De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 08:05 uur
Nee, ik heb helemaal niets tegen hiphop als muzikale stroming, waarom zou ik, maar wel iets tegen discrimatie, haatzaaierij, racisme en oproepen tot geweld dat door een (misschien klein) deel van hiphopartiesten wordt verspreid.
Het is zeer jammer dat zij deze muziekstroming dan zo'n slecht imago bezorgen. Ik vind dan ook dat daar geen platform aan moet worden geboden. Er is al genoeg agressie en geweld in de wereld en muziek zou juist moeten verbroederen.
Het is zeer jammer dat zij deze muziekstroming dan zo'n slecht imago bezorgen. Ik vind dan ook dat daar geen platform aan moet worden geboden. Er is al genoeg agressie en geweld in de wereld en muziek zou juist moeten verbroederen.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 09:31 uur
Ik ben ook geen fan van dergelijke hiphop, maar dit is totaal geen issue op MuMe. Dit soort hiphop kom je eigenlijk niet of nauwelijks tegen op de site. Er wordt in ieder geval geen aandacht aan besteed.
Het is puur gewoon de (bijna-)slowchat die je tegenkomt bij albums waar voornamelijk jongere users naar luisteren. Ik had ook Kane of Justin Bieber kunnen noemen.
Het is puur gewoon de (bijna-)slowchat die je tegenkomt bij albums waar voornamelijk jongere users naar luisteren. Ik had ook Kane of Justin Bieber kunnen noemen.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 09:35 uur
Waarom staat dit prachtige , nieuwste album van Southside Johnny and The Asbury Jukes - Pills and Ammo (2010) apart en is het niet toegevoegd aan de discografie van Southside Johnny & The Asbury Jukes ?
0
aslan (crew)
geplaatst: 21 oktober 2010, 11:49 uur
vanwege de verschillende schrijfwijzes: '&' en 'and'
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 12:03 uur
Beste Aslan , mijn hartelijke dank voor jouw zeer verhelderende antwoord 
Mijn vervolgvraag luidt dan ook : wie is zo vriendelijk om dit zo prachtige album toe te voegen aan de discografie van Southside Johnny &The Asbury Jukes ?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank !

Mijn vervolgvraag luidt dan ook : wie is zo vriendelijk om dit zo prachtige album toe te voegen aan de discografie van Southside Johnny &The Asbury Jukes ?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank !

0
aslan (crew)
geplaatst: 21 oktober 2010, 12:12 uur
je kan dat zelf, George, m.b.v. 'Corrigeren' bij het album; daarna gewoon de 'and' in de artiestnaam veranderen in '&' en versturen
maar bij deze is het in orde!
maar bij deze is het in orde!
0
Nicci
geplaatst: 21 oktober 2010, 16:55 uur
Poa schreef:
Ik bekijk MuMe ook altijd op een iPad. Je kunt stemmen door je vinger op het sterrenselecteergedeelte te zetten en dan naar rechts te slepen.
Ik bekijk MuMe ook altijd op een iPad. Je kunt stemmen door je vinger op het sterrenselecteergedeelte te zetten en dan naar rechts te slepen.
Het videootje hieronder verklaart het. Zo werkt het inderdaad. Bedankt.
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 00:10 uur
Als je googled op 'musicmeter' dan krijg je in het resultaat een keuzelijstje waaronder Caius S. Dat is een user. Vast een hele belangrijke dat hij daarbij staat.
(foutje denk ik...)
(foutje denk ik...)
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 15:35 uur
Ligt het aan mij of vertragen de Google-ads de boel behoorlijk de afgelopen twee dagen?
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 16:17 uur
reptile71 schreef:
Als je googled op 'musicmeter' dan krijg je in het resultaat een keuzelijstje waaronder Caius S. Dat is een user. Vast een hele belangrijke dat hij daarbij staat.
(foutje denk ik...)
(foutje denk ik...) Foutje van Google wellicht, ik heb daar geen invloed op.
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 16:18 uur
Gajarigon schreef:
*knip*
*knip*
Svp geen tips geven over hoe je deze site financieel de afgrond in kunt helpen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 22 oktober 2010, 16:40 uur
Jordy schreef:
Foutje van Google wellicht, ik heb daar geen invloed op.
(quote)
Foutje van Google wellicht, ik heb daar geen invloed op.
Of er is vanuit andere websites veelvuldig naar het gebruikersprofiel van deze user gelinkt....
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 00:41 uur
Ik ben weer een cd aan het toevoegen en nadat ik de tracks heb ingevoerd is het met geen mogelijkheid meer te verzenden, doordat de "links" de layout verpest. Ik stop voorlopig even met toevoegen totdat dit probleem opgelost is.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 12:07 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 12:13 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ligt het aan mij of vertragen de Google-ads de boel behoorlijk de afgelopen twee dagen?
Komt vrijwel zeker hierdoor.Ligt het aan mij of vertragen de Google-ads de boel behoorlijk de afgelopen twee dagen?
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2010, 12:22 uur
Svendra schreef:
De site is trouwens erg traag bij mij
De site is trouwens erg traag bij mij
Bij mij ook.
0
Zorin
geplaatst: 23 oktober 2010, 13:18 uur
De site komt stukje bij beetje als een legpuzzel tevoorschijn.... 

0
geplaatst: 23 oktober 2010, 13:28 uur
Is dat nou veel goedkoper - hosting op de Falklands? Daar lijken de schermen nou vandaan te komen 

0
Zorin
geplaatst: 23 oktober 2010, 13:31 uur
Mmmm....het probleem is er toch nog af en toe (bij mij iig).
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 13:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
De site draait hier ook bijzonder slecht.
De site draait hier ook bijzonder slecht.
Hier ook. Ik kan beter plaatjes gaan draaien. Hopelijk gaat dat beter.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 14:34 uur
Ja, bij mij duurt het ook lang voordat een pagina helemaal is geladen.
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 14:35 uur
Het gaat hier ook voor geen meter. Heb een uur nodig gehad om een PM te verzenden. 

0
geplaatst: 23 oktober 2010, 14:44 uur
Het is idd niet te doen. Ik ga maar even van de site af. Later maar weer proberen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.