De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2010, 22:16 uur
dat van die scrollbalk staat reeds op de lijst met bekende punten, is in Safari ook
0
geplaatst: 12 september 2010, 23:24 uur
Als een toplijst maar een enkel album bevat wordt de toplijst van onderen niet gesloten door een zwarte lijn.
Zie bijvoorbeeld: hier.
Niet heel erg, en misschien is dit wel het enige geval waarin er uberhaupt een enkel album in een toplijst staat maar ik denk ik meld het maar even.
Zie bijvoorbeeld: hier.
Niet heel erg, en misschien is dit wel het enige geval waarin er uberhaupt een enkel album in een toplijst staat maar ik denk ik meld het maar even.
0
geplaatst: 13 september 2010, 10:42 uur
Kronos schreef:
willemusic schreef: heb ik dat getyped?
Taalfout !
Weer een taalfout overigens. Nu kan je het nog verbeteren.
willemusic schreef: heb ik dat getyped?
Taalfout !Weer een taalfout overigens. Nu kan je het nog verbeteren.
Omdat samenstellingen met type-... zoals typediploma ,typemachine enz.
steeds met een tussen-e gespeld worden, moet ik dan ook niet schrijven: ik type, jij typet, hij typet, i.p.v. ik typ, jij typt, enz.... dan wordt het deelwoord dus getyped.
Staat misschien raar, maar typefout wordt vaak ook onjuist als typfout gespeld.
Ik wilde in ieder geval niet getikt schrijven !
Voorstel: 13 oktober Typefoutdag !
0
geplaatst: 13 september 2010, 11:51 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 13 september 2010, 12:08 uur
De plaat staat ook terecht bij de compilaties.
0
geplaatst: 13 september 2010, 12:46 uur
Ozric Spacefolk schreef:
De plaat staat ook terecht bij de compilaties.
Mij maakt het verder niet uit, maar een compilatie van complete albums is volgens mij niet toegestaan. Om die reden is van Renaissance 'In the Beginning' verwijderd.De plaat staat ook terecht bij de compilaties.
0
titan (crew)
geplaatst: 13 september 2010, 12:56 uur
Svendra schreef:
een compilatie van complete albums is volgens mij niet toegestaan.
een compilatie van complete albums is volgens mij niet toegestaan.
Dat klopt.
0
Sietse
geplaatst: 13 september 2010, 13:24 uur
Sietse schreef:
Mogelijk het probleem opgelost...alle cookies verwijderd en lijkt hem nu wel te onthouden....
Mogelijk het probleem opgelost...alle cookies verwijderd en lijkt hem nu wel te onthouden....
Helaas toch niet...Ik snap niet waarom ik alleen op mijn laptop in Chrome een probleem heb met die updates sinds laatste bezoek (dus waarschijnlijk de cookies).
0
geplaatst: 13 september 2010, 13:57 uur
titan schreef:
En een compilatie van complete albums plus een handjevol nieuwe nummers?(quote)
Dat klopt.
0
geplaatst: 13 september 2010, 17:58 uur
Ik merk dat de link naar Moviemeter weg is, is dat de bedoeling? Ik gebruikte die nogal eens.
0
geplaatst: 13 september 2010, 18:04 uur
i.Ron S. schreef:
Ik merk dat de link naar Moviemeter weg is, is dat de bedoeling? Ik gebruikte die nogal eens.
Helemaal naar beneden scrollen doet wonderen

0
geplaatst: 13 september 2010, 18:39 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

0
geplaatst: 13 september 2010, 20:36 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Kunnen deze en deze samengevoegd worden?
Ik denk dat het probleem zit in de apostrofe die gebruikt wordt.
Ik weet niet welke wenselijk is.
Kunnen deze en deze samengevoegd worden?
Ik denk dat het probleem zit in de apostrofe die gebruikt wordt.
Ik weet niet welke wenselijk is.
Klopt, ik heb ze samengevoegd naar de tweede. De eerste was foutief denk ik.
Ok, verwijderd.
En ook deze verwijderd.
Dank voor het melden allemaal!
0
geplaatst: 13 september 2010, 22:41 uur
Rockfan schreef:
Hé waar zijn de links naar boek- en moviemeter gebleven ?
Hé waar zijn de links naar boek- en moviemeter gebleven ?
Die vraag is net voor je ook al gesteld (dus scroll even naar boven daarvoor). vervolgens scroll je helemaal naar beneden om het antwoord definitief te hebben

