De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:38 uur
Editoor schreef:
Bij mij zien veel layoutpagina's van artiesten er zo uit:
(afbeelding)
Meer mensen hier last van? Ik gebruik IE8.
Ik.Bij mij zien veel layoutpagina's van artiesten er zo uit:
(afbeelding)
Meer mensen hier last van? Ik gebruik IE8.
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:53 uur
Jordy schreef:
Wat bedoel je precies?
(quote)
Wat bedoel je precies?
Wel, ik heb die nu al telkenmale opnieuw ingevoerd. En elke volgende keer dat ik op de site kom staat er 'je hebt geen rotatielijst' ingevoerd... en is dus alles wat er de dag voordien werd ingevoerd, weg....
Jammer. Voorlopig geen pogingen meer ondernomen, aangezien het toch telkens weer verdwijnt.
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:56 uur
bonothecat schreef:
Deze is goed : Sys Bjerre - Gør Det Selv (2009)
Deze niet : Sys Bjerre - Gør Det Selv (2009)
Deze is goed : Sys Bjerre - Gør Det Selv (2009)
Deze niet : Sys Bjerre - Gør Det Selv (2009)
Dubbele toevoeging verwijderd.
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:10 uur
c-moon schreef:
Wel, ik heb die nu al telkenmale opnieuw ingevoerd. En elke volgende keer dat ik op de site kom staat er 'je hebt geen rotatielijst' ingevoerd... en is dus alles wat er de dag voordien werd ingevoerd, weg....
Jammer. Voorlopig geen pogingen meer ondernomen, aangezien het toch telkens weer verdwijnt.
(quote)
Wat gebeurt er nadat je op opslaan drukt? zie je dan een "alleen lezen"-versie van je rotatielijst, of is de lijst dan ook al leeg?
0
Harco
geplaatst: 28 november 2010, 14:13 uur
Het is toch de bedoeling dat voorzetsels en lidwoorden met kleine letters worden geschreven? Waarom zie ik dan ontzettend vaak toevoegingen waarbij alle woorden gewoon beginnen met een hoofdletter?
Ik kan wel correcties in blijven sturen, maar misschien dat hier binnen de crew meer op gehamerd moet worden?
Ik kan wel correcties in blijven sturen, maar misschien dat hier binnen de crew meer op gehamerd moet worden?
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:19 uur
Raar dat het kan gebeuren want bij het toevoegen veranderen de lidwoorden met hoofdletter automatisch in lidwoorden met een kleine letter.
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:23 uur
Volgende vraag over artiesten bewerken: Als ik een foto van een artiest wil opzoeken op flickr.com en ik wil hem sharen, staat er alleen maar Grab the HTML/BBCode, en als ik erop klik gebeurt er bar weinig. Ligt het aan mijn computer of moet ik iets anders instellen?
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:27 uur
Jordy schreef:
Wat gebeurt er nadat je op opslaan drukt? zie je dan een "alleen lezen"-versie van je rotatielijst, of is de lijst dan ook al leeg?
Ik weet niet wat je met de "alleen versie" bedoelt, maar heb het nog eens geprobeerd. Hij staat er nu dus... En zou geldig zijn tot 12 december. Browser gesloten en opnieuw geopend, en nu blijft ie staan... dus wellicht is't opgelost
)( Nu is het awachten of hij er nog staat als ik de browser sluit en later weer open.)
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:29 uur
Mooi.
Met de "alleen lezen versie" bedoelde ik dat je na het opslaan je rotatielijst hoort te zien die je niet kunt bewerken.
Met de "alleen lezen versie" bedoelde ik dat je na het opslaan je rotatielijst hoort te zien die je niet kunt bewerken.
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:31 uur
hoi123 schreef:
Volgende vraag over artiesten bewerken: Als ik een foto van een artiest wil opzoeken op flickr.com en ik wil hem sharen, staat er alleen maar Grab the HTML/BBCode, en als ik erop klik gebeurt er bar weinig. Ligt het aan mijn computer of moet ik iets anders instellen?
Je moet bij het bewerken van een artiest de Flickr-url opgeven die in je adresbalk staat.
0
geplaatst: 28 november 2010, 14:42 uur
Jordy schreef:
Mooi.
Mooi.
Hm... ik kan 'em nog steeds bewerken blijkbaar...
0
geplaatst: 28 november 2010, 15:19 uur
Jordy vroeg (denk ik) of de lijst al meteen verdween na het drukken op opslaan.
Bewerken kan altijd als je op "bewerken" drukt natuurlijk.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 november 2010, 19:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Raar dat het kan gebeuren want bij het toevoegen veranderen de lidwoorden met hoofdletter automatisch in lidwoorden met een kleine letter.
Voor de goede orde: dat is enkel bij de velden voor de titels. Bij het veld voor de artiestennaam wordt er niets automatisch veranderd.Raar dat het kan gebeuren want bij het toevoegen veranderen de lidwoorden met hoofdletter automatisch in lidwoorden met een kleine letter.
0
geplaatst: 29 november 2010, 11:22 uur
FlyLo schreef:
jaja, ok..
Een paar uur niet op musicmeter - slapen weetjewel - terug op de sit en....
En hij is weer weg hoor:
"Je hebt momenteel geen rotatielijst ingevoerd"
Tja.
0
geplaatst: 29 november 2010, 12:58 uur
Vraagje: Ik heb sinds een paar maanden een geremixt album (niet door mezelf) dat Jay-Z en radiohead combineert, en het leek me wel leuk om het bij jullie toe te voegen...
Hoe staan jullie daar tegenover?
Het is gratis te downloaden omdat het niet voor commercieel gebruik bedoeld is.
Meer underground dus.
Mvg, OldSkool
Hoe staan jullie daar tegenover?
Het is gratis te downloaden omdat het niet voor commercieel gebruik bedoeld is.
Meer underground dus.
Mvg, OldSkool
0
geplaatst: 29 november 2010, 13:52 uur
Is het dit album?

