MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
haveman
Zie ik nou ook dat de user die tot voor kort de meeste stemmen had er niet meer is? Kan niet op ze naam komen, maar ben benieuwd waarom die weg is.

Timon is inderdaad weg ja. Ik weet niet of hij zich heeft uitgeschreven of geband is. Wat ik wel weet is dat hij heel veel stemmen had op albums die hij nooit beluisterd had.

titan (crew)
Hij heeft zichzelf uitgeschreven nadat de crew hem een ultimatum had gesteld om zijn dubieuze stemmen te verwijderen.

Oké, weet ik dat ook weer.
Blijft jammer van Skinny Fists.

Is Skinny Fists weg?

Stijn_Slayer
titan schreef:
Hij heeft zichzelf uitgeschreven nadat de crew hem een ultimatum had gesteld om zijn dubieuze stemmen te verwijderen.

Maar goed ook dan. Ik zag 'm hoog in die gebruikerslijst staan, maar op de site trof ik 'm nauwelijks.

Aan gebruikers die de boel bedonderen hebben we niets.

Is dit een bug in musicmeter?

(afbeelding)

Of is het om aan te geven dat Columbia een groot label is?

Sinds wanneer worden dubstep toevoegingen automatisch (door crewleden) aangemerkt als 'dance'? En sinds wanneer is dubstep automatisch dance?

chevy93 schreef:
Is dit een bug in musicmeter?

(afbeelding)

Of is het om aan te geven dat Columbia een groot label is?

Heb even in mijn albums gekeken en het komt bij veel meer labels voor groot en klein..

Kan er wel op klikken maar er gebeurt niets.......

gaat op de lijst!

Het is ook niet specifieks iets van Colubmia, want ik heb ook albums waarbij Columbia gewoon normaal weergeven wordt.

Het lukt me niet meer om m'n Top10 in te vullen.
Het album wordt wel gevonden en als ik dan verder TAB, komt de 'lege' tekst voer een deel van de titel in weer terug. Ook een album aankliken werkt niet.
Ook als ik albums kies die eerder in m'n Top10 stonden, werkt dat niet.
Hoe wel?

Dit is waarschijnlijk al eerder besproken,maar wanneer je albums toevoegt kom je echt genres tekort.

bv; Dvar ->Darkwave

Dat kan ik dus echt niet invoeren in één van de weinige genres.

Ik wil geen wildgroei aan genres creëren,maar er zouden gerust enkele genres mogen bijkomen.

Ik heb het gevoel dat mijn correcties niet aankomen bij de crew, kan dat kloppen?

Er staan er nu geen van jou bij nee.

Vreemd. Ik heb vandaag nog twee correcties voorgesteld. Ik probeer het eens opnieuw.
EDIT: Und jezt?

Jetzt staan er een stuk of 5, 6.

Dubbel, deze zonder hoes kan weg (wegens gelijktijdig goedgekeurd waarschijnlijk)

Ik heb ze verwijderd.

Zou het kunnen dat er wat is misgegaan bij het toevoegen van 2 EP's?
Ik had ze nl. al vroeger ingestuurd dan Dr. Lektroluv - Live at Lowlands, maar die is al wel goedgekeurd geweest.

Het betrof Sound of Stereo's Helium EP & Highbloo's Fakirology EP.

Die staan nog in de wachtrij. Wel behoorlijk bovenaan inmiddels.

De dance/electronic gaat even wat langzamer nu, omdat een van de crewleden die daarover gaat op vakantie is. Ik bemoei me ook wel eens met die genres, maar de laatste tijd heb ik het te druk om me ook nog met de toevoegingen bezig te houden.

Zijn er meer users waarbij de computer (tijdelijk) vastloopt als het volledige release overzicht van een bepaald jaar wordt opgevraagd?

Misschien een idee om het per maand, per jaar in te delen?
Of het mogelijk is weet ik niet, maar ik merk bij mijzelf (en ik weet het ook van enkele andere users), dat ik de lijst van dit jaar maar niet meer open omdat de computer dan mega vertraagt.

Etiul schreef:
Zijn er meer users waarbij de computer (tijdelijk) vastloopt als het volledige release overzicht van een bepaald jaar wordt opgevraagd?

Dat is bij mij al maanden, zo niet meer dan een jaar zo.

tangmaster

Bij mij nooit anders geweest.

ik zal er eens naar kijken, ik probeer inderdaad te vermijden dat er van dat soort enorm grote/lange pagina's bestaan op de sites

Jordy schreef:
ik zal er eens naar kijken, ik probeer inderdaad te vermijden dat er van dat soort enorm grote/lange pagina's bestaan op de sites

Waarom niet vraag/prompt naar user - query resulteert in te veel hits om te tonen; formuleer nwe query - of als je dat wilt, wordt query-resultaat pagewise weergegeven.

Ik hou er persoonlijk niet van om de gebruiker allerlei prompts voor te schotelen, de site moet m.i. zelf gewoon overzichtelijke pagina's produceren. Per maand lijkt me daarbij een aardig idee.

Jordy schreef:
Ik hou er persoonlijk niet van om de gebruiker allerlei prompts voor te schotelen, de site moet m.i. zelf gewoon overzichtelijke pagina's produceren. Per maand lijkt me daarbij een aardig idee.

Niet om kritisch te zijn, maar ik denk dat je dan in december heel veel gaat krijgen; een tweede punt is dat je meestal niet meer precies de releasemaand weet; en een derde punt is dat de genre-indeling niet optimaal is.

Alfabetisch wellicht dan - met weglating van lidwoord (The, A etc)?

Of wellicht een gepagineerd overzicht, met 200 (ik noem maar een aantal) releases per pagina. Of alleen de eerste 200 releases weergeven en dan onderin een knopje "more" zoals bij Twitter, zodat je niet alles in één keer laadt. Facebook heeft iets soortgelijks ("toon oudere berichten").

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.