De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 15:13 uur
Het moet wel aan mij liggen, want steeds als ik hier kom is de site zo traag als wat. Ben weer snel weg.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 15:20 uur
De site komt hier langzaam opgang, maar niet te vroeg juichen.
0
Benno
geplaatst: 23 oktober 2010, 15:27 uur
Wel jammer dat de site zo traag is. Aan de andere kant: nu weet ik wel waar ik de laatste film met J. Lopez kan kopen. En waar ik goedkoop sushi kan eten in Zoetermeer. Het is een afweging.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 16:44 uur
Sinds vanmiddag staan mijn CD'tjes weer op artiest/release
, want je moet toch wat.
, want je moet toch wat.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 17:31 uur
Hier schiet het ook voor geen meter op 5 minuten per post is nog vrij snel.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 17:39 uur
Justus18 schreef:
, want je moet toch wat.
, want je moet toch wat. 
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 20:20 uur
Deze staat er 2 keer op:
The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)
The Ghost Of A Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)
Weinig tijdsverschil in toevoegen en bij de ene 2 stemmen plus commentaar en de andere niets.
Aan de collega mods hier maar een beslissing te nemen
The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)
The Ghost Of A Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)
Weinig tijdsverschil in toevoegen en bij de ene 2 stemmen plus commentaar en de andere niets.
Aan de collega mods hier maar een beslissing te nemen

0
geplaatst: 23 oktober 2010, 21:11 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 23:23 uur
Chameleon Day schreef:
En wat was er nu aan de hand?
En wat was er nu aan de hand?
Geen idee eigenlijk, heb er niet veel van meegekregen. Waarschijnlijk wat probleempjes ergens op een lijntje tussen de server en de rest van het internet
kan een keer gebeuren
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 23:33 uur
Werd het lijntje soms sneller opgesnoven dan het werd aangevuld of was de helpdesk-vrouw op Reis?
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 12:45 uur
M.b.t. een zwaar irritante ervaring: Bij het toevoegen van een album, waarbij ik alles erin had gezet, naam, artiest, tijdsduur en de gehele reutemeteut (3 cd's) ik op verstuur klik en dan de berichtgeving krijg: Om van deze functie gebruik te kunnen maken moet ik ingelogd zijn.....WTF!!! Terwijl ik gewoon ingelogd was!! Kan beter mijn neuskeutels tellen dan deze tijdverkwisting, omdat ik het leuk vind om iets bij te dragen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 oktober 2010, 13:08 uur
Ik heb het vorig jaar geloof ik al een keer gemeld, maar bij het toevoegen van een album werkt de functie om een track te verwijderen niet (althans, bij mij niet).
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 13:46 uur
Madjack71 schreef:
M.b.t. een zwaar irritante ervaring: Bij het toevoegen van een album, waarbij ik alles erin had gezet, naam, artiest, tijdsduur en de gehele reutemeteut (3 cd's) ik op verstuur klik en dan de berichtgeving krijg: Om van deze functie gebruik te kunnen maken moet ik ingelogd zijn.....WTF!!! Terwijl ik gewoon ingelogd was!! Kan beter mijn neuskeutels tellen dan deze tijdverkwisting, omdat ik het leuk vind om iets bij te dragen.
Vervelend, dit kun je voorkomen door bij het inloggen aan te vinken dat je voortaan automatisch ingelogd wil blijven.
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 13:46 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb het vorig jaar geloof ik al een keer gemeld, maar bij het toevoegen van een album werkt de functie om een track te verwijderen niet (althans, bij mij niet).
Wellicht een Internet Explorer probleem, gaat op de lijst om daar eens naar te kijken
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 13:48 uur
Editoor schreef:
Ik ben weer een cd aan het toevoegen en nadat ik de tracks heb ingevoerd is het met geen mogelijkheid meer te verzenden, doordat de "links" de layout verpest. Ik stop voorlopig even met toevoegen totdat dit probleem opgelost is.
Ik ben weer een cd aan het toevoegen en nadat ik de tracks heb ingevoerd is het met geen mogelijkheid meer te verzenden, doordat de "links" de layout verpest. Ik stop voorlopig even met toevoegen totdat dit probleem opgelost is.
Ik heb hier laatst een keer naar gekeken, en kon (ook met Internet Explorer) geen problemen nabootsen. Ik zal er toch nog eens uitgebreid naar kijken, als je evt. meer info hebt is het welkom. Je kunt altijd in een van de tekstvelden gaan staan en dan op "enter" drukken, dan wordt het formulier als het goed is ook verzonden.
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 14:21 uur
Jordy schreef:
Wellicht een Internet Explorer probleem, gaat op de lijst om daar eens naar te kijken
(quote)
Heeft bij mij eigenlijk ook nooit goed gewerkt en ik werk altijd op de laatste versie van Firefox.
Het enige wat er gebeurt als ik op die verwijder knop druk is dat de titel, gastartiesten en tijdsduur worden gewist. De track zelft blijft dan wel gewoon staan (leeg, tenzij er een artiest is ingevuld, dan blijft die ook nog staan).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2010, 21:56 uur
Als we het dan toch over "wellicht IE-problemen"-hebben. Naast de rotatielijst en de persoonlijke top tien zie ik een soort mini-pijltjes omhoog en omlaag. Er gaat een suggestie vanuit als dat je er op zou kunnen klikken en op die manier een plaat een positie omhoog of omlaag zou kunnen schuiven. Dat heeft bij mij echter in vijf jaar MusicMeter en diverse IE-versies nog nooit gewerkt...
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 21:58 uur
Nee, je moet er niet op klikken, je moet ermee schuiven. 
Je houdt je muis op die pijltjes, muis ingedukt houden en omhoog/omlaag schuiven.

Je houdt je muis op die pijltjes, muis ingedukt houden en omhoog/omlaag schuiven.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2010, 22:02 uur
Arrie schreef:

Top! Weer wat geleerd.

0
geplaatst: 24 oktober 2010, 22:09 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2010, 13:13 uur
goh, we hebben weer een nieuw lid... http://www.musicmeter.nl/user/38639
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.