De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2010, 13:24 uur
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een artiestenpagina delete. Is er nog een andere pagina op de site die hiernaar linkt?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 november 2010, 17:11 uur
L_T_B zei mij indertijd eens dat je de naam van zo'n "spookpagina" kan veranderen in de naam van een artiest waarvan er nog geen releases op de site staan, maar dat lukt bij mij dus niet.
0
geplaatst: 24 november 2010, 18:40 uur
herman schreef:
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een artiestenpagina delete. Is er nog een andere pagina op de site die hiernaar linkt?
Dat kan. Als U.F.O. op een verzamelalbum met oude nummers staat zie je die niet terug op de artiestenpagina.
0
geplaatst: 24 november 2010, 18:50 uur
http://www.musicmeter.nl/releases/full/2010/nov
Op deze pagina staat 30 november niet bij, hoe komt dit?
Er komen al zeker 2 cd's uit die op 30 november uit;
Soulja Boy - The DeAndre Way (2010)
Slim Thug - Tha Thug Show (2010)
Er komen al zeker 2 cd's uit die op 30 november uit;
Soulja Boy - The DeAndre Way (2010)
Slim Thug - Tha Thug Show (2010)
0
geplaatst: 24 november 2010, 19:32 uur
herman schreef:
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een artiestenpagina delete.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een artiestenpagina delete.
CHIEP schreef:
[...] maar dat lukt bij mij dus niet.
[...] maar dat lukt bij mij dus niet.
Gefixt.

0
geplaatst: 24 november 2010, 19:34 uur
Yestsida schreef:
Het lijkt wel of elke laatste dag van de maand niet in dat overzicht vermeld staat.
Dit is iets waar Jordy naar zal moeten kijken.
0
geplaatst: 24 november 2010, 20:18 uur
L_T_B schreef:
Het lijkt wel of elke laatste dag van de maand niet in dat overzicht vermeld staat.
(quote)
ik zet het op de lijst
0
geplaatst: 25 november 2010, 18:01 uur
Even een vraagje: hoe wordt bepaald wat er bovenaan komt te staan als je in het snelzoekvakje ergens op zoekt. Als ik bijvoorbeeld Metallica intyp, komt Death Magnetic bovenaan en daaronder Master of Puppets, maar Master of Puppets heeft zowel meer stemmen als een hoger gemiddelde. Daarom vroeg ik het me af.
0
geplaatst: 25 november 2010, 18:03 uur
Je ziet inderdaad de populairste albums, en die populariteit wordt bepaald aan de hand van het aantal stemmen en het aantal berichten. Geen waterdichte methode, maar blijkt naar mijn mening meestal erg aardig te werken.
0
geplaatst: 25 november 2010, 18:22 uur
Bij mij zien veel layoutpagina's van artiesten er zo uit:

Meer mensen hier last van? Ik gebruik IE8.

Meer mensen hier last van? Ik gebruik IE8.
0
geplaatst: 25 november 2010, 20:03 uur
0
geplaatst: 25 november 2010, 20:27 uur
Jordy schreef:
gaat bij mij wel goed in IE8, vreemd...
gaat bij mij wel goed in IE8, vreemd...
Oorzaak bij reclamebalk? (die ik hier op de screenshot niet zie, maar bij mij wel verschijnt)
of een foutje dat alleen bij donateurs voorkomt?

