De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 13 december 2004, 12:45 uur
Maar Jordy, how about een tip-100 (voor albums met 10-20 stemmen)?
0
geplaatst: 13 december 2004, 13:05 uur
De top 100 is op MusicMeter niet op het stemgemiddelde (en aantal stemmen) gebaseerd, maar op de top-10 van de users.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 13 december 2004, 15:50 uur
Ja, weet ik, maar om voor elk genre een tip-25 te maken zou jou misschien wat te ver gaan... Hoewel ook dat mij een uitstekend idee lijkt. 

0
geplaatst: 14 december 2004, 01:47 uur
Als ik een album (Meshuggah - Meshuggah) probeer te corrigeren en op versturen druk krijg ik alleen: Corrigeer Meshuggah - Meshuggah (1989)
in grote letters te zien en is de rest van de site gefragmenteerd weergegeven. Ik heb het nu 3x geprobeerd maar het gebeurt steeds weer. Ik heb dus ook geen idee of de correcties aankomen.
in grote letters te zien en is de rest van de site gefragmenteerd weergegeven. Ik heb het nu 3x geprobeerd maar het gebeurt steeds weer. Ik heb dus ook geen idee of de correcties aankomen.
0
geplaatst: 14 december 2004, 12:33 uur
Dan is je plaatje te groot (in KB's). Denk ik. Vervelende bug.
0
geplaatst: 15 december 2004, 00:42 uur
Niemand?
Anders heb ik wel een nieuwe (namens een vriendin):
Het kwam blijkbaar afgelopen avond langs in 'The Battle For Ozzfest', zat in de intro van Wet 'n' Wild (metalprogramma van TMF) en een bekende regel is "oeh ah ah ah ah". Weet iemand wat het is? Zij dacht zelf aan Godsmack of Sepultura oid, maar kon niet zo snel een gelijkend nummer vinden.
Anders heb ik wel een nieuwe (namens een vriendin):
Het kwam blijkbaar afgelopen avond langs in 'The Battle For Ozzfest', zat in de intro van Wet 'n' Wild (metalprogramma van TMF) en een bekende regel is "oeh ah ah ah ah". Weet iemand wat het is? Zij dacht zelf aan Godsmack of Sepultura oid, maar kon niet zo snel een gelijkend nummer vinden.
0
Ruby1966
geplaatst: 15 december 2004, 01:06 uur
herman schreef:
Ik zag vorige week een clipje op TV. Het waren een paar jongens die in een rijdende truck een liedje spelen. Het zat een beetje in de Coldplay/Keane-hoek. Ik heb alleen het laatste stuk van de clip gezien. In eerste instantie zie je ze gewoon het liedje spelen, pas als het nummer is afgelopen zoomt de camera uit en zie je dat ze op de snelweg zitten.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
Ik zag vorige week een clipje op TV. Het waren een paar jongens die in een rijdende truck een liedje spelen. Het zat een beetje in de Coldplay/Keane-hoek. Ik heb alleen het laatste stuk van de clip gezien. In eerste instantie zie je ze gewoon het liedje spelen, pas als het nummer is afgelopen zoomt de camera uit en zie je dat ze op de snelweg zitten.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
Is dit niet Saybia ? Met "I Surrender"
0
geplaatst: 15 december 2004, 01:12 uur
Ik zal het even opzoeken. Bedankt voor de tip in ieder geval. 

0
Ruby1966
geplaatst: 15 december 2004, 09:37 uur
0
geplaatst: 17 december 2004, 01:28 uur
Er is zojuist een album toegevoegd wat er al lang op staat: http://www.musicmeter.nl/?albu...
Dit is de oude (is al 10x op gestemd): http://www.musicmeter.nl/?albu...
Waarschijnlijk over het hoofd gezien doordat de nieuwe toevoeging een "e" teveel heeft staan in de titel.
Dit is de oude (is al 10x op gestemd): http://www.musicmeter.nl/?albu...
Waarschijnlijk over het hoofd gezien doordat de nieuwe toevoeging een "e" teveel heeft staan in de titel.
0
geplaatst: 19 december 2004, 00:44 uur
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de volledige ranglijst van persoonlijke top-10 platen eruit ziet (dus niet alleen de eerste 100). Vooral om te zien hoeveel van de in totaal ruim 18.000 albums er goed genoeg zijn om in iemands top-10 te verschijnen. Misschien zou er een link toegevoegd kunnen worden met de hele ranglijst.
0
geplaatst: 21 december 2004, 20:36 uur
Jordy zou je misschien een keer wat willen zeggen over het bezoekersaantal? Ben wel benieuwd eigenlijk 

