MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Dat is op die manier zichtbaar voor niet-ingelogde personen. Ik begrijp wel dat je dat soort dingen liever niet ziet, maar als er geen geld binnen komt moet ik de site helaas opheffen.

Even een huishoudelijke mededeling.

De site maakt hier en daar gebruik van Javascript. Onder andere de zoekbox rechtsboven, het stemmen, Mijn Albums, en nog wat dingetjes. Bij het bouwen van deze dingen gebruik ik een "library" genaamd MooTools, die me het leven daarbij makkelijk maakt.. Deze library heb ik zojuist geupgrade naar de laatste versie.

- er is kans op nieuwe bugjes, hoor graag als je iets tegen komt

- de "geile" grafische weergave van Mijn Albums is helaas niet meer beschikbaar

- ik hoop eigenlijk dat de site hu ook in IE9 beta goed werkt, kan iemand dat testen?

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
Dat is op die manier zichtbaar voor niet-ingelogde personen. Ik begrijp wel dat je dat soort dingen liever niet ziet, maar als er geen geld binnen komt moet ik de site helaas opheffen.

Ah, dan was het daarom. Ik ben normaliter altijd ingelogd, dus verder geen probleem.

Jordy schreef:

- ik hoop eigenlijk dat de site hu ook in IE9 beta goed werkt, kan iemand dat testen?
Ik wilde het wel testen, maar mijn pc moet weer opnieuw opgestart worden om de beta te kunnen gebruiken
Wat is IE toch ook een belabberde browser.

Jordy schreef:
- er is kans op nieuwe bugjes, hoor graag als je iets tegen komt

Als ik een bericht van mezelf wil editten,
schuift het schermpje naar rechts op en moet ik onderaan
naar rechts scrollen om de "wijzigen" knop te vinden.

Stijn_Slayer
Als ik op een albumpagina een album aan 'mijn albums' wil toevoegen loopt dit ook niet helemaal soepel. De mogelijkheden lopen dan door de tracklist heen.

Stijn_Slayer schreef:
Als ik op een albumpagina een album aan 'mijn albums' wil toevoegen loopt dit ook niet helemaal soepel. De mogelijkheden lopen dan door de tracklist heen.

The same here.
Het werkt overgins wel gewoon.

dat is in IE8, allebei deze problemen?

Stijn_Slayer
Ik heb IE8 ja.

volgens mij is het verholpen?

Kan het zijn dat er mobiel (HTC - HD2; en iPhone) wat vertraging is; m.n. dieper liggende zaken (pm's etc.) laden niet of heel traag.

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
volgens mij is het verholpen?

Ja.

Op de homepage staan bij de albums tegenwoordig korte voorproefjes van recensies, met een linkje 'meer...'. Deze linkt bij mij echter alleen goed als de recensie op pagina 1 staat bij het album omdat hij altijd linkt naar /album/xxxxxx/info/0#xxx (waarbij die 0 dus voor pagina 1 staat).

Geen idee wat er aan de hand is, maar de homepage vergt zeker 5 seconden om te laden, subpagina's nog langer en sommige laden zelfs helemaal niet (I.E 8.*).

Op die manier heb je al gauw een uur half nodig om even 5 minuten op MuMe te neuzen.

Plaatsen vergt ook zeker 5 seconden, voor je verder kunt gaan. Er zijn nu ca 65 users op de site - dus overbelasting kan het niet zijn.

We zijn er weer.

Is het na uren proberen eindelijk gelukt de site te bereiken, lees je een bericht van Mjuman dat het maarliefst 5 seconden duurt de site te laden. Tsja.

Het werkt inderdaad niet helemaal soepel, hopelijk is het snel opgelost.

herman schreef:
@Mjuman: ik heb er eigenlijk helemaal niet op gekund, de hele ochtend. Dus die 5 seconden valt wel mee.

Als ik het raam uit kijk, zie ik het KPN-gebouw op nog geen km afstand - dus dat scheelt

Ik heb 15 min. een 'wankel' MuMe gehad, daarna niets meer! Nu dus weer wel.

Ah, pas ik net mijn bericht aan. Ach ja.

Ik zit 2 kilometer van hoofdkantoor in Den Haag. Die kilometer maakt blijkbaar een aardig verschil.

Het zal vast al wel voorgesteld zijn, maar ik zie het niet staan bij de bekende ideeënlijst. Kan er een extra zoekfunctie komen? nl. het alleen zoeken op reguliere/live/verzamel-albums.

Ik kwam er vanochtend inderdaad ook een tijdje niet op, nu geen problemen meer, geloof ik.

Stijn_Slayer
Hetzelfde als Bertus.

Misschien al lang bekend, maar ik meld het toch even:

Als je een album toevoegt met een weinig originele titel, is er soms onder de zin "Let op! Kijk, om dubbele toevoegingen te voorkomen, eerst goed etc. " onvoldoende ruimte om alle gelijkende albums weer te geven. De check om dubbele plaatsing te voorkomen is dan niet waterdicht.

Ik heb een irritant probleem bij het toevoegen van albums. Als ik bij de tracktitels de tracks invul, dan gaat het soms fout zie plaatje:

(afbeelding)

Tijdens het invullen van de tracks gaat het fout en verdwijnt de optie track toevoegen en kan ik het album ook niet versturen.

Ik gebruik IE8.

Kim Wilde - Teases & Dares (1984)

Bij dit album is bonustrack 11 zichtbaar. Er staat geen * bij.
Als je de bonustracklijst openklapt verschijnt er wel een * naast.
En als je wil corrigeren staat track 11 ook al met * aangevinkt.

Maar hij blijft dus zichtbaar zonder * als je de bonustracklijst verbergt.

tuktak
de releasedatum pagina was mijn favoriete pagina, maar deze is nu wel heel onoverzichtelijk geworden.

ik mis ook het kopje met de belangrijke albums die binnenkort uit gaan komen. allemaal onder verschillende tabs, echt too much info allemaal. jammer. ik mis een samenvattende pagina.

(afbeelding)

op 1okt deze op MuMe Pet Shop Boys - Ultimate (2010)

Maar helaas per 8 okt gewoon nog maar een keer...

Pet Shop Boys - Ultimate (2010)

Er staat in ieder geval één raar taalfoutje op de nieuwe pagina met releasedata:

Vanaf Belle and Sebastian Write About Love van Belle and Sebastian (, 50 stemmen) ligt vanaf maandag 11 oktober in de winkel.

Ik vind 'm trouwens wel mooi zo! Veel zinniger dan alleen een lijst met titels, wat mij betreft.

dazzler schreef:
Kim Wilde - Teases & Dares (1984)

Bij dit album is bonustrack 11 zichtbaar. Er staat geen * bij.
Als je de bonustracklijst openklapt verschijnt er wel een * naast.
En als je wil corrigeren staat track 11 ook al met * aangevinkt.

Maar hij blijft dus zichtbaar zonder * als je de bonustracklijst verbergt.

Het is dan ook track 17 die je moet hebben. Inmiddels gecorrigeerd.

Ik heb hier trouwens nog geen reactie op gekregen:

Op de homepage staan bij de albums tegenwoordig korte voorproefjes van recensies, met een linkje 'meer...'. Deze linkt bij mij echter alleen goed als de recensie op pagina 1 staat bij het album omdat hij altijd linkt naar /album/xxxxxx/info/0#xxx (waarbij die 0 dus voor pagina 1 staat).

Ik ga dat eens uitzoeken, het is niet altijd want nu staat het wel goed, toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.