MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Het moet wel aan mij liggen, want steeds als ik hier kom is de site zo traag als wat. Ben weer snel weg.

De site komt hier langzaam opgang, maar niet te vroeg juichen.

Benno
Wel jammer dat de site zo traag is. Aan de andere kant: nu weet ik wel waar ik de laatste film met J. Lopez kan kopen. En waar ik goedkoop sushi kan eten in Zoetermeer. Het is een afweging.

Sinds vanmiddag staan mijn CD'tjes weer op artiest/release , want je moet toch wat.

Hier schiet het ook voor geen meter op 5 minuten per post is nog vrij snel.

Justus18 schreef:
Sinds vanmiddag staan mijn CD'tjes weer op artiest/release , want je moet toch wat.

Hier lijkt het terug in orde.

Jaaaa de site doet het weer

En wat was er nu aan de hand?

Deze staat er 2 keer op:

The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)

The Ghost Of A Saber Tooth Tiger - Acoustic Sessions (2010)

Weinig tijdsverschil in toevoegen en bij de ene 2 stemmen plus commentaar en de andere niets.

Aan de collega mods hier maar een beslissing te nemen

aERodynamIC schreef:
Aan de collega mods hier maar een beslissing te nemen

Opgelost.

Chameleon Day schreef:
En wat was er nu aan de hand?

Geen idee eigenlijk, heb er niet veel van meegekregen. Waarschijnlijk wat probleempjes ergens op een lijntje tussen de server en de rest van het internet kan een keer gebeuren

Werd het lijntje soms sneller opgesnoven dan het werd aangevuld of was de helpdesk-vrouw op Reis?

M.b.t. een zwaar irritante ervaring: Bij het toevoegen van een album, waarbij ik alles erin had gezet, naam, artiest, tijdsduur en de gehele reutemeteut (3 cd's) ik op verstuur klik en dan de berichtgeving krijg: Om van deze functie gebruik te kunnen maken moet ik ingelogd zijn.....WTF!!! Terwijl ik gewoon ingelogd was!! Kan beter mijn neuskeutels tellen dan deze tijdverkwisting, omdat ik het leuk vind om iets bij te dragen.

Stijn_Slayer
Ik heb het vorig jaar geloof ik al een keer gemeld, maar bij het toevoegen van een album werkt de functie om een track te verwijderen niet (althans, bij mij niet).

Madjack71 schreef:
M.b.t. een zwaar irritante ervaring: Bij het toevoegen van een album, waarbij ik alles erin had gezet, naam, artiest, tijdsduur en de gehele reutemeteut (3 cd's) ik op verstuur klik en dan de berichtgeving krijg: Om van deze functie gebruik te kunnen maken moet ik ingelogd zijn.....WTF!!! Terwijl ik gewoon ingelogd was!! Kan beter mijn neuskeutels tellen dan deze tijdverkwisting, omdat ik het leuk vind om iets bij te dragen.

Vervelend, dit kun je voorkomen door bij het inloggen aan te vinken dat je voortaan automatisch ingelogd wil blijven.

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb het vorig jaar geloof ik al een keer gemeld, maar bij het toevoegen van een album werkt de functie om een track te verwijderen niet (althans, bij mij niet).

Wellicht een Internet Explorer probleem, gaat op de lijst om daar eens naar te kijken

Editoor schreef:
Ik ben weer een cd aan het toevoegen en nadat ik de tracks heb ingevoerd is het met geen mogelijkheid meer te verzenden, doordat de "links" de layout verpest. Ik stop voorlopig even met toevoegen totdat dit probleem opgelost is.

Ik heb hier laatst een keer naar gekeken, en kon (ook met Internet Explorer) geen problemen nabootsen. Ik zal er toch nog eens uitgebreid naar kijken, als je evt. meer info hebt is het welkom. Je kunt altijd in een van de tekstvelden gaan staan en dan op "enter" drukken, dan wordt het formulier als het goed is ook verzonden.

Jordy schreef:
(quote)

Wellicht een Internet Explorer probleem, gaat op de lijst om daar eens naar te kijken

Heeft bij mij eigenlijk ook nooit goed gewerkt en ik werk altijd op de laatste versie van Firefox.
Het enige wat er gebeurt als ik op die verwijder knop druk is dat de titel, gastartiesten en tijdsduur worden gewist. De track zelft blijft dan wel gewoon staan (leeg, tenzij er een artiest is ingevuld, dan blijft die ook nog staan).

Stijn_Slayer
Inderdaad .

okee duidelijk

Casartelli (moderator)
Als we het dan toch over "wellicht IE-problemen"-hebben. Naast de rotatielijst en de persoonlijke top tien zie ik een soort mini-pijltjes omhoog en omlaag. Er gaat een suggestie vanuit als dat je er op zou kunnen klikken en op die manier een plaat een positie omhoog of omlaag zou kunnen schuiven. Dat heeft bij mij echter in vijf jaar MusicMeter en diverse IE-versies nog nooit gewerkt...

Nee, je moet er niet op klikken, je moet ermee schuiven.
Je houdt je muis op die pijltjes, muis ingedukt houden en omhoog/omlaag schuiven.

Pijltjes? Mis ik iets?

CHIEP (crew)
Een boog?

En serieus: ik ben ook niet mee .

Casartelli (moderator)
Arrie schreef:
Nee, je moet er niet op klikken, je moet ermee schuiven.
Je houdt je muis op die pijltjes, muis ingedukt houden en omhoog/omlaag schuiven.

Top! Weer wat geleerd.

hoi123 schreef:
Pijltjes? Mis ik iets?

Als je je top 10 of rotatielijst bewerkt, zie je die.

Oh, die heb ik nooit opgemerkt. Danku.

goh, we hebben weer een nieuw lid... http://www.musicmeter.nl/user/38639

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:48 uur

geplaatst: vandaag om 20:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.