MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dat van die scrollbalk staat reeds op de lijst met bekende punten, is in Safari ook

Als een toplijst maar een enkel album bevat wordt de toplijst van onderen niet gesloten door een zwarte lijn.
Zie bijvoorbeeld: hier.

Niet heel erg, en misschien is dit wel het enige geval waarin er uberhaupt een enkel album in een toplijst staat maar ik denk ik meld het maar even.

Ozric Spacefolk
Kunnen deze en deze samengevoegd worden?

Ik denk dat het probleem zit in de apostrofe die gebruikt wordt.
Ik weet niet welke wenselijk is.

Kronos schreef:
willemusic schreef: heb ik dat getyped? Taalfout !
Weer een taalfout overigens. Nu kan je het nog verbeteren.

Omdat samenstellingen met type-... zoals typediploma ,typemachine enz.
steeds met een tussen-e gespeld worden, moet ik dan ook niet schrijven: ik type, jij typet, hij typet, i.p.v. ik typ, jij typt, enz.... dan wordt het deelwoord dus getyped.
Staat misschien raar, maar typefout wordt vaak ook onjuist als typfout gespeld.
Ik wilde in ieder geval niet getikt schrijven !

Voorstel: 13 oktober Typefoutdag !

Ozric Spacefolk

De plaat staat ook terecht bij de compilaties.

Ozric Spacefolk schreef:
De plaat staat ook terecht bij de compilaties.
Mij maakt het verder niet uit, maar een compilatie van complete albums is volgens mij niet toegestaan. Om die reden is van Renaissance 'In the Beginning' verwijderd.

titan (crew)
Svendra schreef:
een compilatie van complete albums is volgens mij niet toegestaan.

Dat klopt.

Sietse
Sietse schreef:
Mogelijk het probleem opgelost...alle cookies verwijderd en lijkt hem nu wel te onthouden....

Helaas toch niet...Ik snap niet waarom ik alleen op mijn laptop in Chrome een probleem heb met die updates sinds laatste bezoek (dus waarschijnlijk de cookies).

titan schreef:
(quote)
Dat klopt.
En een compilatie van complete albums plus een handjevol nieuwe nummers?

CHIEP (crew)
Die wel.

Ik merk dat de link naar Moviemeter weg is, is dat de bedoeling? Ik gebruikte die nogal eens.

i.Ron S. schreef:
Ik merk dat de link naar Moviemeter weg is, is dat de bedoeling? Ik gebruikte die nogal eens.

Helemaal naar beneden scrollen doet wonderen

aERodynamIC schreef:
(quote)

Helemaal naar beneden scrollen doet wonderen

Ozric Spacefolk schreef:
Kunnen deze en deze samengevoegd worden?

Ik denk dat het probleem zit in de apostrofe die gebruikt wordt.
Ik weet niet welke wenselijk is.

Klopt, ik heb ze samengevoegd naar de tweede. De eerste was foutief denk ik.

freddze schreef:
Deze stond hier al.

Ok, verwijderd.

Svendra schreef:
Renaissance - Rock Galaxy (1980) is een bundeling van deze en deze.

En ook deze verwijderd.

Dank voor het melden allemaal!

Hé waar zijn de links naar boek- en moviemeter gebleven ?

Rockfan schreef:
Hé waar zijn de links naar boek- en moviemeter gebleven ?

Die vraag is net voor je ook al gesteld (dus scroll even naar boven daarvoor). vervolgens scroll je helemaal naar beneden om het antwoord definitief te hebben

sq
Ik vind de standaardvermelding van de toepasselijke mappen van ´mijn albums´ bij elk album een enorm goede verbetering. Eindeloos vaak keek in naar de ´statistieken´per album om te zien of het album al in mijn albumlijst stond (van ´nog kopen´naar ´in bezit´ enz).

Don Cappuccino schreef:
Als ik een stem geef kan ik geen favoriete nummers meer aanklikken, maar als ik dan later naar dat album ga wel.

Dit heb ik dus ook!!!!

sq schreef:
Ik vind de standaardvermelding van de toepasselijke mappen van ´mijn albums´ bij elk album een enorm goede verbetering. Eindeloos vaak keek in naar de ´statistieken´per album om te zien of het album al in mijn albumlijst stond (van ´nog kopen´naar ´in bezit´ enz)

Dit heb ik dus ook!!!!

sq
Ineens een idee nu ik dit topic weer even heb doorgekeken: is het mogelijk om de csv-export, nu met artiest, titel en jaar ook uit te breiden met de velden land, genre en label? Ik kon zo snel niet vinden of dit al eens was gevraagd.

Dat lijkt mij ook wel wat. En ook een manier om in één keer al je stemmen te exporteren naar een csv-bestand.

sq
Dat laatste kan je natuurlijk oplossen door daar een aparte albumlijst van te maken.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Die vraag is net voor je ook al gesteld (dus scroll even naar boven daarvoor). vervolgens scroll je helemaal naar beneden om het antwoord definitief te hebben

Heb ze, sorry niet goed opgelet

Deze artiestenpagina kan worden samengevoegd met deze, zit alleen een verschil in leesteken tussen twee artiestennamen ('/' en '&').

Bvd.

Sietse
Ok, ik kom er niet uit mensen...hoe zit het met die updates sinds laatste bezoek...
Instellingen van de cookies doet helemaal niets.
Cookies verwijderen ook niet.

Het is alleen bij MuMe een probleem (heb MoM niet geprobeerd echter).

Jordy vraagje, vermoed ik...

Hier gaat bij mij iets mis met het corrigeren. Bij de twee leden moeten geen jaartallen staan aangezien die overeenkomen met start- en einddatum van de groep. Als ik die data echter probeer weg te halen wordt automatisch als jaartal 2010 ingevuld. Heb dit zowel voor in mijn Firefox als in mijn IE browser.

freddze schreef:
Jordy vraagje, vermoed ik...

L_T_B antwoordje.

zal er gelijk even naar kijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.