De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2010, 10:35 uur
het gaat fout bij alle albums zonder externe links, zal er vanavond even naar kijken
0
geplaatst: 9 september 2010, 10:35 uur
En ik heb al meer dan een week dit, maar niemand anders?

Anders is mijn internetverbinding de schuldige hoor, maar misschien herkent iemand het.

Anders is mijn internetverbinding de schuldige hoor, maar misschien herkent iemand het.
0
geplaatst: 9 september 2010, 10:47 uur
Hier gaat het ook mis.
Edit:
Edit:
Jordy schreef:
het gaat fout bij alle albums zonder externe links, zal er vanavond even naar kijken
Ok.het gaat fout bij alle albums zonder externe links, zal er vanavond even naar kijken
0
geplaatst: 9 september 2010, 13:17 uur
Het valt mij op dat alle postuum albums van Jimi Hendrix onder de titel verzameling/live staat. Zelfs als dit als een studio album (Valley of Neptunes?) wordt released. Waarom is dit niet bij Tupac/2pac? Alles wat in feite na Makaveli The Don Killuminati werd released is in feite een verzameling van oude (remixte) tracks op een paar schijven gegooit.
Kan er sowieso een onderscheid worden gemaakt tussen studio en postuum door bijvoorbeeld postuum onder verzameling/live te laten horen. Dat maakt het overzichtelijker.
Kan er sowieso een onderscheid worden gemaakt tussen studio en postuum door bijvoorbeeld postuum onder verzameling/live te laten horen. Dat maakt het overzichtelijker.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 september 2010, 15:41 uur
Alles wat postuum is uitgebracht is geen regulier album omdat de artiest zelf in de meeste gevallen niets meer met de samenstelling te maken heeft gehad (uitzonderingen zijn albums als Harrison's Brainwashed). Zeker als er al eerder uitgebrachte nummers (al dan niet in alternatieve versie) opstaan is het toch geen regulier album? Het is een verzameling van eerder onuitgebracht werk.
Het toevoegen van de titel postuum aan verzameling/live zou dit iets verduidelijken, dat is waar.
Het toevoegen van de titel postuum aan verzameling/live zou dit iets verduidelijken, dat is waar.
0
geplaatst: 9 september 2010, 18:55 uur
Jordy schreef:
Het idee achter MusicMeter en de andere Meter sites is dat er beknopte informatie wordt getoond, waarmee je in een oogopslag een indruk krijgt van een album. Daarnaast zijn er links naar externe sites (imdb, wikipedia, last.fm, etc) waar je eventueel meer informatie kunt krijgen.
Het idee achter MusicMeter en de andere Meter sites is dat er beknopte informatie wordt getoond, waarmee je in een oogopslag een indruk krijgt van een album. Daarnaast zijn er links naar externe sites (imdb, wikipedia, last.fm, etc) waar je eventueel meer informatie kunt krijgen.
Niet om vervelend te doen, maar ik vind de producer eigenlijk van meer waarde dan het label, en ik snap niet waarom het label wel bij beknopte informatie zou horen, en de producer niet.
Zo wordt er op Moviemeter ook de belangrijkste acteurs, en de regisseur laten zien.
Waarom wordt op Musicmeter dan niet de artiest en de producer (met evt. een maximum van 3 bij meer single gerichte artiesten zoals Britney Spears en Enrique Iglesias) getoond?
0
geplaatst: 10 september 2010, 16:33 uur
Kent u die kater als je de volgende morgen je bericht terugleest ?
Heb ik dat getyped?
Taalfout ! Even niet opletten en je staat eeuwig voor paal.
Ik pleit hier voor een jaarlijkse Correctiedag: de dag waarop je al je onbedoelde blunders mag verbeteren.
Heb ik dat getyped?
Taalfout ! Even niet opletten en je staat eeuwig voor paal. Ik pleit hier voor een jaarlijkse Correctiedag: de dag waarop je al je onbedoelde blunders mag verbeteren.
0
geplaatst: 10 september 2010, 18:01 uur
Weer een taalfout overigens. Nu kan je het nog verbeteren.

