De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 december 2010, 13:26 uur
hawkins schreef:
Rechtsboven mijn profiel --> donatie.
Thanks...
Gelukt...
Nu krijg ik natuurlijk allemaal speciale opties en kan ik nooit geband worden en heb ik ook privileges... toch, toch?!?
:-p
0
geplaatst: 1 december 2010, 13:51 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Nu krijg ik natuurlijk allemaal speciale opties en kan ik nooit geband worden en heb ik ook privileges... toch, toch?!?
(quote)
als het goed is krijg je een gratis lidmaatschap voor Movie Meter

0
geplaatst: 1 december 2010, 14:15 uur
hawkins schreef:
Ah, ik wist ook niet waar ik het moest vinden. Thanks. Zal straks even geld overmaken.
edit: geen wonder dat het net niet lukte, in de minuut dat ik het probeerde ging KPN down:
Storing op KPN-netwerk | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Waarschijnlijk door al die mensen die opeens gingen doneren.

0
geplaatst: 1 december 2010, 15:31 uur
c-moon schreef:
jaja, ok..
Een paar uur niet op musicmeter - slapen weetjewel - terug op de sit en....
En hij is weer weg hoor:
"Je hebt momenteel geen rotatielijst ingevoerd"
Tja.
(quote)
jaja, ok..
Een paar uur niet op musicmeter - slapen weetjewel - terug op de sit en....
En hij is weer weg hoor:
"Je hebt momenteel geen rotatielijst ingevoerd"
Tja.
Nog iemand met mijn vraag/probleem bezig geweest??
Ik doe ondertussen geen poging meer, want 's anderendaags is mijn rotatielijst toch weer weg!
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:32 uur
herman schreef:
Ah, ik wist ook niet waar ik het moest vinden. Thanks. Zal straks even geld overmaken.
edit: geen wonder dat het net niet lukte, in de minuut dat ik het probeerde ging KPN down:
(quote)
Ik wist hier niks van....
Dus als je geld geeft, ben je verlost van die afschuwelijke reclame die sinds kort de site teistert?
Super!!!
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:34 uur
Ik had graag bij updates een toevoeging van Meningen gezien.
Zodat je de meest recente recensies gemakkelijker kunt terug vinden.
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:39 uur
Kan dat betalen ook anders???
Kan ik dit niet gewoon via mijn e-banking doen als jullie me de juiste gegevens geven?
Dat ideal gedoe werkt voor geen meter.
Helaas. Want ik betaal grààg, als ik maar van die reclame verlost ben!
Kan ik dit niet gewoon via mijn e-banking doen als jullie me de juiste gegevens geven?
Dat ideal gedoe werkt voor geen meter.
Helaas. Want ik betaal grààg, als ik maar van die reclame verlost ben!
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:51 uur
deric raven schreef:
Klinkt goed!
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:56 uur
c-moon schreef:
Nee sorry, het kan momenteel alleen via iDeal of PayPal, ik heb helaas niet de tijd om deze administratie handmatig te doen.
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:57 uur
c-moon schreef:
Nee. Ik kan deze problemen niet nabootsen, en dus helaas ook niet oplossen.
0
geplaatst: 1 december 2010, 15:58 uur
herman schreef:
Ah, ik wist ook niet waar ik het moest vinden.
Ah, ik wist ook niet waar ik het moest vinden.
Ik zal kijken of dit wat duidelijker aangegeven kan worden, wellicht een tekstje direct naast de reclame, dat je weg kunt klikken als het gezien is.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:01 uur
Jordy schreef:
Nee sorry, het kan momenteel alleen via iDeal of PayPal, ik heb helaas niet de tijd om deze administratie handmatig te doen.
(quote)
Dus, jullie willen mijn geld niet
)Maar veel erger: ik moet blijven op die reclame aankijken ;-(
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:01 uur
Jordy schreef:
(quote)
Tja..
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:11 uur
iDeal werkt inderdaad niet in Belgie, maar wat is er mis met PayPal dan?
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:17 uur
Jordy schreef:
maar wat is er mis met PayPal dan?
maar wat is er mis met PayPal dan?
Inderdaad altijd erg handig, zo ook met de betaling hier op de site. Ik maak er meer en meer gebruik van eigenlijk