0
geplaatst: 13 september 2010, 22:55 uur
Ik vind de standaardvermelding van de toepasselijke mappen van ´mijn albums´ bij elk album een enorm goede verbetering. Eindeloos vaak keek in naar de ´statistieken´per album om te zien of het album al in mijn albumlijst stond (van ´nog kopen´naar ´in bezit´ enz).
0
geplaatst: 13 september 2010, 22:57 uur
Don Cappuccino schreef:
Als ik een stem geef kan ik geen favoriete nummers meer aanklikken, maar als ik dan later naar dat album ga wel.
Als ik een stem geef kan ik geen favoriete nummers meer aanklikken, maar als ik dan later naar dat album ga wel.
Dit heb ik dus ook!!!!
0
geplaatst: 13 september 2010, 22:58 uur
sq schreef:
Ik vind de standaardvermelding van de toepasselijke mappen van ´mijn albums´ bij elk album een enorm goede verbetering. Eindeloos vaak keek in naar de ´statistieken´per album om te zien of het album al in mijn albumlijst stond (van ´nog kopen´naar ´in bezit´ enz)
Ik vind de standaardvermelding van de toepasselijke mappen van ´mijn albums´ bij elk album een enorm goede verbetering. Eindeloos vaak keek in naar de ´statistieken´per album om te zien of het album al in mijn albumlijst stond (van ´nog kopen´naar ´in bezit´ enz)
Dit heb ik dus ook!!!!
0
geplaatst: 13 september 2010, 23:06 uur
Ineens een idee nu ik dit topic weer even heb doorgekeken: is het mogelijk om de csv-export, nu met artiest, titel en jaar ook uit te breiden met de velden land, genre en label? Ik kon zo snel niet vinden of dit al eens was gevraagd.
0
geplaatst: 13 september 2010, 23:29 uur
Dat lijkt mij ook wel wat. En ook een manier om in één keer al je stemmen te exporteren naar een csv-bestand.
0
geplaatst: 13 september 2010, 23:35 uur
Dat laatste kan je natuurlijk oplossen door daar een aparte albumlijst van te maken.
0
geplaatst: 13 september 2010, 23:42 uur
aERodynamIC schreef:
Die vraag is net voor je ook al gesteld (dus scroll even naar boven daarvoor). vervolgens scroll je helemaal naar beneden om het antwoord definitief te hebben
(quote)
Heb ze, sorry niet goed opgelet

0
geplaatst: 14 september 2010, 10:18 uur
0
Sietse
geplaatst: 14 september 2010, 17:38 uur
Ok, ik kom er niet uit mensen...hoe zit het met die updates sinds laatste bezoek...
Instellingen van de cookies doet helemaal niets.
Cookies verwijderen ook niet.
Het is alleen bij MuMe een probleem (heb MoM niet geprobeerd echter).
Instellingen van de cookies doet helemaal niets.
Cookies verwijderen ook niet.
Het is alleen bij MuMe een probleem (heb MoM niet geprobeerd echter).
0
geplaatst: 14 september 2010, 18:38 uur
Jordy vraagje, vermoed ik...
Hier gaat bij mij iets mis met het corrigeren. Bij de twee leden moeten geen jaartallen staan aangezien die overeenkomen met start- en einddatum van de groep. Als ik die data echter probeer weg te halen wordt automatisch als jaartal 2010 ingevuld. Heb dit zowel voor in mijn Firefox als in mijn IE browser.
Hier gaat bij mij iets mis met het corrigeren. Bij de twee leden moeten geen jaartallen staan aangezien die overeenkomen met start- en einddatum van de groep. Als ik die data echter probeer weg te halen wordt automatisch als jaartal 2010 ingevuld. Heb dit zowel voor in mijn Firefox als in mijn IE browser.
0
geplaatst: 14 september 2010, 19:02 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.