0
geplaatst: 25 november 2010, 21:11 uur
Mobiel MuMe gebruiken is passé: op mijn HTC HD2 is het navigatiepanel vanaf mijn Musicmeter vernaggeld - het kopje "mijn albums"wordt nog net half weergegeven en that's it; ook op andere HDC's is het niet beter - iPhone nog niet getest.
NB dit is al een tijdje zo - dacht dat het incidenteel was, maar naar een aantal malen blijkt dit structureel.
De hele weergave lijkt echt verwrongen.
NB dit is al een tijdje zo - dacht dat het incidenteel was, maar naar een aantal malen blijkt dit structureel.
De hele weergave lijkt echt verwrongen.
0
geplaatst: 25 november 2010, 21:26 uur
Cabeza Borradora schreef:
Oorzaak bij reclamebalk? (die ik hier op de screenshot niet zie, maar bij mij wel verschijnt)
(quote)
Ook zonder reclamebalk gaat het bij mij goed, zijn er meer mensen met bovenstaande problemen?
0
geplaatst: 25 november 2010, 21:27 uur
Mjuman schreef:
Mobiel MuMe gebruiken is passé: op mijn HTC HD2 is het navigatiepanel vanaf mijn Musicmeter vernaggeld - het kopje "mijn albums"wordt nog net half weergegeven en that's it; ook op andere HDC's is het niet beter - iPhone nog niet getest.
Heb even gegoogled, de Explorer versie op deze (Windows Mobile 6.5) telefoon is gebaseerd op IE6, en deze ondersteun ik helaas inderdaad niet meer. Er schijnt ook Opera op de telefoon te staan, is het daar beter?
Op Androids, iPhones en Blackberries doet de site het in ieder geval wel, en ik neem aan met recente Nokias en Windows Phone 7 toestellen ook al heb ik dat nog niet met eigen ogen gezien.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2010, 21:29 uur
Jordy schreef:
Ook zonder reclamebalk gaat het bij mij goed, zijn er meer mensen met bovenstaande problemen?
Ik hád het (meerdere malen) bij de artiestenpagina van Frank Zappa. Net opnieuw gekeken en nu heb ik het niet meer.
0
geplaatst: 25 november 2010, 21:49 uur
Ik heb het ook (IE8) en volgens mij alleen bij artiesten met een foto op de pagina.
0
geplaatst: 25 november 2010, 23:34 uur
Jordy schreef:
Heb even gegoogled, de Explorer versie op deze (Windows Mobile 6.5) telefoon is gebaseerd op IE6, en deze ondersteun ik helaas inderdaad niet meer. Er schijnt ook Opera op de telefoon te staan, is het daar beter?
Op Androids, iPhones en Blackberries doet de site het in ieder geval wel, en ik neem aan met recente Nokias en Windows Phone 7 toestellen ook al heb ik dat nog niet met eigen ogen gezien.
(quote)
Het is iets van de laatste 1 -2 wkn; het lijkt er trouwens op alsof de adapter idd niet goed werkt (mbt CSS). Opera werkte voorheen perfect en beter dan IE (meerdere schermen tegelijk open), maar ergens zit er een hickup.
--edit--
Opera werkt wel; is sneller, inituïtiever; alleen voorheen opende Opera een tweede window als ik vanuit "mijn updates"- albums naar een bepaald album ging; dat gebeurt nu niet meer.
Vraag me af hoe het kan dat Opera een tijdje slecht of gewoon niet werkte - heel vreemd, alsof je naar IE wordt gedwongen door je telco-provider.
0
geplaatst: 26 november 2010, 09:52 uur
Mjuman schreef:
Het is iets van de laatste 1 -2 wkn
Het is iets van de laatste 1 -2 wkn
Sinds de aanpassingen aan de breedte van de layout waarschijnlijk, 2 weken geleden. Dat was de eerste grote wijziging die ik niet meer in IE6 heb getest.
0
geplaatst: 26 november 2010, 09:53 uur
0
geplaatst: 28 november 2010, 09:56 uur
Voor geïnteresseerden in de Musicmeter Meeting:
Er komt schot in, graag je reactie deze week
De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting
Er komt schot in, graag je reactie deze week

De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:27 uur
Hoe valt de leeftijd van een lid van een band te corrigeren? Als ik bijvoorbeeld bij Nick Cave zijn leeftijd wil zetten, is dat niet mogelijk vanwege geen Corrigeerknop, terwijl deze wel bij de artiestenpagina van Nick Cave and the Bad Seeds zit..
0
geplaatst: 28 november 2010, 13:36 uur
Nou, dat was even stoeien met allemaal (verkeerd) aangemaakte aliassen. Maar als het goed is moet het nu weer een heel eind kloppen. De geboortedatum van Cave kwam vanzelf weer te voorschijn nadat ik wat aliassen had losgekoppeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.