MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy, ik kan Deutsche Bank niet selecteren als ik een donatie wil doen. Ook staat er geen Dexia, KBC... bij. Banken uit België dus.

Leuk die plaatjes op de site.
Ik vond hem al saai worden.
Nu kleurt hij niet meer zo grauw.

Marcel²
Jordy reclames ok, maar 100% gratis Feyenoord ballon daar zit ik niet op te wachten.

Klein detail is me opgevallen. Op mijn userpagina staat het balkje

links: OpenSocial gadget | toevoegen aan Mijn Albums

onder rotatielijst iets teveel naar links, zodat een klein gedeelte in de donkerblauwe kolom staat. Ik heb het zowel in Chrome als in Safari. Ligt dat aan mij?

(afbeelding)

Ligt het aan mij, maar is de site hierdoor trager geworden?

Dat heeft met de leeftijd te maken.

Marcel²
Rhythm & Poetry schreef:
Dat heeft met de leeftijd te maken.

Klopt, ik heb het ook en ben van dezelfde leeftijd.

Ligt het bij jou niet aan een hartziekte?

Nog een opmerking: het zou mooi zijn moest de stemmengrafiek ook verbreed worden, nu staat het nog op de originele breedte.

dix
Vreselijk die horizontale banners. Pop-ups komen volgende week neem ik aan ?

Is de nieuwe scherm-layout bedacht door Morgan - Super Size Me - Spurlock? Of gaan we stiekem voor BREEDBAND DESIGN?

Krijg behoefte om via een lachspiegel naar MuMe te gaan kijken en dan heb ik nog een widescreen.

Tja, ik weet dat MuMe ook geld moet verdienen, maar toch vind ik de nieuwe layout jammer. Het is veel onoverzichtelijker en überhaupt lelijker geworden. Ik heb niet het geld om de reclames weg te kopen, dus jammer.

hoi123 schreef:
Ik heb niet het geld om de reclames weg te kopen, dus jammer.
Jij WILT mijn geld hier niet aan besteden.

Bron: De Site >> Gebruikers >> Wat heb je als laatste gekocht?

Jouw geld hoef ik er ook niet aan te besteden. Maar de meeste albums die ik post in dat topic krijg ik cadeau.

sxesven
Breedte vind ik wel even wennen; de oude versie vond ik voorlopig nog prettiger, maar het verleden heeft anderzijds wel uitgewezen dat de meeste aanpassingen verbeteringen bleken (de gigantische overhaul in uiterlijk - met het oude MuMe zouden we niet meer aankunnen, denk ik). Desalniettemin heb ik nog de neiging driekwart in de regel naar de volgende te springen. Een abo zie ik wel zitten, banners ben ik nooit zo'n fan van geweest.

herman schreef:
(quote)

Dat klopt inderdaad niet, als ik zo op Discogs kijk.

Wordt ie nu gecorrigeerd of kan (moet) ik daar iets in betekenen Herman?

Die 3 moeten eraf en dat kunnen alleen mods. Je zou bij de eerste de 1 weg kunnen halen en alle nummers in de tracklist kunnen zetten met in het commentaar dat de andere 3 eraf moeten. Is inderdaad alleen maar als een 4cd box verkrijgbaar.

Betaald. Het is bij de voorwaarden die even moesten worden gelezen een geruststellende gedachte dat ondanks de betaling je nog steeds kan worden geband.

Ik moet zeggen de breedte van de site in ieder geval hooglijk te waarderen, misschien kan ik zelfs binnenkort wel van de bril af (misschien zouden de letters nog iets groter kunnen). Je kunt ook lekker doortypen nu, zonder snel naar de volgende regel te hoeven en alle reclame is weg.

Jordy schreef:
Ik begrijp dat er, als dit een fulltime job was voor me, nog van alles mogelijk is, maar ik moet de boel in af en toe een uurtje financieel boven water houden en daarom is grafische reclame vooralsnog noodzakelijk.

Ik heb geen tijd en zin om naast een fulltime job ook nog eens een cd winkel te runnen, of andere commerciele activiteiten die veel tijd zouden kosten.

Maar Jordy, er is toch niemand die dit alles van je eist, dat je dit alleen doet? Met zoveel geletterden om je heen moet er wat uit te besteden zijn.

Ik wil best een uurtje commercieel vrijwilligerswerk verrichten. Als ik zie dat de donatie aan musicmeter via Ideal kan worden betaald is er technisch misschien meer mogelijk. Ik blijf nog steeds fan van het idee dat je vanuit een linkje op musicmeter naar onze top 10 van internetleveranciers kunt en dat je dan cd's kunt bestellen en afrekenen.

