MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
opgelost?

links naar moviemeter staan wel onopvallend nu? ik zie ze nu pas en vroeg me af waar ze stonden.

Als ik me niet vergis kunnen wiki-links niet door users aangepast worden dus bij deze.
Bij het Sincerely Yours label (click) wordt er gelinkt naar een wiki-pagina van een album van de een of andere R&B girlgroup in plaats van naar de wiki-pagina van het label. Dit moet de juiste link zijn: click

Die links worden automatisch opgezocht, om de paar dagen opnieuw, en we moeten voor nu even accepteren dat het niet altijd klopt. Misschien ga ik in de toekomst nog wat mogelijkheden inbouwen om ze te corrigeren, zonder dat een automatisch scriptje dat een paar dagen later weer ongedaan maakt.

Oh, op zo een fiets. Voorlopig een gevalletje "jammer maar helaas" dus

Sietse
Jordy, heb jij misschien enig idee wat het kan zijn dat alleen Musicmeter de cookies het niet goed doen bij mij want ik ben totaal "out off ideas"...

EDIT: ook in FireFox hetzelfde probleem, dus niet alleen Chrome.

En alleen Musicmeter, niet op MoM.

Ik heb geen idee, er zijn bij een nieuw bezoek helemaal geen icoontjes geel bij de updates? maar je hoeft niet opnieuw in te loggen? "een nieuw bezoek" is dus het opvragen van een pagina na minimaal een uur inactief te zijn geweest, of door je browser helemaal af te sluiten en opnieuw te starten

Is het ook mogelijk op releasedata aan iemand anders dan T.O. door te geven? Hij is namelijk al 3 dagen niet actief geweest (wat toch best lang is voor een crewlid, of hij moet op een welverdiende vakantie zijn)?

CHIEP (crew)
Dat is eigenlijk iets dat zou verwijderd moeten worden. Je kan iedereen van de crew daar namelijk voor aanspreken . Een correctie indienen is ook een optie.

Oh, ik deed het nog altijd op de old school T.O.-manier .

Sietse
Jordy schreef:
Ik heb geen idee, er zijn bij een nieuw bezoek helemaal geen icoontjes geel bij de updates? maar je hoeft niet opnieuw in te loggen? "een nieuw bezoek" is dus het opvragen van een pagina na minimaal een uur inactief te zijn geweest, of door je browser helemaal af te sluiten en opnieuw te starten

Geen icoontje wordt geel maar ik blijf wel ingelogd.
Neem vandaag: gisteren rond 17 uur mijn laatste keer ingelogd tot nu. En idd geen gele icoontjes, dat terwijl ik niet opnieuw moet inloggen.

Ik heb al zolang problemen met het dropdown menu in de zoekfunctie. Dit werkt in veel gevallen niet goed. Ik zie dan wel de artiest en plaat staan. maar kan daar vervolgens niet op klikken. Ik zoek nu meestal via Google als ik daar de combinatie artiest + musicmeter intyp dan kom ik wel goed uit. Kunnen jullie dit niet verbeteren?

Sietse schreef:
(quote)

Geen icoontje wordt geel maar ik blijf wel ingelogd.
Neem vandaag: gisteren rond 17 uur mijn laatste keer ingelogd tot nu. En idd geen gele icoontjes, dat terwijl ik niet opnieuw moet inloggen.
Zijn die icoontjes normaal geel? Ik zie er altijd oranje in, of ben ik gewoon kleurenblind..

Sietse
Oranje, ook goed.
Ik zie ze nu niet dus moet op mijn geheugen af gaan

Het album Orion - Esperanza moet een eigen pagina krijgen:

Orion

Dat heeft het toch al?

Orion - Esperanza (2008)

Nee. De andere albums komen van een deense band die dance muziek maakt dus daarom lijkt het mij dat Orion - Esperanza een eigen pagina moet krijgen.

Orion

Heb het nu even voor jou gedaan, maar kan je zelf ook doen door via een correctie op de artiestenpagina een romeins cijfer achter de bandnaam te plaatsen. In dit geval een (II), want de (I) was ook al bezet door een Belgische folkband.

freddze schreef:
Orion

Heb het nu even voor jou gedaan, maar kan je zelf ook doen door via een correctie op de artiestenpagina een romeins cijfer achter de bandnaam te plaatsen. In dit geval een (II), want de (I) was ook al bezet door een Belgische folkband.

ok, thx.

Als ik op mijn muzieklog ga, loopt er iets mis bij mijn recentste stem:

(afbeelding)

Mogelijke verklaring is dat het een recente toevoeging is, of dat er nog geen berichten bij het album staan. De albumhoes wordt op de pagina van het album zelf wel probleemloos weergegeven.

Het gaat bij mij al een paar dagen mis bij het plaatsen van albums op Facebook. De plaatjes worden weer eens niet weergegeven. Nog meer mensen met hetzelfde probleem?

Ok, schijnt weer te werken nu.

De menig/recensie functie werkt niet.
Zou ik een maximum overschreden hebben?

En na opnieuw ingelogd te zijn gaat het wel goed.

GrafGantz schreef:
Ok, schijnt weer te werken nu.

En die mening moet ik weer herzien

Krijg je zo'n wit plaatje te zien met een "je mag niet hotlinken" melding, of kan de hoes helemaal niet ingeladen worden? ik heb persoonlijk nergens last van

dat van die ontbrekende kleine varianten van albumhoezen zal ik eerdaags naar kijken

@tuktak

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Jordy schreef:
Krijg je zo'n wit plaatje te zien met een "je mag niet hotlinken" melding, of kan de hoes helemaal niet ingeladen worden? ik heb persoonlijk nergens last van

dat van die ontbrekende kleine varianten van albumhoezen zal ik eerdaags naar kijken
Het eerste.

Nice, die nieuwe feature Staat wat mooier

Ben alleen de link kwijt van startpagina.

Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd rond accounts. Het beheren van je account is losgetrokken van de "Mijn MusicMeter" functionaliteiten, waar het een beetje te vol werd. Elke functionaliteit rond je account staat nu netjes op een eigen tabblad, in plaats van de oude situatie waar er 5 of 6 formulieren op je profielpagina stonden. Dit was redelijk onbegrijpelijk voor nieuwe gebruikers.

Daarnaast is het "ingelogd als" linkje verplaatst, het maakt nu meer deel uit van de rest van het design naar mijn mening. ik ergerde me aan de vreemde "zwevende" positie die het linkje had. Verder sluit de positie van het "ingelogd als" tekstje, alsmede de login/logout link, nu beter aan bij de standaard zoals je die op de meeste grote sites ziet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.