0
geplaatst: 1 december 2010, 16:21 uur
Even een vraagje.
Ik ben altijd erg benieuwd naar de jaar top 10 van andere users. Is het ook mogelijk dat de top10 van 2010 zichtbaar wordt vann de users die deze ingevuld hebben?
Ik weet dat er ook een topic voor is, maar dat wordt lang niet door iedereen ingevuld.
Ik ben altijd erg benieuwd naar de jaar top 10 van andere users. Is het ook mogelijk dat de top10 van 2010 zichtbaar wordt vann de users die deze ingevuld hebben?
Ik weet dat er ook een topic voor is, maar dat wordt lang niet door iedereen ingevuld.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:27 uur
Jordy schreef:
Daarvoor heb je een visa-kaart nodig. En de mijne heb ik niet meer, vermits men gepoogd heeft die te kraken... ik ben al lang gebruiker van PayPall, maar nu zonder visakaart...
Lastig.
Als ik aankopen doe bij de CD-vriend kan ik dat gewoon via de bankrekening betalen. Makkelijk!
Misschien kun je vermelden dat Ideal NIET werkt in België. Bespaard een hoop frustratie.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:32 uur
Volgens mij heb je helemaal geen visa-kaart nodig voor Paypal...
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:33 uur
Arrie schreef:
Op papier niet, nee. Totdat je het probeert.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:35 uur
Ik heb Paypal weleens gebruikt, en ik heb geen VIsa-kaart. Je kan geld vanaf je bankrekening op je paypal-rekening storten, en met je paypal-rekening betalen.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:36 uur
Arrie schreef:
Bij mij ging het eerst via mijn mastercard maar sinds een tijd gewoon via mijn bankrekening nummer.
0
geplaatst: 1 december 2010, 16:41 uur
aERodynamIC schreef:
Bij mij ging het eerst via mijn mastercard maar sinds een tijd gewoon via mijn bankrekening nummer.
(quote)
De laatste keer toen ik dat probeerde, werkte dat niet. Maar toegegeven dat is al een hele tijd geleden. Ik zal het nog eens proberen.
En anders zal MM het zonder mijn centjes moeten stellen.
0
Poa
geplaatst: 1 december 2010, 16:54 uur
Ik gebruik PayPal al jaren zonder welke card dan ook, zou dus gewoon moeten werken.
0
geplaatst: 1 december 2010, 19:50 uur
Etiul schreef:
Even een vraagje.
Even een vraagje.
Nu niet helaas, volgend jaar misschien.
0
geplaatst: 1 december 2010, 20:59 uur
Deze artiest zou bij deze gevoegd moeten worden. Weet niet of ik dat zelf kan en zo ja hoe, of dat ik dat hier dien te melden...
0
geplaatst: 1 december 2010, 21:02 uur
Men klikt op corrigeren daarna op "Alias / alter-ego van een andere artiest" en men vult "Robyn Hitchcock" in bij "zoek artiest". De rest spreekt neem ik aan voor zich.
0
geplaatst: 1 december 2010, 21:29 uur
L_T_B schreef:
Men klikt op corrigeren daarna op "Alias / alter-ego van een andere artiest" en men vult "Robyn Hitchcock" in bij "zoek artiest". De rest spreekt neem ik aan voor zich.
Geprobeerd, maar dan gaat er iets fout (althans bij mij). Als ik dat aanklik, kan ik wel velden invullen, maar nergens op een wijzigen/doorsturenknop klikken... Kan de wijziging derhalve niet verzenden.
0
geplaatst: 1 december 2010, 21:34 uur
heb er even naar gekeken, is dat probleem met verdwijnende knoppen bij het bewerken van een artiest nu verholpen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.