MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sinds de vernieuwde indeling van musicmeter verschijnt mijn gebruikersnaam niet meer automatisch als ik in de ruimte waar die ingevuld moet worden een paar keer klik (als je uitgelogd bent). Vond dat altijd wel makkelijk, plus wachtwoord werd onthouden, is ook niet meer zo. (IE 8 )

Tja, gebruikers hebben nooit zo'n hoog aanzien gehad dus op zich te begrijpen dat het nu taboe is. Ik vraag me sowieso af waarom gebruikers apart genoemd worden.

(Ik werk in de verslavingspsychiatrie dus ja bij gebruiker denk je dan al snel aan... ja precies...)

Misterfool
we zijn toch allemaal een beetje verslaafd aan muziek niet
Een drugs die we allemaal OORraal in nemen

Leuke vernieuwing, die meningen bij de nummer 1 van de rotatielijst!

Waarom kunnen we niet meer de recente stemmen van iemand bekijken? Dat was vaak nog een fijne functionaliteit om nieuwe dingen te leren kennen.
EDIT: Ik zie dat dit nog maar beperkt mogelijk is en dat het dus niet geheel onmogelijk is. Vanwaar deze verandering?

Het is nogal dubbelop, de informatie kun je ook lezen in het logboek van de gebruiker. Ik wilde het eigenlijk helemaal weghalen, maar dat bleek een te grote verandering voor sommigen.

Sietse
Ben ik de enige waarbij je in het zoekveld niets meer kunt aanklikken?
(ik gebruik Chrome).

Ik gebruik ook Chrome en heb er geen last van.

Het wordt wel eens vaker genoemd, ook op MovieMeter, maar op de Mac en met Vista kan ik de problemen met de laatste versie van Chrome niet nabootsen helaas.

Kan het decennium "10" ook toegevoegd worden aan het dropdown menu bij de toplijsten?

gaat op de lijst!

Misterfool
1 verbeterpunt zit er wel bij de nieuwe weergave van de no 1 van de rotatielijst. Het zou namelijk ook leuk zijn om toch het preciese gemiddelde in een oogopslag te kunnen zien. Wellicht dat het ergens nog bij te zetten valt?

En ik heb nog iets (kleins).

dDe rotatielijst is niet langer actief: het is langer dan 14 dagen geleden dat deze voor het laatst is aangepast.

"dDe"

Jan Keizer Anny Schilder
Als u voor 10 september besteld krijgt u een gesigneerd exemplaar!
Hopelijk hebben ze meer verstand van zingen

Als ik op de mening van orbit klik ("meer" op de homepage) wordt ik doorgelinkt naar pagina 19, terwijl de mening op pagina 20 staat (klik)

reptile71 schreef:
Sinds de vernieuwde indeling van musicmeter verschijnt mijn gebruikersnaam niet meer automatisch als ik in de ruimte waar die ingevuld moet worden een paar keer klik (als je uitgelogd bent). Vond dat altijd wel makkelijk, plus wachtwoord werd onthouden, is ook niet meer zo. (IE 8 )

Meer mensen die dat hebben?

reptile71 schreef:

Ja, dat heb ik ook.

Ik voel me al direct een stuk minder eenzaam, thanx.

reptile71 schreef:
(quote)

Niet iets waar ik iets aan kan doen, helaas.

Om enkele problemen met permalinks te verhelpen (o.a. op de home, maar ook elders) is het tijdelijk niet mogelijk om het aantal berichten per pagina aan te passen bij je instellingen, dit is nu voor iedereen standaard 30.

Dit werd door vrijwel niemand aangepast, dus ik vraag me af of het verlies erg groot is. Het maakt mijn leven in ieder geval veel makkelijker

Stijn_Slayer
Hier gaat iets héél erg mis:

Nirvana

Dat hoort gewoon bij deze (zonder foto van Cobain's Nirvana, en zonder Aberdeen): Nirvana

Toch?

Maar die Nirvana moet wel een (I) hebben.

Ik zou de huidige Nirvana (I) verwijderen en de Nirvana uit 1967 een (I) geven, klaar is Kees.

Zo klopt het weer toch?

Jordy schreef:
Het is nogal dubbelop, de informatie kun je ook lezen in het logboek van de gebruiker. Ik wilde het eigenlijk helemaal weghalen, maar dat bleek een te grote verandering voor sommigen.

Hmm... Ik weet het niet met het logboek, allicht heb je daar wel gelijk in dat dat beter werkt, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit.
Maar vooruit, jij bent de Grote Baas hè.

Stijn_Slayer
L_T_B schreef:
Zo klopt het weer toch?

Ik wilde net nieuwe albums toevoegen in mijn Top 10, maar het ging niet.
Sinds vanmiddag gebruik ik Firefox versie 4.0b6 (beta).
De volledige versie moet nog verschijnen.

Weet iemand misschien iets af van bepaalde plug-ins?

Toch even mijn mening geven over de vernieuwde voorpagina: met een google reclame bovenaan, een aan de zijkant (zeker als die ook nog eens uit een megagrote bewegende skyscraper bestaat) en dan al die reviewstukjes naast de albums voorop vind ik het wel wat druk geworden.
Aan de andere kant is het wel een leuk idee, die reviewstukjes. Het laat zien dat de site leeft. Ik zou er denk ik wel voor kiezen om de avatars van de gebruikers weg te laten. Dat is misschien toch al wat rustiger.

Stijn_Slayer
Ik zag vanochtend dat er op elke albumpagina standaard de prijzen bij verschillende zaken te zien waren. Nu is dat weer weg.

Wat mij betreft mag het weg blijven, het oogt veel te druk (net zoals reptile71 hierboven zegt over de voorpagina).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.