MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

pqt
Wat ik alleen niet snap, de site heeft toch al heel lang zonder de banners overeind kunnen blijven? Waarom dan nu ineens de plotselinge omslag?

Zoals ik al zei, je moet er vast aan wennen, maar ben gewoon benieuwd .

Er waren al grafische banners, alleen als ingelogde persoon zag je die minder vaak dan niet-ingelogde personen. En zoals ik al zei wordt er steeds minder op geklikt, het lijkt er op dat mensen "blind" worden voor de reclame, daarom nu meer grafische reclame, en op een opvallendere plek.

waarom staat deze Eric Clapton - Crossroads 1 (1988) cd en de delen 2,3 en 4 los op de site, dit is toch gewoon een 4cd box??

Ik heb in elk geval nog nooit een v.d. cd's los in de verkoop gezien....

rabbit schreef:
Het is misschien ook een idee om mensen die het bedrag hebben gedoneerd, bijvoorbeeld zo'n blokje o.i.d. bij hun account te geven zoals je o.a. ook bij last.fm ziet. Dit kan misschien ook als extra stimulans werken om te doneren... Ik weet verder niet of dat mogelijk is, maar het lijkt me een leuke toevoeging.

Subliem - en dan een klein blokje als het gering bedrag is , en een groter als het wat meer is. En als het echt veel is, een zilveren sterretje in het rood!

Zoiets? Ooit gehoord van discretie, privacy en gezond boerenverstand?

PS, sorrie dat ik jullie reclame discussie zo abrupt onderbreek...

Mjuman schreef:
(quote)

Subliem - en dan een klein blokje als het gering bedrag is , en een groter als het wat meer is. En als het echt veel is, een zilveren sterretje in het rood!

Zoiets? Ooit gehoord van discretie, privacy en gezond boerenverstand?

Ja, inderdaad.. vroeger vond ik het nog wel leuk om een "plaatje" in mijn schrift te krijgen van de juf als ik mijn schoolopdrachtjes goed had gedaan, maar op MuMe lijkt me dat ietwat kinderachtig....

Mjuman schreef:
Ooit gehoord van discretie

Gelukkig weet jij je steeds zo discreet uit te drukken!

Rizz
Ik zie een hamburger!

De reclame staat in het midden van mijn scherm.
Als ik dit intik zie ik enkel de berichtenbalk waarin ik dit schrijf.

Niets eronder. Ik vind de reclamebalk op zich wel leuk,
maar ik zou hem meer naar boven halen. Nu staat de banner
echt in het midden en alles daarboven is hoofding, en alles daaronder
(het belangrijkste uiteindeijk) is te beperkt in beeld.

O ja, en voor mij hoef je geen moeite te doen: ik klik nooit op reclame.

Over die donaties ... ik hoop ook dat het geen splijtzwam wordt
met aan de ene kant donateurs en aan de andere kant gratis users.
Want het vele vrijwilligerswerk dat eenieder levert door te schrijven
op deze site is op zich al onbetaalbaar en lovenswaardig.

Wat ik niet begrijp omdat ik te dom ben is dat de site tot voor kort
volledig gratis kon draaien en daar nu én reclame én donaties bij komen.
Kan iemand dat even kort uitleggen hoe dat zo komt?

Gajarigon schreef:
Gelukkig weet jij je steeds zo discreet uit te drukken!

Nee, dat heet concreet - is een ander paradigma!

freakey schreef:
waarom staat deze Eric Clapton - Crossroads 1 (1988) cd en de delen 2,3 en 4 los op de site, dit is toch gewoon een 4cd box??

Ik heb in elk geval nog nooit een v.d. cd's los in de verkoop gezien....

Dat klopt inderdaad niet, als ik zo op Discogs kijk.