Ik weet niet precies wat het mixtape-beleid van deze site is. Ik denk dat als het officieel verkocht wordt (of als officieel erkend wordt door de artiest in kwestie, dus ook als gratis mixtape) dat het op de site kan. Dat is hier dus niet het geval, denk ik.

Ik weet niet precies wat het mixtape-beleid van deze site is. Ik denk dat als het officieel verkocht wordt (of als officieel erkend wordt door de artiest in kwestie, dus ook als gratis mixtape) dat het op de site kan. Dat is hier dus niet het geval, denk ik.
0
geplaatst: 29 november 2010, 13:52 uur
Wanneer ik een artiest wil corrigeren als alias / alter-ego van een andere artiest, valt de knop Versturen (rechtsonder) weg. Bij Firefox, Chrome en Safari in ieder geval.
0
geplaatst: 30 november 2010, 12:53 uur
De Jaydiohead-mixtape is toegestaan gezien het op de site van de producer is te downloaden.
0
geplaatst: 30 november 2010, 13:40 uur
Neen, ik ken het album niet, maar ik wou ineens ook weten hoe het zat met het toevoegen van mixtapes.
Dank MJ
Dank MJ

0
geplaatst: 30 november 2010, 18:37 uur
Ook als ik Richard Reed Parry van Arcade Fire wil bewerken (foto erbij, geboortedatum en plaats van geboorte) is de Corrigeer-knop niet vindbaar. Beetje jammer, want staat mijn geplande artiestenpaginapimp-actie een beetje in de weg. 

0
pretfrit
geplaatst: 30 november 2010, 22:33 uur
dubbele vermelding voor Sonny Stitt - Kaleidoscope
Sonny Stitt - Kaleidoscope (1952)
Sonny Stitt - Kaleidoscope (1957)
Sonny Stitt - Kaleidoscope (1952)
Sonny Stitt - Kaleidoscope (1957)
0
pretfrit
geplaatst: 30 november 2010, 22:49 uur
Ik kan bij de correctie's de optie alias/alter ego niet versturen. Het verzend of verstuur "blokje" is spontaan verdwenen
edit: ik zie dat Hawkins dit gisteren ook gemeld heeft
edit: ik zie dat Hawkins dit gisteren ook gemeld heeft
0
geplaatst: 1 december 2010, 02:05 uur
In De Site > Algemeen > Vraag: Top 10:
Is het mogelijk om de toplijsten van afgelopen jaren terug te bekijken, niet de lijsten die op basis van stemgemiddelde worden opgesteld maar de lijsten die aan het eind van het jaar worden opgesteld op basis van de Top 10-lijsten die mensen dan opgeven. Zo ja, waar kan ik die vinden?
Is het mogelijk om de toplijsten van afgelopen jaren terug te bekijken, niet de lijsten die op basis van stemgemiddelde worden opgesteld maar de lijsten die aan het eind van het jaar worden opgesteld op basis van de Top 10-lijsten die mensen dan opgeven. Zo ja, waar kan ik die vinden?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 december 2010, 12:53 uur
Ik had eens ergens gelezen, dat he mogelijk is, middels een donatie, om die (wat mij betreft) hinderlijke en ergelijke ads, niet te hoeven zien...
Ik kan er geen info over vinden... Is dit mogelijk!?? Of vergis ik mij?!?
Ik kan er geen info over vinden... Is dit mogelijk!?? Of vergis ik mij?!?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.