0
geplaatst: 10 september 2010, 21:13 uur
Het zou leuk zijn moest je je meningen nog kunnen aanpassen... nogal lullig als daar ergens een dt-fout in staat, en je hele bericht herposten is wat van het goede te veel.
0
Harco
geplaatst: 10 september 2010, 21:33 uur
Reint schreef:
Niet om vervelend te doen, maar ik vind de producer eigenlijk van meer waarde dan het label, en ik snap niet waarom het label wel bij beknopte informatie zou horen, en de producer niet.
Zo wordt er op Moviemeter ook de belangrijkste acteurs, en de regisseur laten zien.
Waarom wordt op Musicmeter dan niet de artiest en de producer (met evt. een maximum van 3 bij meer single gerichte artiesten zoals Britney Spears en Enrique Iglesias) getoond?
(quote)
Een hiphopplaat heeft soms wel voor elk nummer een andere producer. Dit zou een dikke chaos worden.
0
geplaatst: 10 september 2010, 22:21 uur
Gajarigon schreef:
Het zou leuk zijn moest je je meningen nog kunnen aanpassen... nogal lullig als daar ergens een dt-fout in staat, en je hele bericht herposten is wat van het goede te veel.
Daar zit wat in. Maar anderzijds, zo erg is dat toch niet, een foutje. Iedereen maakt er wel eens. Zelfs in kranten, magazines en boeken kom je ze tegen. Ik ben altijd al lang blij als iemand gewoon zijn best doet om leesbaar te schrijven.
0
geplaatst: 11 september 2010, 11:54 uur
Hoe voeg ik Musicmeter toe aan Google Chrome als zoekmachine, oftewel: welke "resultaat"-URL gebruik ik dan? In Mozilla Firefox is het me wel gelukt, in Chrome krijg ik het niet voor elkaar.
0
O'Reely
geplaatst: 12 september 2010, 14:43 uur
Dit album van Morcheeba is géén officieel album CHIEP, maar een bootleg. 
Morcheeba - Acoustic (1998)

Morcheeba - Acoustic (1998)
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:05 uur
Ik kan geen meening meer geven.
De functie werkt bij mij niet meer als ik het sterretje aanvink word het wel geel, maar als ik dan de pagina vernieuw is het weer blanco.
De functie werkt bij mij niet meer als ik het sterretje aanvink word het wel geel, maar als ik dan de pagina vernieuw is het weer blanco.
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:11 uur
Heb ik ook! Een klein halfuur geleden kon ik nog wel een mening geven.
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:12 uur
Als ik een stem geef kan ik geen favoriete nummers meer aanklikken, maar als ik dan later naar dat album ga wel. 

0
geplaatst: 12 september 2010, 15:13 uur
thelion schreef:
Inderdaad erg vreemd; hier het zelfde probleem.
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:31 uur
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:34 uur
Don Cappuccino schreef:
Als ik een stem geef kan ik geen favoriete nummers meer aanklikken, maar als ik dan later naar dat album ga wel.
Dit heeft inderdaad anders gewerkt dan nu het geval is, gaat op de lijst
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:37 uur
Jordy schreef:
nu weer goed?
nu weer goed?
Meening 125 is definitiefThanx.
0
geplaatst: 12 september 2010, 16:24 uur
Het nieuwe balkje onderaan (met links naar Moviemeter enzo...) werkt niet zoals het hoort bij users die geen stemmen hebben, bijvoorbeeld hier. (Firefox 3.6.9)
Bijhorend vraagje; ik zie dat de algemene voorwaarden aangepast zijn, wat is er juist aangepast?
Nieuwe edit: ziet er wel mooi uit
Bijhorend vraagje; ik zie dat de algemene voorwaarden aangepast zijn, wat is er juist aangepast?
Nieuwe edit: ziet er wel mooi uit

0
Harco
geplaatst: 12 september 2010, 16:32 uur
Bij mij ziet het er zo uit. Zowel bij jouw pagina, als de mijne, als op de pagina's op het forum.
Hoort het anders te zijn dan?
Hoort het anders te zijn dan?
0
geplaatst: 12 september 2010, 16:33 uur
volgens mij gaat het nu wel goed, het lag ook aan de grootte van je browserscherm enzo
0
geplaatst: 12 september 2010, 16:34 uur
Gajarigon schreef:
Eigenlijk is dit de eerste versie. Het leek me goed om eens allerlei afspraken en regels, die implicitet wel bekend zijn bij de meesten, eens duidelijk neer te zetten voor iedereen. Zodat nieuwe bezoekers weten waar ze aan beginnen als ze een account openen

0
Sietse
geplaatst: 12 september 2010, 17:27 uur
Om de een of andere reden blijft in Chrome op mijn laptop de cookie van MuMe niet staan.
Enig idee wat dat kan zijn?
Nl. zeer vervelend dat iedere keer ik niet kan zien wat de updates zijn geweest.
Enig idee wat dat kan zijn?
Nl. zeer vervelend dat iedere keer ik niet kan zien wat de updates zijn geweest.
0
geplaatst: 12 september 2010, 17:48 uur
Dat is bij mij ook al langer een probleem.
Verder nog een klein "probleempje" bij de zoekfunctie. Als ik bv. Metallica intyp, kan ik net niet op Metallica (artiest) klikken. Als ik dan naar onder ga met het balkje verdwijnt de hele kader gewoon. Scrollen lukt wel, maar zodra je met de muis op die balk rechts klikt verdwijnt het helemaal.
Verder nog een klein "probleempje" bij de zoekfunctie. Als ik bv. Metallica intyp, kan ik net niet op Metallica (artiest) klikken. Als ik dan naar onder ga met het balkje verdwijnt de hele kader gewoon. Scrollen lukt wel, maar zodra je met de muis op die balk rechts klikt verdwijnt het helemaal.
0
Sietse
geplaatst: 12 september 2010, 19:39 uur
Mogelijk het probleem opgelost...alle cookies verwijderd en lijkt hem nu wel te onthouden....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.