genre kiezen. Soundtrack staat dan niet bij de opties. Als ik geen genre opgeef, krijg ik een error.
Ik ag dat er al Soundtracks opstaan dus, hoe los ik dit op?
Ik kan wel kiezen "Filmscore" -5, maar bij de volgende pagina moet ik een genre kiezen. Soundtrack staat dan niet bij de opties. Als ik geen genre opgeef, krijg ik een error.
Ik ag dat er al Soundtracks opstaan dus, hoe los ik dit op?
0
geplaatst: 31 januari 2004, 02:04 uur
Voeg maar 'wereld' toe of zo, dan veranderen wij dat voorlopig wel in (geen).
0
geplaatst: 31 januari 2004, 02:16 uur
Heren Heren, wij hebben ook weekend! Bovendien weten we zelf ook nog niet zo goed hoe het nu allemaal verder gaat. (Misschien zijn we wat voorbarig geweest met het plaatsen van de link. Een aantal fouten moeten nog uit de wereld geholpen worden)
Jullie begrip hier voor AUB!
Jullie begrip hier voor AUB!
0
geplaatst: 31 januari 2004, 02:39 uur
Ik kan bijna alleen maar Soundtracks toevoegen. Als ik beter kan wachten tot deze makkelijker/beter toe te voegen is (wat genre betreft), wil ik dat best doen.
Ik snap dat het nu een ongelooflijke drukte oplevert als al die kleine veranderingen die gemaakt moeten worden door de crew/mods.
Keep up the good work guys!
Ik snap dat het nu een ongelooflijke drukte oplevert als al die kleine veranderingen die gemaakt moeten worden door de crew/mods.
Keep up the good work guys!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.