0
geplaatst: 21 december 2004, 20:43 uur
Zo'n 900 bezoeken per dag, dat getal groeit de laatste tijd ongeveer met 75/100 per maand. Ter vergelijking, MovieMeter heeft er zo'n 17.000, bezoeken per dag.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierdoor vaak wat eerder geneigd ben om tijd in MovieMeter te steken, maar daar gaat verandering in komen. Ik ben nog een paar maanden (een paar halve uurtjes per week) bezig met een compleet nieuwe versie van MovieMeter, maar daarna zal ik m'n tijd weer aan deze site besteden: alle vervelende bugjes er uit, eens goed op een rijtje krijgen wie er nou allemaal wel en niet in de crew moeten en willen, functionaliteiten als de lijstjes per label enzo... het wordt zo langzamerhand tijd om MusicMeter ook als een volwaardige site te gaan behandelen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierdoor vaak wat eerder geneigd ben om tijd in MovieMeter te steken, maar daar gaat verandering in komen. Ik ben nog een paar maanden (een paar halve uurtjes per week) bezig met een compleet nieuwe versie van MovieMeter, maar daarna zal ik m'n tijd weer aan deze site besteden: alle vervelende bugjes er uit, eens goed op een rijtje krijgen wie er nou allemaal wel en niet in de crew moeten en willen, functionaliteiten als de lijstjes per label enzo... het wordt zo langzamerhand tijd om MusicMeter ook als een volwaardige site te gaan behandelen

0
geplaatst: 23 december 2004, 02:00 uur
Super Furry Animal's Mwng staat er ook 2 keer op. Deze mislukte versie kan er vanaf, lijkt me.
0
geplaatst: 23 december 2004, 16:43 uur
Ik heb zojuist deze plaat goedgekeurd. Een beetje te snel misschien, want het label ontbreekt. Er kunnen dus nog steeds platen worden toegevoegd zonder het label op te geven?
0
geplaatst: 26 december 2004, 23:22 uur
Staat nu trouwens dat er geen release data zijn ingevoerd. Maa volgens mij horen er echt wel een paa r te staan 

0
geplaatst: 26 december 2004, 23:24 uur
Misschien iets om te checken Jordy. Heb al bij enkele albums gezien dat wanneer je één track als bonustrack aanduit, alle onderstaande tracks ook automatisch als bonustracks aangeduid worden (wanneer dat niet zou mogen). Of zo ik spoken ?
0
geplaatst: 27 december 2004, 13:32 uur
neo schreef:
Staat nu trouwens dat er geen release data zijn ingevoerd. Maa volgens mij horen er echt wel een paa r te staan

Klopt.
0
geplaatst: 27 december 2004, 13:33 uur
Onderhond schreef:
Misschien iets om te checken Jordy. Heb al bij enkele albums gezien dat wanneer je één track als bonustrack aanduit, alle onderstaande tracks ook automatisch als bonustracks aangeduid worden (wanneer dat niet zou mogen). Of zo ik spoken ?
Er gebeuren in sommige situaties nog wel wat rare dingen met toevoegingen en/of correcties. Ik hoop dat we het even uithouden tot de nieuwe versie van de site.
0
geplaatst: 27 december 2004, 13:47 uur
Jordy schreef:
Klopt.
(quote)
Klopt.
Hoe bedoel je klopt? Dat er geen data zijn ingevoerd? Anders heeft T.O. de laatste dagen niet in zijn pm box gekeken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.