Als je nou slim bent dan zet je een reclame op de plek waar nu 'powered by nines' staat (als dat tenminste kan, maar de kans is aanwezig dat Nines die plaats bepaalt), want ik klik daar regelmatig per ongeluk op als ik naar mijn privéberichten ga. Maar bij de locaties van de huidige banner is de kans ook wel groter dat je er per ongeluk op klikt.

dazzler schreef:

Reclame was er altijd al, in de vorm van de advertenties rechts. En als je niet ingelogd was, zag je ook advertenties in het midden. Donaties zijn inderdaad nieuw.

Volgens mij levert het de sites trouwens geen geld op als je alleen maar op de links klikt, maar wel als je er dan ook iets koopt. Dus wie online nieuwe sneakers wil kopen, kan het best op de group on reclame hierboven klikken.

dazzler schreef:

Er was toch altijd al reclame? Alleen minder.

De opbrengsten van de reclame worden steeds lager. Het verschil kan op twee manier opgevangen worden. Voor de een is dat tegen iets meer reclame aan kijken, voor de ander is dat een donatie doen.

herman schreef:
Volgens mij levert het de sites trouwens geen geld op als je alleen maar op de links klikt

Het verschilt per advertentie, soms krijg je een vergoeding puur voor het feit dat een banner getoond wordt, soms voor een klik op een banner, en soms voor een transactie na een klik op een banner.

Al vertel je nou bij welke je geld krijgt bij het klikken van een banner, wil ik d'r best een paar tiental keren voor je op klikken hoor.

Vind het breder worden van de site er sjiek uit zien, jordy!

Mjuman schreef:
Google ADSense en ADWords zijn imo weinig intelligente mechanismen die voor een deel drijven op de werkzaamheden van SEO en SEM
Jeetje die Seo en Sem zullen het dan wel erg druk hebben. Waarom neemt Google daarvoor niet een paar extra mensen aan dan?

Masimo schreef:
Al vertel je nou bij welke je geld krijgt bij het klikken van een banner, wil ik d'r best een paar tiental keren voor je op klikken hoor.

Als er constant geklikt wordt vanaf eenzelfde IP adres dan kom je op de zwarte lijst bij Google en kan je dus helemaal niks meer beginnen. Maar Google reclames zijn sowieso allemaal per klik betaalt, dacht ik tenminste.

Ik vind de reclame natuurlijk ook niet bepaald fijn maar goed, Jordy plaatst het niet voor de gezelligheid; wanneer hij reclame's negeert is het snel voorbij met de site.
[/cliché]

Jordy schreef:
Voor de een is dat tegen iets meer reclame aan kijken, voor de ander is dat een donatie doen.

Kun je ook doneren en toch reclames blijven ontvangen?

pretfrit
Voor wie geld vrijheid betekent

tsja...

Wat maken we ons druk over de reclame hier. Het zijn enkel wat plaatjes die in beeld verschijnen en gelukkig geen harde stemmen die vertellen wat je kopen MOET. Kortom ik kan er wel mee leven als dat een verder prima site draaiend houdt.

Justus18 schreef:
(quote)

Kun je ook doneren en toch reclames blijven ontvangen?

Momenteel niet, lijkt me ook niet nodig.

MJ_DA_MAN schreef:
[...]is het snel voorbij met de site.
[/cliché]

Op MoMe wordt er wel een stuk heftiger gereageerd op de veranderingen/donaties. Benieuwd wanneer het hier loskomt

tja, filmliefhebbers he. breek me de bek niet open...

(nee, ik heb ook geen idee waar ik het over heb, sorry)

pretfrit
filmliefhebbers zijn meer van het visuele

Het lijkt me trouwens wel een aardig idee dat wanneer je werkelijk iets hebt toegevoegd aan de site (als crewlid , of met 1500 toegevoegde albums ofzo..) je dan een jaartje reclamevrij word gehouden. Als kleine suggestie, als dank voor het vele werk zeg maar..

Ha, het werkt prima, lekker breed tekstgedeelte nu
En als ik heimwee krijg naar die reclames, log ik gewoon ff uit ...

We mogen Jordy allemaal wel heel erg dankbaar zijn dat we al die geweldige aanbiedingen zo goed in beeld krijgen dat zelfs Stevie Wonder ze niet zou missen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.