De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 11:11 uur
The Sound of Philadelphia - Funk, Soul & the Roots of Disco 1965-73 (2004)
sorry dubbel, deze kan er weer af
sorry dubbel, deze kan er weer af
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 13:12 uur
blijkbaar al weg (al dan niet onder dwang) en ook weer opgelost!
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 13:35 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 12:34 uur
Gaat die koppeling met Facebook ooit nog werken? Heb er hier eerder over geklaagd toen ie het dan weer wel en dan weer niet deed maar nu geeft het al weken op rij problemen.
Voor de duidelijkheid maar eens een plaatje geupload van het resultaat. Nou ja, het gaat dus om een gebrek aan een plaatje...

Het is dus de bedoeling dat je de hoes ook ziet...
Voor de duidelijkheid maar eens een plaatje geupload van het resultaat. Nou ja, het gaat dus om een gebrek aan een plaatje...

Het is dus de bedoeling dat je de hoes ook ziet...
0
Sietse
geplaatst: 30 oktober 2010, 12:39 uur
Ik ben het met GrafGantz eens. Is erg jammer dat ie dat niet goed doet.
0
geplaatst: 1 november 2010, 11:07 uur
hier gaat iets niet goed:
Noorwegen
Pop
Label: Crammed
1.According to Wikipedia (Http://en.wikipedia.org / Wiki / Birds_of_Passage ), the Album Was Released in Europe in 1989
Noorwegen
Pop
Label: Crammed
1.According to Wikipedia (Http://en.wikipedia.org / Wiki / Birds_of_Passage ), the Album Was Released in Europe in 1989
0
geplaatst: 1 november 2010, 12:58 uur
@jelmer, freddze & Paalhaas: dank voor het melden, heb de dubbele toevoegingen verwijderd.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 november 2010, 21:09 uur
Ik ben bezig met het bijwerken van mijn platenverzameling (cd en vinyl) op MuMe, voor de liefhebbers natuurlijk en ook voor mezelven. Een aantal dingen kan ik op MuMe niet kwijt en ik dacht dat er ergens een topic bestond waarin gesproken werd over programma's ivm het bijhouden van albumlijsten. Mijn dankbaarheid is al onderweg naar de persoon die mij de juiste weg kan wijzen... want het geheugen wil al eens haperen en dingen dubbel kopen vind ik ook zonde van de hardverdiende euro's.
0
geplaatst: 1 november 2010, 21:19 uur
MuMe doet al een tijd (week?) lang verschrikkelijk sloom en hapert aan alle kanten. Wat is dit?
0
geplaatst: 1 november 2010, 22:08 uur
Nee, de andere website die ik bezoek doet het nog prima.
Maar serieus, alleen MuMe doet dit. Heeft iemand een oplossing? heb DNS al geflushed, andere browser geprobeerd...
Maar serieus, alleen MuMe doet dit. Heeft iemand een oplossing? heb DNS al geflushed, andere browser geprobeerd...
0
geplaatst: 1 november 2010, 22:11 uur
Sir Spamalot schreef:
Een aantal dingen kan ik op MuMe niet kwijt en ik dacht dat er ergens een topic bestond waarin gesproken werd over programma's ivm het bijhouden van albumlijsten.
Een aantal dingen kan ik op MuMe niet kwijt en ik dacht dat er ergens een topic bestond waarin gesproken werd over programma's ivm het bijhouden van albumlijsten.
Bedoel je dit topic?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 november 2010, 22:20 uur
Bedankt voor het aanwijzen van de juiste topic Paul! Ik heb twee mappen op MusicMeter: vinyl en cd. Via csv en openen in excel heb ik alle typwerk kunnen uitsparen. Dat kan ik op mijn gsm zetten en bij twijfel raadplegen. Handige tool, dat exporteren naar kladblok!
0
geplaatst: 2 november 2010, 15:31 uur
Ik kan niet meer stemmen. Wou hierjuist stemmen op het nieuwe album van The Knife maar ik kan de sterretjes niet aanduiden. Ik heb het ook geprobeerd via 'genereer stemtabel' daar lukt het wel maar eens ik in mijn 'recente stemmenlijst' ga kijken staat het er niet bij. Ligt dit aan mijn pc of...?
0
geplaatst: 4 november 2010, 11:59 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toelaten van klassieke muziek
0
geplaatst: 4 november 2010, 12:06 uur
@Herman: in de verhuismodus? Je bent lekker aan 't verplaatsen 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 november 2010, 07:10 uur
Ik denk dat deze artiestenpagina weg mag. We hebben al UFO zonder puntjes.
0
geplaatst: 6 november 2010, 07:54 uur
Katerine - Les creatures-L'homme a 3 Mains (1999)
is een bundeling van twee albums, dus niet toegestaan.
Katerine - Les Créatures (1999)
Katerine - L'Homme a 3 Mains (1999)
is een bundeling van twee albums, dus niet toegestaan.
Katerine - Les Créatures (1999)
Katerine - L'Homme a 3 Mains (1999)
0
geplaatst: 6 november 2010, 17:18 uur
Ik stoor me steeds meer aan het feit dat ik niet weet of het een verzamel- of een livealbum is. Soms is het heel makkelijk terug te vinden in de comments, maar soms staat het gewoon nergens...
Nu weet ik dat het een heleboel werk is, maar hoe langer hiermee gewacht wordt, des te meer werk wordt het. Wellicht op z'n minst een mogelijkheid om de albums die vanaf nu toegevoegd worden, een dergelijke tag mee te geven. Dan wordt het werk er iig niet meer op.
Nu weet ik dat het een heleboel werk is, maar hoe langer hiermee gewacht wordt, des te meer werk wordt het. Wellicht op z'n minst een mogelijkheid om de albums die vanaf nu toegevoegd worden, een dergelijke tag mee te geven. Dan wordt het werk er iig niet meer op.
0
geplaatst: 6 november 2010, 23:36 uur
Ja, want behalve de bundeling van drie albums staan er ook 14 nieuwe nummers op.
0
geplaatst: 7 november 2010, 04:46 uur
FlyLo schreef:
Je kan ook op corrigeren klikken en het daar aflezen.
Je kan ook op corrigeren klikken en het daar aflezen.
Nee toch? Dan staat er "verzamel/live" en weet je nog steeds niet welke van de twee het is. Vooral bij wat grotere discografieën zou het wel fijn zijn als de live- en verzamelalbums los van elkaar stonden, maar het is wel een flinke klus alles te corrigeren (als een splitsing ueberhaupt zou worden doorgevoerd).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 november 2010, 13:32 uur
Vele handen maken dan weer betrekkelijk licht werk...
0
geplaatst: 7 november 2010, 13:35 uur
Precies, net als toen bij het toevoegen van de missende labels alle albums op een rij en verdelen maar. Is in een weekje gepiept denk ik. Zou wel een enorme verbetering van de site zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.