50 cent tot een euro korting per cd voor musicmeter leden, 20 cent per cd als donatie naar musicmeter. In overleg mag de internetverkoper per cd een linkje maken naar het commentaar op deze cd op musicmeter. Zijn we ook gelijk af van het gezeur om recensies.

Zorin
Die bovenste reclamebalk neem ik maar voor lief, maar die onderste aan een berichtenlijst en voor je eigen(nieuwe) bericht vind ik storend.

Ik heb het hele verhaal niet gelezen hieromtrent en accepteer het ook wel , maar ik had het liever anders gezien.

Waarom is mijn monitor ineens te klein?

Kan ik het beeld zo aanpassen dat ik alles weer in 1 oogopslag zie?
Zo niet dan houd ik het voor gezien hier.
Ik word al depressief van die k reclame, maar dan het heen en weer schuiven om alles te kunnen zien..nee.
I.i.g. verslechteringen, hele, hele grote verslechteringen.

tuktak
je moet de resolutie van je beeldscherm wellicht hoger zetten dan 800x600 maar dat had je 10 jaar geleden al moeten doen

Jorge-E schreef:
Jordy, ik kan Deutsche Bank niet selecteren als ik een donatie wil doen. Ook staat er geen Dexia, KBC... bij. Banken uit België dus.

Ideal is een betaalsysteem van de Nederlandse banken. Je kunt binnenkort ook via Paypal betalen eventueel.

Mb.
Begrijp ik nu goed dat de die aangenomen breedte gevolg is van het passen van de meer centrale banners? Nu vind ik die banners echt niet zo erg, maar ik dacht eerst dat het aan mijn browser lag dat alle tekst uitgerekt werd. Ik had altijd mijn stukjes zo geschreven dat het mooi onder elkaar uitlijnde in regels - zodat het geen gatenkaas werd. Nu kan ik bij nieuwe stukjes de lengte weer mooi uitlijnen, maar mijn al geschreven recensies/commentaren lijken soms echt gatenkaas geworden nu. Ik snap de noodzaak echter wel hoor. Ik zal maar moeten werken aan die aversie voor gatenkaas dan.

Ik ben ook niet zo'n fan van die reclame, maar als het moet, moet het maar zeker?

Nee, je kunt het afkopen, al vanaf € 12,50, zie eerdere berichten van Jordy.
Ik kan het overigens aanbevelen.

@Jordy,

Voor sommigen blijkt het een verbetering, maar ook voor mij is die nieuwe breedte nogal irritant. Ik kan kiezen tussen onleesbaar kleine lettertjes of regelmatig van links naar rechts scrollen.

Dat dit anders kan is duidelijk op dit forum. Daar kan je zelf op je eigen pc de lettergrootte bepalen zonder dat daarbij een deel van de tekst buiten beeld gaat vallen. Die wordt automatisch ingepast.

Zou jij dat hier ook kunnen fixen?

Van die banners heb ik geen last en ook de breedte vind ik wel prima zo. Nog een klein puntje: bij mij staat de site niet meer in het midden van mijn browser, maar iets naar rechts. Kan ik dat zelf oplossen, of valt daar wat aan te doen?

Kronos schreef:
@Jordy,

Voor sommigen blijkt het een verbetering, maar ook voor mij is die nieuwe breedte nogal irritant. Ik kan kiezen tussen onleesbaar kleine lettertjes of regelmatig van links naar rechts scrollen.

Dat dit anders kan is duidelijk op dit forum. Daar kan je zelf op je eigen pc de lettergrootte bepalen zonder dat daarbij een deel van de tekst buiten beeld gaat vallen. Die wordt automatisch ingepast.

Zou jij dat hier ook kunnen fixen?

Da's heel veel werk, sorry. Heb inderdaad niet goed rekening gehouden met mensen die de lettergrootte willen aanpassen.

Bertus schreef:
Van die banners heb ik geen last en ook de breedte vind ik wel prima zo. Nog een klein puntje: bij mij staat de site niet meer in het midden van mijn browser, maar iets naar rechts. Kan ik dat zelf oplossen, of valt daar wat aan te doen?

Dat heeft elke site toch waar je alleen een linkermenu hebt? gewoon even wennen denk ik.

Cabeza Borradora schreef:
(quote)
Goed onderbouwt dhr. Wijsneus, nu kan ik weer verder in het leven . Dank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.